Hmmm, jsem si tady hrál s ostrejma závorkama a ono to asi má nějakej vedlejší význam, takže se mi celá moje dvacetiminutová práce scvrkla na pár nesmyslnejch slov...
Zkusim v rychlosti znova, použiju uvozovky, snad se to zas nezblázní.
"Takže když VApp bude třeba 111 kt VmHB30 bude cca 106"
Jo, tak to je
"Bílý bug za normal podmínek bude třeba 125 kt (VmLB0) kolik bude VmHB0 jestli se to určuje"
Na určení VmHB 0 se používá taky booklet. VmHB 0 je asi o 3-7kts větší než VmLB 0, tady neplatí nějaký jednoduchý převod. Bug se na tuhle rychlost ale žádný nenastavuje.
"A jestli sem pochopil spravně, tak když mám VApp 111 tak při dotyku by měla být rychlost cca 106?"
Není to tak, Vapp je o 5kts větší, protože v sobě zahrnuje rezervu na turbulenci a vítr s čelní složkou do 15kts. Na silnější se trochu k Vapp přidává. Analogií k VmHB 30 je u tryskáčů Vref a k Vapp pro změnu Vref+5
"PS: booklet by se někde nenašel "
Zkusim ho ofotit. Bude to chvíli trvat, teď mam lítání pár dní jenom na ATR 42, ty chceš asi 72, že jo Vezmu na to foťák, jinak to asi nepůjde, takže to bude pár velkejch souborů |
|