| | | 3dsmax do gmax 23. 2. 2006 / 16:14 | |
| | Kdysi jsem vyrobil v 3dsmaxu A-6 intrudera a mám dotaz.Půjde tento model převést do gmaxe a následně do fs?Popřípadě jaký postup mám zvolit.Zdá se že je na tom mém modelu moc polygonů.Díky za každou radu. |
| |
|
| | | Re: 3dsmax do gmax 23. 2. 2006 / 23:02 | |
| | existuje nebo existoval , nejaky plug in pro 3dmax z kteryho to slo nejak exportovat rovnou do simulatoru , jmenovalo se to nejak panda nebo tak nejak uz si nevzpominam a ani nevim gde to bylo. |
| |
|
| | | | Re: Re: 3dsmax do gmax 24. 2. 2006 / 08:53 | |
| | | |
|
| | | Re: 3dsmax do gmax 24. 2. 2006 / 09:07 | |
| | Zkus exportovat ten model z MAXu do *.3DS a to pak importovat do GMAXu.
S tim poctem polygonu to muze byt relativni, zalezi na tom, kolik jich ten model doopravdy ma, to snadno zjistis.
Pro orientaci:
Novy default modely ve FS2004 maj cca 10 000 - 12 000 polygonu na hlavni externi model.
Starsi modely ( co uz byly ve FS2002 a co se i ted vyuzivaji pro AI ) maj cca 6000 polygonu na hlavni externi model.
U Ruznych stazenych modelu narazis na modely, co maji i 20 000 - 30 000 polygonu.
A nejaky limit, co jeste zkousne export do FS je snad kolem 60 000 polygonu.
Dalsi vec ovsem je, jak optimalne jsou ty polygony vyuzity. Ne vzdy znamena vetsi pocet polygonu taky kvalitnejsi model - ale pokud sam modeluejs, asi vis, co tim myslim.
Podle mne je treba ta slozitost default FS modelu tak akorat kompromis mezi detailnosti a rozumnou rychlosti zobrazeni. |
| |
|
| | | Re: 3dsmax do gmax 25. 2. 2006 / 09:40 | |
| | Díky moc za rady a omlouvám se , že jsem nebyl delší dobu přítomen.Mám ještě další dotaz.Potřeboval bych to letadlo naanimovat a vytvořit virtual cocpit.Nemáte s tím někdo zkušenosti???Díky. |
| |
|
| | | | Re: Re: 3dsmax do gmax 25. 2. 2006 / 12:28 | |
| | Tak se mi povedlo importovat do gmaxe soubor .3ds ale nemůžu ho nějak vyexportovat do .MDL(gamepackfs2004 mám instalovaný)píše to: makemodel failure.Můžete mi prosím poradit. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 3dsmax do gmax 25. 2. 2006 / 13:08 | |
| | Ještě foto.Pomůžete mi to rozhýbat? |
| |
|
|