FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 20. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Přírodní heliport pro leteckou záchranku Jeden příspěvek | Celý strom
Přírodní heliport pro leteckou záchranku   27. 2. 2006 / 09:19
MaPa   
Heliport

Viděl sem na vlastní brejle v sobotu 25.2.2006 žlutej Eurocopter EC 135, patřící DSA, sídlící v Liberci s imatrikulací OK-DSC: http://www.vrtulnik.cz/lzs/helo2504.JPG
 

Re: Přírodní heliport pro leteckou záchranku   27. 2. 2006 / 09:21
MaPa   
Ještě ten Heliport: http://beta.mapy.cz/?mp=ophoto&zm=15&cx=134720640&cy=138433824&ac=1&sx=134718336&sy=138431584&stxt=Heliport&is=pro%20EC%20135;%20OK-DSC
 

Re: Re: Přírodní heliport pro leteckou záchranku   27. 2. 2006 / 17:38
Lowmick   
Ja se nechci hadat, ale nema Delta System home base v LKHK? Myslim ze skola aspon jo, ne?
 

Re: Re: Re: Přírodní heliport pro leteckou záchranku   27. 2. 2006 / 17:45
JBr   
Kazdej vrtulnik zachranky je pridelenej na nejaky stanoviste.
 

Re: Re: Re: Re: Přírodní heliport pro leteckou záchranku   27. 2. 2006 / 17:48
Lowmick   
Aha, ok, tak v Hradci maj asi jenom servis, skolu a kancly.
 

Re: Re: Re: Přírodní heliport pro leteckou záchranku   27. 2. 2006 / 23:57
kuma   
Delta má bázi v LKHK (na severním konci letiště, východní okraj) a zajišťuje letecký provoz pro tři stanice LZS (letecké záchranné služby) a to v Ústí nad Labem, Liberci a Ostravě-Zábřehu. Po úvodních Mi-2 byly všechny tři stanice postupně vybaveny vrtulníky EC-355F(N) Ecureuill 2 a ty byly v posledních letech vyměněny za EC-135. Pravděpodobně pro blízké horské terény (Krkonioše, Jizerské hory) byla hlavně stanice v Liberci často využívána k zásahům v nepřístupném terénu a v součinnosti s Horskou službou Jizerských hor byl Liberecký tým jedním z prvních (civilních) týmů v republice, který byl vycvičen a certifikován, aby ve všech směnách mohl zajišťovat i prakticky celý sortiment akcí v podvěsu. Tradici si drží dosud, i když tým se z velké části vyměnil. Práce v podvěsu dnes patří k ukázkovým kouskům všech společností, které LZS zajišťují. Obrázek na začátku threadu je jistě z HeliShow, které se koná vždycky zjara právě na letišti LKHK, zjevně nejde o ostrý zásah (a pak raky ta RWY v pozadí, že...).

Pokud jde o "civilní heliport" - za přijatelných povětrnostních podmínek ta bedna sedne kdekoliv, kde je jen trochu únosný sklon terénu a v okruhu 40m žádná překážka... To ale uměli i s Mi-2, ti chlapi s tím fakt umějí divy.
 

Re: Re: Re: Re: Přírodní heliport pro leteckou záchranku   28. 2. 2006 / 10:24
MaPa   
Správě pane kolego. Děkuji, že jsem to nemusel popisovat já.
Jen dodám, že strejda Suchánek si skutečně uměl včas vybrat branži, která mu dnes nese ovoce a tou je provoz letecké záchranné služby, sevis a výhradní obchodní zastoupení pro Eurocopter.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ