| | | LKPR Zimní textury a Directx 9 Released 2. 1. 2003 / 01:33 | |
| | Mám dvě prosbičky:
1: Tak trochu jsem začal více poletovat na LKPR a až teprve o svátcích jsem si všiml že nemám zimní textury všechno je bílé kromě orto prahy a LKPR Kde je chyba?
2: Vyzkoušel jsem nove directx 9 a vše super až do chvíle kdy jsem se připojil na airspace. V tom okamžiku se mi letadlo neposadí na zem ale propadá se mi do země což končí buď crash nebo odskok do výšky nevíte někdo čím to? Nebo že by mrkvosoft zase dokázal že prostě "umí". A je chyba v directu? |
| |
|
| | | Re: LKPR Zimní textury a Directx 9 Released 2. 1. 2003 / 08:10 | Vláďa |
| | Zvednul bych otázku č.1 - je to proto, že autor VFR Prahy použil pro textury je ortofotomapu z jednoho ročního období. A protože nechtěl úplně nezblbnout, nepouštěl se do grafické úpravy těchto textur na čtvero ročních období.
Co se týká LKPR (to je zase moje parketa), tak oproti minulosti je odstraněna celá podkladová "travnatá" textura, aby:
(1) byla kompatibilita s Praha VFR a ...
(2) i když někdo VFR nepoužívá, tak aby se vzhled podkladové textury v okolí letiště nelišil od ostatního terénu
(3) všimnul jsi si rozdílu proto, že podzimní / zimní textury se ve FS mění 22.12. Pokus to překousneš do jarní rovnodennosti, tak pak se +/- vrátí do normálu )))
vs
P.S. Můžeš mě mailnout ono možné řešení na restauraci registru WinXP. Onehdá, když jsem nebyl ještě tak opatrný ), tak jsem si použitím driveru pro grafickou kartu rovněž shodil WinXP a musel je reinstalovat |
| |
|
| | | Re: LKPR Zimní textury a Directx 9 Released 2. 1. 2003 / 08:21 | Jozef Kaffka / web |
| | | |
|
| | | Re: LKPR Zimní textury a Directx 9 Released 2. 1. 2003 / 11:25 | VSW |
| | Z VATSIMu jsem onehda dostal mail s upozornenim ze DX9 nechodi s programem squawkbox, kterym se pripojuje do siti VATSIM/IVAO. |
| |
|
| | | | Re: Re: LKPR Zimní textury a Directx 9 Released 2. 1. 2003 / 12:23 | PavelS |
| | To bylo, že nechodí s verzí 8.2, což nechodil. Podle zpráv z diskuzí na VATSIMu s DirectX9 SquavkBox chodí ( myslím, že je potřeba mít poslední verzi FSUIPC ), nicméně všichni jsou opatrní. V každém případě se ale chyba projevovala špatnou polohou letadla na radaru a ne zobrazením textur.
PavelS |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKPR Zimní textury a Directx 9 Released 2. 1. 2003 / 12:40 | Vláďa |
| | Mohu přidat je svoji kapku - DX9 jsem měl v beta verzi, pak v plné a nestěžuji si. Co jsem měl možnost vysledovat, tak co fungovalo ve vztahu k VATSIMu tak funguje i nyní. Textury Multiplayerových letadel po instalaci plné verze neznám, ale u beta fungovaly.
Problém s nepřesnou pozicí jsme řešili s jedním simptákem a pomohla záměna des.čárky obvyklé pro CZ nastavení na des.tečku. Nicméně jsem se dočetl, že s poslední verzí FSUIPC (je to 2.95) by to mělo fungovat i bez této úpravy ....
Jinak změna na DX9 mě nepřinesla ani pozitiva ani negativa, ale protože jiným chodí Installer PAI a mě ne, berte to jen jako vlastnost toho krámu, co mám pod stolem - jinde to může být jinak, bohužel |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKPR Zimní textury a Directx 9 Released 2. 1. 2003 / 13:58 | |
| | podle toho co tvrdi MS (verte mu.. tak pro majitele videokaret, ktere nepodporuji primo nove funkce DX9 se vubec nic nezmeni.. ani rozsah funkci ani rychlost... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Zimní textury a Directx 9 Released 2. 1. 2003 / 17:52 | P.K |
| | Ahoj vsem,
zkusil jsem DirectX9 finalni verzi U.S, s radeon 9000 kartou pouzivajici catalyst driver V.3.00 coz je specificky produkovan pro DirectX9 a nevidim problem. Zkus stahnout driver s certifikaci pro DX9 pro tvou video kartu. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Zimní textury a Directx 9 Released 2. 1. 2003 / 22:11 | T! |
| | ahoy
na High i. t. Sky inzerovali DX 9 - stáhl jsem si verzi pro Win Me (předtím DX 8.1)- Fps šly dolů cca o 5 - 7. Po nové inst. DX 8.1b to chodí lépe než předtím.
T! |
| |
|
|