| | | Let přes vodu II. 26. 2. 2006 / 12:49 | |
| | Tak vážení přátelé,
konečně bylo sjednáno datum dříve avizovaného letu přes vodu.
Let proběhne s pravděpodobností na 95% dne 18.3.2005
Poletí se LKPR-TNCM (tedy Saint Maarten, Holandské Antily). Předpokládaná doba letu bude 13 hod., by voko. Přidají se k nám cestou ještě dva piloti z Varšavy a pravděpodobně i pár maďarských kolegů.
Kdy bude sraz a v kolik hodin odlet, vám pošlu až mailem. Žádám tedy zájemce o společnou cestu, aby psali mail co nejdříve (tím potvrdili svou účast) na cz-aoc@ivao.aero. Jako potvrzení vaší účasti vám přijde ode mě mail, s podrobnějšími informacemi, jako je sraz, čas odletu atd. Pravděpodobně v den odeltu vám pošlu i trať, neboť je to závislé na aktivovaných NAT.
Těším se na vaší hojnou účast..
Mates |
| |
|
| | | Re: Let přes vodu II. 26. 2. 2006 / 15:19 | |
| | budu si muset na svojí cessničku dát přídavný nádrže abych uletěl 13-ti hodinovej let. |
| |
|
| | | | Re: Re: Let přes vodu II. 26. 2. 2006 / 15:24 | |
| | Musíš do vleku za Matese. To nemusíš tankovat skro vůbec |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Let přes vodu II. 26. 2. 2006 / 15:26 | |
| | Tak že bych přesedlal na blaníka?? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 00:41 | |
| | Upozorňuju, že nikomu nebudu dělat tahač... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 01:01 | |
| | jen at si te zaprahnou, akorat si budou muset cessnu prekrtit na "tomcat" protoze pri mach 80 se geometrie bude menit urcite, viz stary vtip o cmelakovi |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 09:01 | |
| | Neříká se tahač, říká se vlečná |
| |
|
| | | | Re: Re: Let přes vodu II. 26. 2. 2006 / 15:27 | |
| | s tou tvoji cessnickou to ale nebude 13ti hodinovej let.. ale tak 35 ti hodinovej .) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Let přes vodu II. 26. 2. 2006 / 15:37 | |
| | tak až bude další 36hours tour,tak budu člověk s nejdelšim......letem.Ještě bych se mohl nechat vložit do zavazadlovýho prostoru.Pochybuju,že nějaká cessna(nemyslim byzdžety)letěla někdy takovou rychlostí,takže mam na výběr:Buď nejdelší nebo nejrychlejší.Co zní líp??? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 00:59 | |
| | ponekud drasticke ale bylo by docela zajimave skutecne se po republice tech 36 hodin motat. jestli nekdo predhodi napad kde by se dalo litat tak bych do toho i sel, jen bych nerad delal 500 okruhu kolem stromu v kotehulkach |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 01:18 | |
| | Tak ten nápad letět to s Cesnou je dost dobrej.Už sem začal přemejlšlet na nějakej trase..Ale asi bych to neletěl s cesnou,ale třeba s Baronem nebo tak něčim |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 17:34 | |
| | Na poslední akci 36 hodin online, jsem to zkoušel hodně dlouho lítat a řeknu ti, po první desítce přestáváš mluvit normálně. ) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 18:29 | |
| | no vidis, po oficialni 36h eventu jsem si taky udelal 36h online a krize trvala jen poslednich 6 hodin |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 18:40 | |
| | no na mna prisla kriza medzi 7:00 a 7:30 no potom to slo ako keby som pekne buval 8 hodin)) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 18:47 | |
| | mno jasny,ja bych to taky neletěl v kuse...letěl bych to navíckrát... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 01:46 | |
| | Zoženiem ti Mriju, zožeň si pilota ;o) |
| |
|
| | | | Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 22:00 | |
| | Takže po chvilce počítání - trasa pro moji Cessnu 310L - LKPR-LPPT-LPFL-TXKF-TNCM
Nejtežší bude leg LPFL-TXKF kde počítám že prostě vítr bude foukat do zad jinak to bude na hraně každopádně pro všechny případy si beru s sebou záchranný člun a kanystr paliva
FL150, 18OGAL paliva,2100RPM
Vyletím o tři dny dřív než vy |
| |
|
| | | Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 15:08 | |
| | Na "transatlantickou ostudu" mám ještě dost malé zkušenosti,nerad bych "vyrobil" nějaký trapas a tak raději zůstanu u Atén |
| |
|
| | | | Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 16:42 | |
| | Jinými slovy..: ozval jsem se proto, abyste se mnou nepočítali.. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 20:23 | |
| | Jo jo , přesně tak " bojim bojim " |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 20:49 | |
| | tak to prekonej a zkus, s tim jak litas s B747 tahle akce je pro tebe jak na miru sita |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 27. 2. 2006 / 22:15 | |
| | Jenže Gustav lítá jedině ILS přiblížení, jak na sebe sám prásknul... a na Saint Maartenu je VOR/DME přiblížení... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 28. 2. 2006 / 15:16 | |
| | To jo Mates ,ale já umím švindlovat s AFCADEM a ten ILS si tam prostě dodělám
Akorát na LKPR jste mi to zatrhnuli s drahou 13 , protože se scenerka nesmí editovat v AFCADu |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Let přes vodu II. 28. 2. 2006 / 15:35 | |
| | kdyby sis pekne v FMC pohral s planovanim vysek, tak podle procedury ti to letadlo muze docela presne sklesat podle LNAV a VNAV az na prah drahy, +/- samozrejme ale uz jsem se vozil podvozkem preplnene 767 po hladine a ma celkem slusnou unosnost takze zadny strach |
| |
|
|