FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 11. 2024, svátek má Martin Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
3dsmax do gmax Jeden příspěvek | Celý strom
Re: 3dsmax do gmax   24. 2. 2006 / 09:07
Milan Lisner   
Zkus exportovat ten model z MAXu do *.3DS a to pak importovat do GMAXu.

S tim poctem polygonu to muze byt relativni, zalezi na tom, kolik jich ten model doopravdy ma, to snadno zjistis.

Pro orientaci:

Novy default modely ve FS2004 maj cca 10 000 - 12 000 polygonu na hlavni externi model.
Starsi modely ( co uz byly ve FS2002 a co se i ted vyuzivaji pro AI ) maj cca 6000 polygonu na hlavni externi model.

U Ruznych stazenych modelu narazis na modely, co maji i 20 000 - 30 000 polygonu.
A nejaky limit, co jeste zkousne export do FS je snad kolem 60 000 polygonu.

Dalsi vec ovsem je, jak optimalne jsou ty polygony vyuzity. Ne vzdy znamena vetsi pocet polygonu taky kvalitnejsi model - ale pokud sam modeluejs, asi vis, co tim myslim.

Podle mne je treba ta slozitost default FS modelu tak akorat kompromis mezi detailnosti a rozumnou rychlosti zobrazeni.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ