FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Switzerland Professional 2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 06:40
Flanker
Dobrý den všem, zajímají mne Vaše zkušenosti a připomínky pokud jste majitely tohoto titulu. V historii fora jsem našel jen pár poznámek, ale nic konkrétního. Na jaké PC sestavě titul provozujete, co na to FPS, Vaše celkové dojmy...? Díky za všechny Vaše poznámky a připomínky
 

Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 06:59
Luděk Ch.
Vypadá to hezky, ale vzhledem k tomu, že se to hodí spíš pro VFR, tak mi tam hodně chybí autogen. Tj. aby to trošku vypadalo, musíš letět kousek výš. Problém je načítání textur, protože jsou tak podrobné, že je FSka nestího načítat např. při změně pohledu a prostě zůstanou zobrazené jen rozmazané textury povrchu a trvá to někdy dost dlouho (až desítky sekund) do načetní plných textur. A to i na hodně rychlém počítači s kartou s 256MB. Co se týče FPS, nijak náročné to není a zvládala ho v pohodě i GF3, ale to občasné zapomenutí načíst takto podrobné textury, to je problém samotné FSky (prostě na ně zapomene) a bohužel to neřeší žádně PC. No a v takové scenerii bez autogenu to vypadá dost hrozně, když každou chvíli letíš jen nad nazelenalou rozmazanou plochou. Jinak pokud se načete vše jak má a letíš aspoň 2000ft nad zemí, vypadá to opravdu parádně a zobrazení nemá daleko ke kvalitní fotce.
 

Re: Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 07:21
Flanker
Díky za hodnocení... Docela nad tím tápu, na nějakém zahraničním review jsem četl, že pro optimální zobrazování terénu je doporučená rychlost letu cca. 150 knots. Jinak nad 250 knots prý zaručeně FSka nestíhá a celý produkt je takřka nepoužitelný. No, vzhledem k tomu že létám "mixéry", silně o tom uvažuji...
 

Re: Re: Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 08:28
Luděk Ch.
Pro vrtulníky je to určitě v pohodě, problém při takové rychlosti letu bude opravdu jen při přepínání pohledů. Ale je pravda, že já lítám pouze s 2D panelem a často používám numerickou klávesnici pro přepínání bočních výhledů a právě při tom přepínání FSka občas zapomene načíst detailní textury. Zvláštní je, že FSko jede vesele plynule dál, HDD nebliká, že by na něco čekal. Prostě v určitých situací ty textury zapomene načíst a vzpomene si až za dost dlouhou dobu. Ovšem pokud by jsi lítal ve virt. kokpitu, je docela možné, že při plynulém otáčení pohledů se to vůbec stávat nemusí a FSka bude načítat textury s dostatečným předstihem. Ještě je potřeba jako nepříjemnost dodat, že tato scenerie neobsahuje sezónní textury, takže je v ní pořád léto. Ale jinak jak se vzneseš do určité výšky, vypadá to opravdu nádherně realisticky a vrcholy hor jsou ostré jako břitva.
 

Re: Re: Re: Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 09:46
Flanker
Díky kolego za Tvé poznatky, asi do toho opravdu půjdu
 

Re: Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 09:21
anatolij   
Problém s načítáním a rozmazáváním textur řeší toto nastavení FSku. Načítají se pak opravdu tak 5x rychleji.
http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_mesg&forum=177&topic_id=356&mesg_id=356&page=2
 

Re: Re: Re: Switzerland Professional 2004   17. 3. 2006 / 09:24
Tomas L.
Díky za tip, pošteloval jsem a šlape to teď opravdu obstojně. Na Kanárech ( Project Canarias 2006 ) můžu dokonce létat s Albatrosem a nic se neseká
 

Re: Re: Re: Re: Switzerland Professional 2004   17. 3. 2006 / 12:51
Orbith AVP4MP   
nesseká nebo načítá rychleji???Tahle úprava i zvyšuje FPS?Mam ho i přes novou sestavu drastický
 

Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 10:43
PetrS
Ahoj, občas se ale objevují problémy s polohou letišť - pokud si (třeba z AVSIMU) stáhneš letiště pro projekt Ch04. Konkrétně u letiště Sion nesedí poloha dráhy (z letiště) a poloha textury drýhy z SwissProfessiona2004. AFD data jsou z toho SeicPro - takže když se posadíš na začátek RW, tak jsi na té fotorealistické - a ta vymodelovaná je kus vlevo před tebou. Takových chybiček je tam ještě pár u dalších letišť. Zatím hledám, zda je to někde opravené nebo co s tím.
Jinak zážitek z VFR letu ve výšce vrcholků je znamenitý.
PetrS
 

Re: Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 11:04
Flanker
Takže produkt jako takový doporučuješ? Ptám se proto, že bych za tu cenu nerad "šlápnul" vedle, ale jakožto milovníkovi hor (a to nejen pasivnímu) mi to nedá spát. Navíc na Hight in the Sky je tento produkt samozřejmě špičkový, nezatěžuje FPS apod... . Mohu se zeptat na Tvou PC sestavu? Díky...
 

Re: Re: Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 11:08
Kobos   
pokud jses milovnik hor tak take doporucuji Austria Profesional je to delany vektorove
zadna ortomapa, spoustu detailu ,hradu, kostelu, jezera v alpach jsou super, mesh je taky perfektni , Swiss profesional nemam tak to nemuzu porovnat ale s Austria pro jsem maximalne spokojen , pro mne je to super.
 

Re: Re: Re: Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 11:44
Luděk Ch.
to je taky možnost. I když Austria nemá ani zdaleka tak přesně a ostře tvarované kopce, jak Swizz a taky to ortofoto má něco do sebe, pokud letíš aspoň v nějaké výšce nad povrchem. Ten pohled je opravdu jako z televize, až se tomu nechce věřit, že je to fakt jen FSka. Ale Austria je samozřejmě taky parádní produkt, ale jiné kategorie, takže se nedá říct, který z nich je lepší.
 

Re: Re: Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 23:55
PetrS
Sestava nic moc - P4-2.26G/1.5GB RAM, gForce 5700/128MB - je pravda, že to občas spadne na 18 FPS. To co je níž o AustriaPro mohu také potvrdit.
Jinak (od předchozího příspěvku) jsem pomocí "Vallhaly" našel, že pro SwissPro exstuje autogen - dávají to pomalu dohromady pro různé regiony. Odpoledne jsem to stáhl a (asi až) v neděli večer zkusím nainstalovat a porovnat s původním stavem. Když tak se potom ozvu přímo na mail.
PetrS
 

Re: Re: Re: Re: Switzerland Professional 2004   17. 3. 2006 / 05:49
Flanker
Tomu říkáš nic moc sestava ?! V tom případě navím na čem létám já... Pokud dáš vědět, budu rád, díky!
 

Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 17:35
Tomas L.
Ahoj, mám a doporučuju. Ale opravdu je potřeba létat pomalu, dobré je také nastavit si minimální snesitelnou dohlednost. Ideální je PC-6, krásně stoupá ( strmá údolí ), pomalu létá ( načítaj se textury ) a má pěkný dostup ( panoramata ) Dtto mixéry.

Pokud se občas stane, že se textury pozdě načtou, dám si kolečko a kochám se přírodou
31824 B / 600 x 480 / s2.JPG
 

Re: Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 17:36
MaPa   
Co to máš za Pilatuse? Jakej zdroj? Hoď link?
 

Re: Re: Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 17:42
Tomas L.
http://www.fsd-international.com/ Sice placený, ale podle mne jedno z nejlepších letadel do FS.
 

Re: Re: Re: Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 18:41
Orbith AVP4MP   
No jo,každej má to svý nejlepší do FS.Podle mě Beech Bonanza V a nebo Commander,ale o něm se mi zatim jen zdá-ještě ho nemam
 

Re: Re: Re: Re: Switzerland Professional 2004   17. 3. 2006 / 09:07
MaPa   
Vypadá to fakticky suprově. Ale budu muset zůstat kvůli požadavkům na HW u svýho free Pilatuse
http://backora.ic.cz/shared_files/images/LFLJ_Approach.jpg
http://backora.ic.cz/shared_files/images/DlouheStrane.jpg
 

Re: Re: Re: Re: Re: Switzerland Professional 2004   17. 3. 2006 / 12:50
Orbith AVP4MP   
Jakto,že vaše LFLJ vypadá ouplně jinak než ta moje.Já mam nainstalenou poslední verzi i s meshem a mam tam místo přechodů(např z pojížděčky na rwy nebo dole na rwy)strašně ostrý hrany.A odstartuju tam jen s letadlem menšim než je cessna 182.Pošlu i obrázek.
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ