|  |  | Cold and Dark B747 qos 5. 3. 2006 / 19:11 | |
|  | Muzete mi prosim nekdo na maila poslat predinstalovany dark and cold flight tyhle vzdusny krasny? prosim jak *.flt tak i ulozeny panel state ze slozky PMDG
Dekuji 
|
| |
|
 |  |  | Re: Cold and Dark B747 qos 5. 3. 2006 / 19:53 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Cold and Dark B747 qos 5. 3. 2006 / 19:56 | |
|  | Juu.. dik .. ja myslel ze v tm jsou jenom nejaky checklisty ci co, tak jsem to ani nerozklikaval .)) dik .) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 5. 3. 2006 / 22:33 | |
|  | On k tomu checklistu prave autor dodava i svuj cold&dark ulozeny cocpit, aby se to co nejvice podobalo cold realu, takze se to hodi 
Jinak se mi libi, jak jsou tam vsechny systemy popsany aspon strucne, co ktery dela, protoze tohle se v manualu nepise a dohledat se toho na netu by bylo na dlouho. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 6. 3. 2006 / 18:54 | |
|  | Ja jsem prave volil tenhle manual protoze mi pripada blbuvzdornej jako ty z HITS (=obrazky + popisy), ty "defaultni" PMDG jsou trochu mozna az zbytecne slozitejsi, teda aspon pro zacatecniky. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 6. 3. 2006 / 19:12 | |
|  | No Petře. Už slibuju,že udělám jednoduchý popis B747 PMDG jako jsem udělal pro A380 , ale nevím jak moc tam " rozpitvat FMC ", protože toho umí opravdu hodně a žádný " fachman " se mi neozval,že by to udělal a já to prostě na stránku mrsknul. Je pravdou,že PMDG model hodně odpustí a začne " zlobit " pouze při plné realitě letu,jinak je hodně věcí,které sice signalizuje,ale nic neudělá,když na to nezareaguješ.No nic ten popis udělám stylem jako jsem udělal tu A380.Což znamená styl :" Pilotem Boeingu snadno a rychle " 
http://czivis.cz |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 6. 3. 2006 / 21:34 | |
|  | Jo tos mi zrovna pripmnel ze bych se chtel zeptat kde se nastavuje ta realita? V tom PMDG co se objevi v FS po zmacknuti ALT jsem nic o realite nenasel, akorat nastavovani hlasitosti, ovladani atd.... :-/ |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 6. 3. 2006 / 21:48 | |
|  | Treba ted jsem letel ESSA-UUEE a celou cestu od startupu mi svitilo >FUEL TANK/ENG (v Abnormal procedurach se o tom da neco precist, ve zkratce- mel jsem min paliva v nadrzi 2 nez v ostatnich), ale uz tam nepisou "jak to opravit", resp. crossfeed nechtel jit. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 7. 3. 2006 / 06:29 | |
|  | No, tak za 1. Pokud ti to svitilo od startupu, tak si urcite netankoval pres PMDG menu, protoze to automaticky nastavi pumpy a crossfeedy tak, jak maji byt na to mnozstvi paliva ktere si tankoval. za 2. pokud mas ve 2. a 3. nadrzi vice paliva nez v 1. a 4., pak maji byt zapnuty vsechny pumpy a vsechny crossfeedy. Pokus mas v 2. a 3. stejne nebo min jak v 1. a 4., vypnes override pumpy 2 a 3 a crossfeedy 1 a 4. Takze to musis hlidat i za letu. Pokud to neudelas, tak pozdeji zjistis, ze letis jen na 2 motory .
A jinak, nevim co myslel Gustav tim realismem, ale treba to je jen nastaveni realismu v FS. Taky by mne zajimalo jestli se neda nejak nastavit ruzny realismus pro PMDG747. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 7. 3. 2006 / 07:38 | |
|  | To mi asi nebudes verit, ale 1. jsem to tankoval pres 747 Quick Fuel planner, 2. jsem to zjistil uz na zemi, takze jsem udelal opatreni- pumpy vsechny on (coz delam i jindy, protoze hladina paliva byva stejna), crossfeed on, override off. Tady http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=94876&lan=0 jsem psal ze se to da najit v Abnormal Procedurach, je tam i pricina, i jak by se to melo odstranit, jen jsem si (asi mylne) predstavoval ze hladina paliva se vyrovna. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 7. 3. 2006 / 09:40 | |
|  | Crosfeedem by se podle mě ale ta hladina vyrovnat měla ne? Fakt to nefungovalo? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 7. 3. 2006 / 12:33 | |
|  | Nefungovalo, v nadrzi c. 2 jsem mel celej let asi o 200kg min paliva. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 8. 3. 2006 / 15:44 | |
|  | Promiňte,že jsem se trochu odmlčel.Chřipka.
1. To hlášení,jak bylo psáno se mi u Jumbíka objevovalo pouze tehdy,když začaly nějaká čerpadla jít naprázdno.Nejčastěji jsou to : center a overhed.Tyto při natankování asi do 70 000 kg paliva vypínám ještě před nahozením motorů.Zapnuté mám pouze čerpadla všech čtyř hlavních nádrží MAIN 1 až MAIN 4.
2. K vyrovnávání nádrží je to sáhodlouze popsané v manuálu a umí to,ale procedura mi to připadá příliš složitá a bohužel pro mne i těžko pochopitelná a tak to udělej jednodušeji.
V té nádrži ve které máš míň prostě na chvilku vypni čerpadla a ta druhá jí tak "dohoní",ale pozor!!!Za letu,ale asi i na zemi musí Jumbíkovi jít vždy minimálně dva páry čerpadel jinak je problém.Takže než třeba tu krajní na chvíli vypneš tak "překrosuj " aby všechny hlavní nádrže byly na "společném potrubí" a pak teprve tu kde je méně na chvilku vypni a zapni jí až bude mít stejně i "její sestřička ve druhém křídle"  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 8. 3. 2006 / 20:04 | |
|  | Ok, dik vyzkousim.
A co to nastaveni reality na vetsi obtiznost? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 7. 3. 2006 / 20:44 | |
|  | Gustave jak je to s tou realitou prosim te? Uz jsem si prosel snad vsechny dokumenty k ty 744 a nic...
PS: Jeste k tomu resim problem s nefunkcnim reversem po dosednuti, i kdyz mam paky (dobre nakalibrovany s neunavenejma potakama) na minimum, tak mi sice do reversu jdou, ale hned jak pustim prislusny tlacitko tak zase skocej na idle.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 7. 3. 2006 / 21:44 | |
|  | Ano, o tom reversu se to vi, taky jsem nad tim dumal, az to nasel na foru. Pokud mas zaply "nacelle anti-ice" na motorech,tak se automaticky podle elektroniky zvysi idle tah motoru asi o 5%. No, a jde o to, ze jakmile pouzijes za normalniho stavu revers (za normalniho stavu ho davas pri idle thrust), tak pokud trochu pridas plyn, revers se vypne. No a tady je kamen urazu. Jelikoz mas zaply ten anti ice, FSka si mysli, ze nemas plyn na nule a nejde tudiz pouzit normalne revers. PMDG o tom vi, ale neslo to nejak obejit bez toho, aby taky nezrusili logiku anti ice/zvyseni idle tahu. Takze jedina moznost je vypnout pred pristanim anti ice. Snad by to melo byt opraveno v 747F produktu.
Co se tyce crossfedu, tak ten nejak taky dobre nechapu, protoze jsem i na jinych strojich zkousel dat do jedne nadrze vyrazne vice/mene paliva a zapl crossfeed a palivo se jednoduse neprecerpalo. Taky nevim ani presne, jak ma tedy crossfeed fungovat. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 8. 3. 2006 / 07:36 | |
|  | s tym crossfeedom to neni nahodou tak, ze to proste FSka nedokaze simulovat ???
Zatial ani na jednom z er co mam som toto nevidel funkcne precerpat palivo z jednej nadrze do druhej. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 8. 3. 2006 / 10:11 | |
|  | precerpavat umi treba konkord..... .) (tim nemyslim defaultinho) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 8. 3. 2006 / 13:49 | |
|  | On je nejakej default concord? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 8. 3. 2006 / 13:50 | |
|  | Jo ) ve FS 2000 .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 7. 3. 2006 / 21:11 | |
|  | Nevíš náhodou, jak se v FS-ce přepíná ten "klouzavý" pohyb kamery? Defaultně v FS-ce je to tak, že při pohledu zvenku a panování se kamera celkem volně pohybuje kolem letadla, ale v těch uložených C&D flightech pohyb kamery reaguje přesně na pohyb kloboučku a nemá ten "dojezd".
Za boha nemohu najít nějaké "zaškrtávátko", kde to zapnout/vypnout. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 7. 3. 2006 / 22:10 | |
|  | No, sice o nejakem zaskrtavatku nevim, asi ani nebude, ale taky mi to pri nacteni default PMDG ColdDark cocpitu delalo. Ulozil jsem si ho jako vlastni nastaveni (pri ulozeni letu se automaticky ulozi i nastaveni cocpitu) no a pri naslednem nacteni tohoto nove ulozeneho souboru mi to uz behalo v pohode, takze to zkus taky. (ale docela by mne to zajimalo, kde je tato informace ulozena, PMDG 747 neni jedina, kde se mi tohle uz stalo. Napr. to nekdy dela pri instant replay, ale ne vzdy) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 7. 3. 2006 / 22:12 | |
|  | Když si zapneš nějakej let, tak potom dej ALt->View->View Options a tam zatrhnout nebo odtrhnout (teď nevím přesně) Gradual Intentions... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos 8. 3. 2006 / 19:13 | |
|  | Jo, to bylo ono. Toho jsem si nevšiml.
Díky oběma. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Cold and Dark B747 qos 7. 3. 2006 / 23:13 | |
|  | Timto dekuju - pomohlo mi to vyresit muj problem - az dnes jsem se k tomu dostal a konecne si po dvou mesicich zalital .) |
| |
|
|