Já bych si s tím zase takovou hlavu nedělal.. Nevim, kterej blb s tím na IVAO přišel, (tušim, že Salzl, kterej začal vyžadovat od lidí i změnu FPL, když náhodou chvíli letěli na západ po nějaké trati, přitom měli správně vyplněn FPL, jelikož cesta jako taková, povětšinou směřovala na východ) ale ATC s hodností C1 vč. a vejš, má právo dělat korekce ve FPL. Druhá věc, nejen že je to jeho starost si tě nastoupat/zklesat, jak potřebuje, ale zase tě buď pak zklesat/nastoupat zpátky do původní FL, nebo zkoordinovat (což je např. pro Salzla nepředstavitelnej problém, takže i chápu, že k takovejm ptákovinám piloty nutí) předání jinému sektoru na hladině odlišné od plánované.. Škoda jen, že piloti na IVAO vezmou od ATC kdejakou ptákovinu jim nařídí... |
|