| | | Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 24. 2. 2006 / 19:22 | |
| | Mám z toho v hlavě maglajz: Zajímalo by mě, zda by v reálu mohl B 767-300 uletět bez mezipřistání Osaka-London. Na stránkách Japanair jsem takový let skutečně našel. Jedná se o vzdálenost 5123 nm. Podle flight manageru mě to v MSFS vychází, že při plných nádržích nedoletím. Kde je prosím pravda? |
| |
|
| | | Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 24. 2. 2006 / 19:25 | |
| | Spíš bych to plánoval v FMCčku. |
| |
|
| | | Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 24. 2. 2006 / 20:10 | |
| | Podle typu to,že je to 300 ER ,tak by měl ulétnout vzdálenost více jak 7 000 NM,ovšem má to jeden háček,ale ten je i u A380 a dalších. Nemůže v takovém případě naložit plný náklad a plný počet lidí. |
| |
|
| | | | Re: Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 24. 2. 2006 / 20:20 | |
| | Toto letadlo to nedoletí. Problém je už Evropa vůbec. Počítáno pro B767-300 ER v reálu. Opačně to samozřejmě zvládne.
Ale to vše záleží na akutální váze, podmínkách a hlavně konfiguraci (kapacitě cestujících). |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 24. 2. 2006 / 20:51 | |
| | Bóóóže, já jsem ale..... Mě to nezaplo, já našel let bez mezipřistání samozřejmě v opačném směru a už je mi to samozřejmě jasný. Díky |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 24. 2. 2006 / 22:53 | |
| | Prominte mou natvrdlost, ale proc to vlastne v opacnem smeru zvladne? Jedine co mne napada, je vitr, ale kde berou tu jistotu, ze bude opravdu v tom a tom smeru? I kdyz tam 364 dni fouka na jednu stranu, muze 365. den foukat jinak a nedoleti. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 24. 2. 2006 / 23:14 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 24. 2. 2006 / 23:21 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 25. 2. 2006 / 10:39 | |
| | to mas uplne stejne , jako např. stálé větry nad atlantikem, kde prakticky permanentne fouka od zapadu na vychod, proto se pri letech do ameriky leta vyrazne severneji nez by byla idealni trat, pri letu z ameriky na evropu se leta jizneji a vyuziva se tohoto vetru.
lety z japonska do evropy jsou dost casto na hrane, MD11 to treba da, ale cas od casu, kdyz fouka opravdu hodne, nekde musi pristat a dobrat palivo ... treba pred cca dvema roky MD11 swissu v Praze... (jake asi prekvapeni cestujicicho z japonska do curychu, kdyz se probudi v Praze...
ad rotace... no zeme rotuje, a tim strhava i vzduchovou masu sebou .. a vzhledem k tomu ze let z japonska do evropy (nebo z evropy do USA) je proti rotaci tak i proti vetru ... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 25. 2. 2006 / 11:35 | |
| | A proč teda KAL lítá do LKPR přes pól...? (rozuměj, severní..) |
| |
|
| | | Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 24. 2. 2006 / 21:17 | |
| | Nevím, jak moc se tím dá řídit… |
| |
|
| | | | Re: Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 24. 2. 2006 / 23:25 | |
| | tohle je oficialni obrazek z boeing.com takze bych rekl ze vyrobce bude vedet kam to doleti |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 25. 2. 2006 / 09:23 | |
| | Ale je to podle určité konfigurace a ne pro všechny verze konfigurací. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 25. 2. 2006 / 10:42 | |
| | je to pro ruzne konfigurace, ale FULL PAX - cili plne nalozeni kastanama - ale dulezite je, ze je to pro smer "z lonydna", coz je neco jineho nez "do londyna"
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 25. 2. 2006 / 10:54 | |
| | primo osaka tam neni ale s "malym" posunem do ciny vidis ze doleti az do madridu takze kdyby odletal z japonska tak ten londyn by mel taky dat v pohode
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Level-D Simulations 767-300 ER let Osaka - Praha 25. 2. 2006 / 11:08 | |
| | Mno .. kdyz si to posunes, tak to vyjde na hrane .. takze "v pohode" to moc neni ...
PS:
peking - casablanca = cca 5587 mil (let po trati , ne prima vzdalenost)
osaka - londyn =5439 cili to neni o moc bliz ... o 140 mil
|
| |
|
|