Toto neni vubec pravda... Dodo lze nastartovat i z virtualniho kokpitu. Zvlaste, kdyz si prectes readme a namapujes si na spousteni a ovladani spravne klavesy a osy...
Taktez vsecky vrtulniky od Nemethu jdou nastartovat a ovladat plne z VC. Napriklad Mi-17 a Mi-24 jinak ani nestartuju. Naopak Mi-2 i kdyz je klikaci, startuju ji presto z 2D panelu, protoze je to krasne prehledne udelane. Podobne vymazlene jsou i dalsi jejich produkty, doporucuju zejmena As-350 a EC-120 (existuje i ve free variante).
Naopak jakykoli product Abacusu nebrat, nejen ve VC ale i v 2D panelu nenajdes temer nic, byt to zvenku vypada celkem pekne. Mluvim o Lynxu, S-62 apod.
Seahawk od Aerosoftu je sice z VC krasny, ale ani padestal ani overhead panel nejsou klikaci ve VC. Nicmene to nahrazuje luxusni 2d panel a pokud si dulezite prvky (autopilot, radio) vytahnes do samostatnych 2D oken (bez dvou monitoru uz nedokazu zit), nic ti za letu nechybi.
Jeste bych zminil free EC-145 -> nejen ze je pekne vymodelovana, ale v nove verzi uz se vetsina ukonu da take provest z VC. Jen overhead tam nefunguje.
Podle me je klikani v kokpitu vrtulniku trosku problematicke. Zatimco pri startovani ocenis vernost a dojem reality, jednodussi a prehlednejsi obvykle byva pouziti 2D panelu. A za letu je prakticky nemozne honit klikaci zony v 3D kokpitu mysi, kdyz zaroven potrebujes drzet pravou rukou knipl, zvlast potom, kdyz pouzivas Active Cameru, kdy se ti cely kokpit tak trosku "vrti" a z pod mysi utika Tento problem jsem resil zvlaste u Mi-24, ktera ma trosku podivne vyresene ovladani podvozku. Nefunguje totiz klavesa G, kterou muzes levackou zmacknout nebo si ji namapovat na tlacitko joye. Musis opravdu manualne mysi ve virtualnim kokpitu prepnout paku. je to velice nepohodlne a komplikuje to ovladani stroje pri priblizeni. |
|