| | | Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 4. 1. 2003 / 20:59 | Filip |
| | Ahoj, dneska jsem si zkusil první let s b737-400 DreamFlet , ale nepřišel jsem na to , jak si dát automatické přistání(ILS).Aby mi přistál autopilot.Zkoušel jsem snad všechno,ale nic.Prosím o radu.Díky Filip |
| |
|
| | | Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 4. 1. 2003 / 21:31 | |
| | Musis naprogramovat FMC....
dobrej navod v cestine urcite bude na
Highinthesky.cz v sekci heavy metal |
| |
|
| | | | Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 4. 1. 2003 / 21:45 | |
| | He he he, opravdu dobrej for )) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 4. 1. 2003 / 21:59 | |
| | proč?....
nejaké návody na B-737DF a A-320Por tam jsou.... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 5. 1. 2003 / 00:24 | Robert Paulu |
| | Pro pristani na autopilota s ILS neni treba programovat FMC. Staci nastavit kurz, naladit localizer a protnout paprsek ILS ve spravnem kursu, vysce a vzdalenosti od letiste se zapnutym autopilotem v rezimu APP.
Pozor ne vsechna letiste maji glide path (LKKV, LKTB, ...)
Stastna pristani
Robert |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 5. 1. 2003 / 08:25 | Filip |
| | No jo ,ale mě APP nejde nastavit?Proč?..... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 5. 1. 2003 / 09:44 | |
| | APP jde zapnout v okamžiku, kdy už jsi v dosahu signálu ILS. Pokud ti automatické přistání funguje s defaultním Boeingem, tak s DF v tom není v podstatě rozdíl. Musíš naladit frekvenci ILS do NAV1 a přesný kurs dráhy na které chceš přistát, do "course" a potom už se jen se zapnutým autopilotem a APP blížit z vhodného směru ve vhodné výšce k letišti. Tj. ve výšce cca 2000ft nad zemí (ne nad mořem!, na altimetru musí být výška letiště + 2000) v úhlu do 30 stupňů vůči ose dráhy tak, aby jsi ji protnul cca 10mil před prahem dráhy. Pak už by se letadlo mělo samo srovnat a potom i klesat. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 5. 1. 2003 / 16:29 | Filip |
| | Tak teď už fakt nevim co s tím je!?Letěl jsem z Okecie do Manchesteru.Všechno v pohodě.Pak mně navedou do ILS zhruba pod 30 stupni.Výška byla 2300ft u obou NAV jsem měl frekvenci 06R(111.55) v course 057.A to vše asi 10.5 nm před dráhou.Celou dobu jsem to zkoušel jestli se to nechití, ale nic.ke všemu jsem musel dělat 4 okruhy a při každým jsem to zkoušel a ani ťuk.Mám scenérii Manchesteru a AFCAD taky tak fakt nevim......
PS: nemá se ještě něco udělat v jinejch panelech(overhad....) |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 6. 1. 2003 / 09:32 | |
| | A zkoušel jsi to na LKPR? Já jen, že se mi už stalo, že některé frekvence 2k2 nejsou v souladu s veřejně publikovanými. Už sice nevím, které letiště to bylo, ale LKPR funguje.
Případně se podívej jakou frekvenci zná 2k2 a tu zkus naladit pro dané letiště. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 6. 1. 2003 / 22:05 | OK-ALB |
| | A kde ty frekvence sezenu?? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 7. 1. 2003 / 15:41 | A.J.Scandall |
| | To: Filip
Zkus na středovym panelu (tj.ten, kde se ladí rádia) zmáčknout čudlík AUTO/MANUAL tak, aby ti svitilo MANUAL. V módu AUTO si totiž FMS sám ladí frekvence majáků a na základě toho (DME/DME scan) si opravuje polohu, protože inerce sama o sobě se bez korekce trochu rozjíždí. A byť v tomhle módu naladíš třeba ILS ručně, tak se ti vůbec nepodaří zaarmovat VORLOC, resp.APP. Maj to takhle i některý skutečný tři-sedmy. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 8. 1. 2003 / 10:45 | |
| | Máš je na mapě, najdeš ji na horní liště. A když si dané letiště přiblížíš, a klikneš si na to letiště, tak tam najdeš, co potřebuješ. I pokud to 2k2 zná. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 5. 1. 2003 / 09:30 | |
| | | |
|
| | | Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 8. 1. 2003 / 11:46 | happylanding |
| | Tak předně - LKTB skutečně v FS2002 má G/S, mám to odzkoušený;
DF737 je trochu problematický éro - v návodu píší, že problém špatného držení GS je vinou chyby v FS2002 a že oni za to nemůžou, že "občas" prostě éro končí při AUTOLAND přistání před prahem dráhy apod. Na druhou stranu mám i Wilco PIC767, která sedá "jako do vaty" a v G/S drží jako přibitá. To svědčí o tom, že DreamFleeti to trochu "odflákli" a prostě to jen hodili na Billa. Ale je to komerční věc, za peníze, tak by k tomu měli udělat nějakej patch, což zatím neudělali.
Problém se zachycením do ILS paprsku u DF737 je opravdu v tom, že je potřeba přepnout NAV z AUTO na MANUAL a pokud jsou správně naladěny frekvence, tak se vždy chytí.
|
| |
|
| | | | Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 8. 1. 2003 / 12:17 | |
| | Já bych ještě jen z praxe v reálu doporučil se nejdříve chytit na VORLOC a pak teprve APP. Je to postupné a hlavně se éro chytá postupně. ILS je moc přesný a letadlo se pak nemusí chytit. Tímto způsobem jsem ještě neměl problém s přistáním. A jinak, jestli chci si zalítat na 2k2, tak stejně proč lítat na autoland, hezky do vlastních na 200 ft AGL. Aspoň se nemusím na nic vymlouvat, když a pokud sednu jinam.
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 8. 1. 2003 / 13:15 | happylanding |
| | Hmmm, tak to bych chtel videt jak pristavas "na ruku" pod CAT III ))
Ja taky samozrejme z 99% pristavam bez AUTOLANDu, jsem pilot a ne "cumil", kterej kouka jen na budiky, ale tady jde prece o princip, ne ? Kdyz za to das ty penize, tak by to melo chodit a ne to obhajovat tim, ze sedam "na ruku" ! |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 8. 1. 2003 / 13:28 | |
| | Však právě o tom to je, skoro nic nevidět, dát tam CATIII a jít růčo hezky podle ILS a pak mít radost, že se trefíš a ještě tam kam máš. Navíc ja ho neobhajuji a ani nechci. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 8. 1. 2003 / 13:42 | happylanding |
| | Jo, tak pokud to beres stylem "nejak to zapichnu", tak to sorrac. Ja takhle takylital, to me ale myslim bylo 12.
Hele, a jak tam "das ten CATIII" ???? To mas nejakej infrák z F-16 ???? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 8. 1. 2003 / 13:50 | |
| | V žádném případě to nijak nezapichobvat! Hezky si to přistání vychutnat.
Stahuju viditelnost na minimum a mraky až na zem. A vidí opravdu jen ... . Žádnou další utilitku nemám, jen to co poskytuje 2k2. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot-ILS-B737-400 DreamFlet 10. 1. 2003 / 12:26 | happylanding |
| | Tak dávej bacha, ať neskončíš jak ti Turci včera; prej byla taky mlha, přistávali "na ruku" a zapíchli to 50m před dráhou.
Happylanding ! |
| |
|
|