| | | PMDG 737NG 4. 3. 2006 / 18:23 | |
| | Velmi často se mi při stoupání stává, že mám na autopilotu zaplej režim VNAV a LNAV a při nějaký zatáčce na trati se VNAV vypne a musím jej opakovaně zapínat. (někdy i 5x po sobě) Máte s tím někdo podobné zkušenosti? |
| |
|
| | | Re: PMDG 737NG 4. 3. 2006 / 18:28 | |
| | VNAV se vypina kdyz nastane overspeed nebo kdyz udelas manualni nastaveni vysky pro nejaky bod a AP neni schopen to dodrzet, pak ti ale napise "unable next alt" v FMC |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG 737NG 4. 3. 2006 / 18:38 | |
| | ani jeden případ to nebude. overspeed není a fmc nehlásí žádnou chybu. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG 737NG 4. 3. 2006 / 22:38 | |
| | Napis, jakej mas crz level podle FP, v jaky vysce ti to vypne, a jakou vysku mas nastavenou na MCP. Taky chces rict, ze ti to dela jen v zatackach? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG 4. 3. 2006 / 22:52 | |
| | jestli to neni tim ze mas v FMC nastaveny FL treba 410 a na MCP neco mensiho, treba 5000
VNAV tohle chape jako mez povoleni |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG 5. 3. 2006 / 08:21 | |
| | Obvykle mám v FMC nastaveno FL320 a na autopilotu taky. Dělá to různě, ale z 97 procent v zatáčce. Například když z LKTB letím z RNW 28 odletovou BODAL tak chvíli po startu se točí doprava a pak zas doleva. vždy v tomto esíčku to udělá. Jediný co nemám nastavený podle manuálu je že mám zaplej forcefeedback joy, ale to by přeci nemělo mít vliv. navíc se mi to vypínat nechce protože se mi líbí to klepání při pojíždění. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG 5. 3. 2006 / 09:25 | |
| | No, tak se prosímtě nediv, že ti to vypíná |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG 5. 3. 2006 / 09:58 | |
| | Jakou může mít souvislost forcefeed back a autopilot? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG 5. 3. 2006 / 10:09 | |
| | takovou ze pri urcite "sile" pusobici na ovladaci prvky pri zapnutem AP se AP vypina. je to z duvodu pruseru kdy pilot musi okamzite zasahnout po chybne cinnosti AP
no a tvuj joy zrejme posle zpravu o tom ze zasahujes do rizeni, akorat o tomhle jsem u PMDG nikdy neslysel (nemam fors fidbek), to by mozna mohl neco dodat Traged |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG 5. 3. 2006 / 10:36 | |
| | No, tahle moznost (vypnuti AP po zasahu do rizeni) byla pridana s PMDG 747 QoS, da se to nyni v menu nastavit. Ale nepamatuju si, ze by to umela PMDG 737 - aspon se mi to nikdy nestalo, takze nevim jestli to bude tim FF. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG 5. 3. 2006 / 10:41 | |
| | Teda nechci kecat, ale vypnutí AP, respektive přepnutí Z CMD na CWS, funguje po zásahu řízení ve všech PMDG. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG 5. 3. 2006 / 12:28 | |
| | To je normální funkce PMDG737, že když pohneš za letu na AP joystickem, tak ti vypne AP. Teda minimálně vypne ten kanál, se kterou osou jsi pohnul. No při aktivovaném FF prostě v zatáčkách má snahu třepat s joystickem a tím dojde k vpnutí např. VNAV. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG 5. 3. 2006 / 11:28 | |
| | tady bych videl pricinu v tom sidu/staru. nepises jestli ti to dela jenom u jednoho ci par letist ci u vseh, nicmene nektere sidy a stary jsou pro pmdg udelane ponekud nedokonale a pokud tam jsou prilis ostre zatacky, tak si s tim pmdg nevi rady a odpoji autopilota. fpravdou je, ze u SIDu jsem se s tim jeste nesetkal, ale u staru uz hodnekrat. |
| |
|
|