| | | problém s a340,767,a320 4. 3. 2006 / 21:42 | |
| | mám víc problémů,tak bych byl rád,kdyby mi někdo pomohl.
takže začnu: 1.letadlo A340 PPS(VLASTNĚ VŠECHNY AIRBUSY vod týhle společnosti)
můj problém je v tom že nevím jak na autopilotovi měnit směr a rychlost,když zapnu autopilota po vzletu tak výšk je jasná,ale směr mi to nechce brát,jen navolím,a nevim,(nikde sem nenašel)tlačítko,kterym se zapíná směr na autopilotovi.
rychlost zas dám Autothrottle ale nechce mě to pustit pro zapsání rychlosti na autopilota...
2. 767 Level-D
tady zase problém s výškou,vzlétnu,zapnu autopilota,navolím výšku na V/ S(zkoušel sem i level change) a ledadlo stoupá,ale jakmile se blíží předepsané výšce,ledadlo to nesrovnává a až když výšku přeletí,tak potom začne srovnávat, a tak se vychyluje pořád víc a víc,a začíná překonávat nebezpečné limyty...
3. 319-320 PSS
letadlo se při startu nechce odlepit od země,a pokud se to podaří,tak po chvíli,když zapnu autopilota,zamíří k zemi.i když vypnu autopilota tak se letadlo nedá ovládat a vždy narazí do země.
To jsou všechny mé problémy,samozřejmě jsem se koukal do manuálů,ale jelikož nevládnu moc angličtinou,tak mi moc nepomohly. Také bych uvítal nějaký návod na systém FMC,jestli nějaký existuje.
díky moc předem |
| |
|
| | | Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 02:50 | |
| | U těch Airbusů obecně (hlavně teda odpověď na tu A319)- musíš mít vše nastaveno v MCDU a pro vzlet plyn v poloze To/Ga. Jinak se od země moc neodlepíš a letadlo nelze jen tak ovládat jako třeba defaultní éra. Když budeš mít vše "naťukáno" a budeš ve vzduchu, tak pak samozřejmě můžeš AP odpojit a převzít to ručně. Doporučuju tedy nějaký tutorial let a postupovat krok za krokem dle návodu. Po čase si to osvojíš a už ti to pak ani složitý nepřijde. U Airbusů je taky podstatná změna v ovládání "čudlů" autopilota - používá se i pravé tlačítko myši. Tím se přejde do manuálního nastavení HDG nebo SPEED. |
| |
|
| | | Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 06:59 | |
| | Sorry, ale tyhle základní věci máš v manuálech k jednotlivým addonům. Bez alespoň částečné znalosti angličtiny ses asi do nákupu těchto profesionálních simulací neměl vůbec pouštět. |
| |
|
| | | | Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 07:54 | |
| | Nic ve zlém - neříká ale zákon o prodejí zboží v ČR něco jiného? A pokud bylo koupeno v zahraničí, nejsou tu podobné servery jako tento mimo jiné i právě proto, aby se mohli z dobrého produktu potěšit všichni uživatelé? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 09:41 | |
| | díky za radu,vyzkouším.
ohledně manualů-nejsem sice s angličtinou tak na štíru,že bych nic nepřeložil,ale ty věty překládám jen v kosce,věčinou přesně tak nezněj,a tady je ten problém...
jestli by se někdo našel,kterej by mi poradil i s boeingem,tak bych byl rád.
jen se zajmavý,že ten autopilot neni podobnej jako v 737čce(mám od PMDG,Wilca) a tam v pohodě,všechno chodí,jak má(nebo spíš jak si to představuju) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 11:22 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 11:25 | |
| | na tom ze autopilot u A32x a33x neni podobnej boengovymu neni nic divnyho )) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 11:28 | |
| | já sem porovnával 737 a 767 ne airbus s boeingem,to je jasný že nebudou stejný |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 11:38 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 11:42 | |
| | nepripada mi ze by byl autopilot jiny. lehce jine rozlozeni cudliku na MCP, vice funkci v FMC (u 767) ale nic zasadniho v hlavnich funkcich. to by byl Boeing proti sobe |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 11:47 | |
| | ale jo .. oproti 737 jsou tam i dalsi (nekosmetickeho) razu, nei toho moc, ale clvoeka co je zvyklej na 737 mohou tyhle odlisnosti docela zmast... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 12:10 | |
| | myslim ze premyslejici clovek se znalosti 737 je schopen drtivou vetsinu systemu v 767 nastavit
ale co jsem hlavne chtel:setkal jsem se u 767 s takovou "funkci"(?) ze do trate slo zadavat pouze trate (airwaye) a fmc samo doplnovalo body na kterych se krizi, divne na to bylo ze ty body neodpovidali vysledku routefinderu a oficialne v manualu jsem se s touhle "funkci" nikde nesetkal. nemate k tomu nekdo neco? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 13:34 | |
| | ano,dokážu samozřejmě s 767 letet,jen mám problém že když autopilot vystoupá na V/S ke zvolené výšce,tak u 737 to automaticky srovnává aby bylo když dovrší nast.výšku letadlo vyrovnané.to je podle mě normál
u 767 mi to tu výšku přeletí pořád na V/S a až pak to rovná,takže zase klesá,přeletí,stoupá,přeletí,klesá... atd.
napadlo mě to udělat tak,že si pohlídám stoupání a před dovršenuim nastavený výšky začnu snižovat Vertikální rychlost na autopilotovy,takže vlastně letadlo srovnám sám,ale ještě sem to nevyskoušel v praxi.Jinak sem zkoušel i FLCh a to samý.Taky je zajmavý že někdy to srovná,někdy to přeletí,jestli to nebude někde v nastavení-věčinou to přeletí,když dlouho stoupá,nebo klesá. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 14:14 | |
| | Máš instalovaný nějaký Service Pack? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 16:02 | |
| | to ze 767 ma prilis razantne reseny manevry s AP je pomerne zname, taky nechapu proc pro stoupani o 2 hladiny ve VNAV modu AP zvoli rejt 2000+ fpm, dost podobne je to i u zmeny kurzu, kdy pri zmene kurzu o 20-30 stupnu AP dava bank angle 30
po naintalovani update 1.3 (resp uz od 1.2, aktualni je 1.3) se AP jakz takz srovnal, takze zde http://www.leveldsim.com/update3.htm stahni update a melo by se to zlepsit |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 17:14 | |
| | LDS fórum: Under the FSUIPC Joystick tab, I reset my elevator trim axis so that the axis was not processed. No more problems. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 21:14 | |
| | mooc díky,patch sem stáhnul a zejtra skusim |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: problém s a340,767,a320 5. 3. 2006 / 09:59 | |
| | prave ze v CR, v okamziku kdy "prodavajici" bude pusobit na ceskem trhu, tj bude registrovan u ceskeho soudu pak to bude platit
strucny vyber:
Zákon 634/1992 Sb.,
o ochraně spotřebitele
Informační povinnosti
§ 9
(1) Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků nebo charakteru poskytovaných služeb, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby, jakož i o riziku souvisejícím s poskytovanou službou. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné.
(2) Povinností uvedených v odstavci 1 se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
§ 11
Pokud jsou informace uvedené v § 9 a 10 poskytovány písemně, musí být v českém jazyce. České údaje u potravin musí odpovídat zvláštnímu zákonu. 9a) Fyzikální veličiny musí být vyjádřeny v měřicích jednotkách stanovených zvláštním zákonem. 10)
ale nemuzes chtit po americke firme aby ti psala manualy v cestine, jestli bude addon prodavat nejaky highinthesky nebo nekdo jiny, tak podle §9 odst 1 musi poskytnout informaci, podle §11 ji musi poskytnout cesky a podle §9 odst 2 nikoho nezajima ze ji cesky nema |
| |
|
| | | Re: problém s PMDG 747 5. 3. 2006 / 11:25 | |
| | Nechce se mi na toto téma dělat nový thread...někde jsem našel step by step manuál ke Královně oblohy, ale teď ho nemůžu najít, prosím, někdo, kdo s tím létá, nevíte kde ho sebrat ? |
| |
|
| | | | Re: Re: problém s PMDG 747 5. 3. 2006 / 11:52 | |
| | tak to opravdu nevim,lítám s tim dost, lae občas nevim co s tim...taky by se mi ho hodil .) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: problém s PMDG 747 5. 3. 2006 / 12:35 | |
| | No, spis by mne zajimalo, jestli se nekde neda stahnout nejaky pekne udelany checklist na 747QoS, na 737 je na Avsimu jeden hodne dobrej, ale pokud jsem hledal na 747 tak nic. Ten co je v manualu je docela neprehlednej, minimalne by to chtelo zjednodusit. |
| |
|
| | | | Re: Re: problém s PMDG 747 5. 3. 2006 / 13:09 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: problém s PMDG 747 5. 3. 2006 / 14:56 | |
| | Dost dobrý . Já létám podle " zjednodušeného " režimu ( i když vypneš třeba čerpadla,tak to letí dál ) a jsem docela spokojený |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: problém s PMDG 747 5. 3. 2006 / 15:56 | |
| | ale ale... as unreal as it never gets
vzdyt pozapinat cerpadla a hydrauliku nemuze byt tak tezke
a Gustave... tesim se na tebe na akci "let pres vodu", omluva ani vymluva se neuznava!! |
| |
|
|