FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 19. 9. 2024, svátek má Zita Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKPR Zimní textury a Directx 9 Released Jeden příspěvek | Celý strom
Re: LKPR Zimní textury a Directx 9 Released   2. 1. 2003 / 08:10Vláďa
Zvednul bych otázku č.1 - je to proto, že autor VFR Prahy použil pro textury je ortofotomapu z jednoho ročního období. A protože nechtěl úplně nezblbnout, nepouštěl se do grafické úpravy těchto textur na čtvero ročních období.
Co se týká LKPR (to je zase moje parketa), tak oproti minulosti je odstraněna celá podkladová "travnatá" textura, aby:
(1) byla kompatibilita s Praha VFR a ...
(2) i když někdo VFR nepoužívá, tak aby se vzhled podkladové textury v okolí letiště nelišil od ostatního terénu
(3) všimnul jsi si rozdílu proto, že podzimní / zimní textury se ve FS mění 22.12. Pokus to překousneš do jarní rovnodennosti, tak pak se +/- vrátí do normálu )))

vs

P.S. Můžeš mě mailnout ono možné řešení na restauraci registru WinXP. Onehdá, když jsem nebyl ještě tak opatrný ), tak jsem si použitím driveru pro grafickou kartu rovněž shodil WinXP a musel je reinstalovat
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ