| | Re: 3dsmax do gmax 24. 2. 2006 / 09:07 | |
| | Zkus exportovat ten model z MAXu do *.3DS a to pak importovat do GMAXu.
S tim poctem polygonu to muze byt relativni, zalezi na tom, kolik jich ten model doopravdy ma, to snadno zjistis.
Pro orientaci:
Novy default modely ve FS2004 maj cca 10 000 - 12 000 polygonu na hlavni externi model.
Starsi modely ( co uz byly ve FS2002 a co se i ted vyuzivaji pro AI ) maj cca 6000 polygonu na hlavni externi model.
U Ruznych stazenych modelu narazis na modely, co maji i 20 000 - 30 000 polygonu.
A nejaky limit, co jeste zkousne export do FS je snad kolem 60 000 polygonu.
Dalsi vec ovsem je, jak optimalne jsou ty polygony vyuzity. Ne vzdy znamena vetsi pocet polygonu taky kvalitnejsi model - ale pokud sam modeluejs, asi vis, co tim myslim.
Podle mne je treba ta slozitost default FS modelu tak akorat kompromis mezi detailnosti a rozumnou rychlosti zobrazeni. |
| |
|