FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
3dsmax do gmax Jeden příspěvek | Celý strom
3dsmax do gmax   23. 2. 2006 / 16:14
ondras   
Kdysi jsem vyrobil v 3dsmaxu A-6 intrudera a mám dotaz.Půjde tento model převést do gmaxe a následně do fs?Popřípadě jaký postup mám zvolit.Zdá se že je na tom mém modelu moc polygonů.Díky za každou radu.
 

Re: 3dsmax do gmax   23. 2. 2006 / 23:02
Kobos   
existuje nebo existoval , nejaky plug in pro 3dmax z kteryho to slo nejak exportovat rovnou do simulatoru , jmenovalo se to nejak panda nebo tak nejak uz si nevzpominam a ani nevim gde to bylo.
 

Re: Re: 3dsmax do gmax   24. 2. 2006 / 08:53
Milan Lisner   
Ta moznost exportu do FS rovnou z MAXu tu je:

http://www.oregon-coast.net/FS2002/3DSM-PandaX-FS.htm
http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_topic&forum=122&topic_id=9676&mode=full

Vyuziva se toho Panda pluginu pro exporto do *.X souboru, ktery pak umi nacist MakeMDL.
Takhle to zrejme delaji i primo v MS s default modely - ale tam myslim vyuzivaji dalsi plugin pro *.X soubory, ktery je udajne obsazen v DirectX SDK

A pak jde i exportovat model z MAXu do *.3DS souboru a ten jde nacist do GMAXu a pak uz nic nebrani exportu osvedcenym zpusobem. Coz mozna bude jednodussi cesta, protoze o exportu z GMAXu se da najit vic informaci.
 1x  

Re: 3dsmax do gmax   24. 2. 2006 / 09:07
Milan Lisner   
Zkus exportovat ten model z MAXu do *.3DS a to pak importovat do GMAXu.

S tim poctem polygonu to muze byt relativni, zalezi na tom, kolik jich ten model doopravdy ma, to snadno zjistis.

Pro orientaci:

Novy default modely ve FS2004 maj cca 10 000 - 12 000 polygonu na hlavni externi model.
Starsi modely ( co uz byly ve FS2002 a co se i ted vyuzivaji pro AI ) maj cca 6000 polygonu na hlavni externi model.

U Ruznych stazenych modelu narazis na modely, co maji i 20 000 - 30 000 polygonu.
A nejaky limit, co jeste zkousne export do FS je snad kolem 60 000 polygonu.

Dalsi vec ovsem je, jak optimalne jsou ty polygony vyuzity. Ne vzdy znamena vetsi pocet polygonu taky kvalitnejsi model - ale pokud sam modeluejs, asi vis, co tim myslim.

Podle mne je treba ta slozitost default FS modelu tak akorat kompromis mezi detailnosti a rozumnou rychlosti zobrazeni.
 

Re: 3dsmax do gmax   25. 2. 2006 / 09:40
ondras   
Díky moc za rady a omlouvám se , že jsem nebyl delší dobu přítomen.Mám ještě další dotaz.Potřeboval bych to letadlo naanimovat a vytvořit virtual cocpit.Nemáte s tím někdo zkušenosti???Díky.
 

Re: Re: 3dsmax do gmax   25. 2. 2006 / 12:28
ondras   
Tak se mi povedlo importovat do gmaxe soubor .3ds ale nemůžu ho nějak vyexportovat do .MDL(gamepackfs2004 mám instalovaný)píše to: makemodel failure.Můžete mi prosím poradit.
 

Re: Re: Re: 3dsmax do gmax   25. 2. 2006 / 13:08
ondras   
Ještě foto.Pomůžete mi to rozhýbat?
15814 B / 600 x 450 / Bez názvu 1.jpg
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ