| | | 14.2. LKMT FLY IN. 13. 2. 2006 / 20:07 | |
| | Tak bohužel této akce se nezúčastním,protože mi při est na ILS rwy22 vždycky spadne celý simulátor. Naposledy včera : ((( |
| |
|
| | | Re: 14.2. LKMT FLY IN. 13. 2. 2006 / 20:24 | |
| | To je na LKMT normálka! Padá to tam spoustě lidem. A prý funguje finta že musíš nalétávat k LKMT pod 5000Ft a pak to nespadne! Poradil mi to OKRAM! |
| |
|
| | | Re: 14.2. LKMT FLY IN. 13. 2. 2006 / 20:28 | |
| | zkus si nastavit pocasi na den nebo noc. me obcas padne ostrava, kdyz se blizim pri zapadu slunce ... mozna je to blbost, ale u me to v "cistym" dnu i "cisty" noci funguje |
| |
|
| | | | Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. 13. 2. 2006 / 20:40 | |
| | JJ máte všeci pravdu já do LKMT nelítám vždycky jak jsem vztupuji do CTR tak to spadne. ale nevím jak to zaletím u IFR tour 2006.
To se pánum nějak nezdařilo.
Ale ted Divert bude zajímavý.
Takže té akce se také nezůčastním. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. 13. 2. 2006 / 20:51 | |
| | Bohožel to padá,chtěli jsme vydat update,ale někde byla chyba a my jsme ji nenašli,tak se update zruši,momentálně se pracu je na nové verzi lkmt viz na www.lkmtproject.unas.cz které nenavazuje na tu předešlou,takže zatím nepadá,ale je to zatím v modelování,a datum vydání je ještě zatím daleko. |
| |
|
| | | Re: 14.2. LKMT FLY IN. 13. 2. 2006 / 20:37 | |
| | Ve scenérii je chyba, kvůli které to spadne. Oprava není. |
| |
|
| | | | Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. 13. 2. 2006 / 21:05 | |
| | ve starších příspěvcích někdo vykoumal, že když odstraníte pojížděčky, tak prej přestane padat. Zkuste prohledat starší příspěvky !!! ( jestli se nepletu)
Petr |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. 13. 2. 2006 / 21:09 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. 13. 2. 2006 / 21:28 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. 13. 2. 2006 / 22:02 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. 13. 2. 2006 / 22:10 | |
| | ano, z teto scenerie co se tyka objektu jsem vychazel, proto nemam vlastni textury
mate to nekdo odzkouseno jestli to resi pady? |
| |
|
| | | Re: 14.2. LKMT FLY IN.- řešení ? 13. 2. 2006 / 21:39 | |
| | Je tu ještě možnost použít defaultní Mošnov z FS2004 bez scenerky,ovšem to se asi řídící " přeskočí " , kdybych mu tam začal pojíždět jako Holanďani na Ruzyni )))) |
| |
|
| | | | Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN.- řešení ? 13. 2. 2006 / 21:47 | |
| | nevim co mate za slozitosti s mosnovem, vzdyt to je tak jednoduche letiste
ta dlouha je foxtrot a kratke ve smeru 22 od A po E...
v default scenerii je pojezdova Alfa misto soucasne A,F,E a jinak to je porad stejne |
| |
|
| | | Re: 14.2. LKMT FLY IN. 13. 2. 2006 / 22:01 | |
| | Nevím, jestli jsem ten šťastný, ale mě Mošnov nepadá. V okolí Mošnova mi to taky padalo, ale u mě to bylo cellem 422-115. Ten způsoboval CTD, ale jen na podzim a v zimě. Nakonec pomohlo dát zpět defaultní textury (nevím ale, která to mohla způsobovat). Zkuste vypnout tenhle cell a schválně, zda Vám bude LKMT padat. U mě tohle pomohlo a tím jsem odhalil proč. Teoreticky to ale mohlo být i nějakou koexistencí těchle dvou věcí tj. cell a scenérka letiště. Chce to zkoušet vypínat a zapínat.
Naposledy jsem si zalít LKMT před 10 minutama a vše OK.
MT. |
| |
|
| | | | Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. 14. 2. 2006 / 07:24 | |
| | ja musim zaklepat,LKMT mi nepada a mam naistalovano vse...u me je problem LKPR,tam mi to obcas spadne na pamet... |
| |
|
| | | | Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. 14. 2. 2006 / 11:39 | |
| | Mi to taky nepadá (zatím). A pokud se nemýlím, tak LKMT leží v CELLu 422-114 a 115 je jižněji a pokrývá Vsetín a okolí.
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 13:33 | |
| | Tak jsem zkusil stáhnout tu verzi jak popisuje SERŽ a na POLOMU opět EXITUS !!! |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 13:49 | |
| | Tak další pokus... Smazal jsem LKMT 44.BGL podle Herrnohava nebo jak se pto píše a při odletu na POLOM v FL70 opět EXITUS!!!
Bádám dál !!! |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 13:51 | |
| | Máš cell vsetínsko? Pokud ano, zkus ho vypnout.
MT. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 14:16 | |
| | Vypnul jsem CELL VSETÍNSKO 422-115 a opět to spadlo na POLOMU. Ted to dokonce napsalo toto
You computer has run out of available memory. Flight Simulator will now exit. Zou may not have enough free space on your hard drive. Run Disk Cleanup to free up space, and then try running Flight Simulator again.
moje PC : AMD ATHLON 64 / 3000+ RAM 2GB Grafická karta ATI RADEON 9800 PRO.
Nastaveno mám vše na plno. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 14:21 | |
| | Tak zkus z toho naplno polevit. Pod dojmem, že mám konečně pořádnej komp, jsem udělal totéž a výsledek byl ve svém důsledku spíš horší, amám takový dojem, že to kvůli tomu padlo (už si tonepamatuje přesně, jelikož to vrámci odlaďování nového stroje padal jednu chvíli na kde čem ) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 15. 2. 2006 / 08:40 | |
| | tuhle hlasku znam dost dobre,zkus uvolnit misto na disku,mozna ho mas moc plny,ja to udelal...me to sice obcas spadne,nejdriv hlaska o virtualni pameti a nekdy tahle hlaska,ale upozornuji,nikdy mi to nespadlo v LKMT...mam vsechny celly a scenerky,jedine co nemam,je velke payware plechovky...mam o hodne horsi komp a detaily stazene,takze i stazeni detailu muze pomoci... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 15. 2. 2006 / 18:14 | |
| | Nemas nahodou vsetky celly nasypane v jednom adresari ???
A navyse, nemas v celloch nejaky adresar texture ? To by mohol byt ten problem s virtualnou pametou.
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 14:03 | |
| | prosím Vás když Vám to spadne padá to do modré obrazovky?? Nebo se jenom vypne FS a objeví se klasické chybové hlášení Windows odeslat neodeslat?? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 14:17 | |
| | no, nejdřív se to kousne, po chvilce zčerná obrazovka a pak se oběví win. hláška o odeslání |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 14:20 | |
| | hmmm to mi nekdy taky...nebo mi to spadne do uplne modre obrazovky bez textu a pak restart |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 14:53 | |
| | zkus si pohlidat teplotu cpu a gpu, muzes taky north bridge |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 15:04 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 15:12 | |
| | teplote uvnitř PC 51°C, HDD 42°C, Procesor 45°C
Tím to asi nebude. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 15:21 | |
| | Ještě mě napadá, když to padá na vstupních bodech POLOM a BOHUM, tak to nemá nějakou spojitost s AFdaty? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 17:31 | |
| | pokud vim tak v afdatech se tyto body nevyskytuji a jestli ano tak jsem s nimi v kontaktu nebyl a nepracoval, takze tohle asi nebude "ono" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 15. 2. 2006 / 00:35 | |
| | Vyskytují. Koukni jak díky tomu v praze třeba přibyl MEDOV. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 15. 2. 2006 / 07:40 | |
| | Ale ty jsou v Pražských AFD datech, ne v ostravských. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 15. 2. 2006 / 14:46 | |
| | Já to myslel zcela obecně, že v AFDatech se i takovéhle "maličkosti" najdou. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 18:11 | |
| | Jj někdy,ale spadne bez hlášení-prostě letim nějak se mi sníží FPS a během dvou sekund se mi odshora dolů přetapetuje FSka (mým) pozadím a je konec.(myslíte,že je to těma max detailama??? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 15. 2. 2006 / 09:05 | |
| | Tomu neverim.Nerekl bych, ze to je nastavenim detailu - pokud ovsem se ti diky tomu neumerne neprehriva hardware.Jinou souvislost bych v tom asi nehledal. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 15. 2. 2006 / 19:54 | |
| | No, s temi detaily, jeste bych v tom neco prece jenom hledal. Na max (nebo jine nastaveni) detaily se muze ve scenerii objevit objekt, ktery je na nizim nastaveni skryty. Ten navic nemusi zpusobovat pad sam o sobe, ale treba v kombinaci s necim jinym. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 16:16 | |
| | Mně to padne kuriozně. Usazen ILS rwy 22 - let za dne zima. Najednou zmizí všechno co je za oknem letadla = černá tma.Palubka zůstane normálně vidět.Po chvíli hláška a nabídka restartu FS2004. Cell tam žádný nemám, AF data jsem smazal a nechal defaultní, grafiku mám nastavenou asi na půlku a stroj velmi slušný - přesto bác a je to.Něco podobného mi dělala Bratislava při odletu směrem na Nitru. Něco se tam asi hádá a zjistit to je nad moje shcopnosti chápání (((( |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! 14. 2. 2006 / 22:09 | |
| | Hmmm, tak do dneska mi to nepadalo Navodem muze byt to, ze jsem letel nedavno 2x stejnou trasu, stejny stroj, ale s "Clear Skies" pocasim. Ted jsem to zkusil poprve na IVAO a mozna to je v tom. Jinak me to zahrabalo na disk, vyskocilo okno "Application caused problems", nebo co tam je, ale letel jsem jeste asi pet minut dal. To okno mi viselo "always on top" pres panel )) No ale cca. 10NM po preletu OTA se to kouslo uplne. Ach jo, a to jsem si tak veril.
Bylo to nekde u POLOMu, a skoncili jsme tam dva najednou, jako kdyby tam sedel starej Dick Cheney a strilel kachny... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! a vyhodnoceni 15. 2. 2006 / 00:01 | |
| | pada to stale, v prubehu vecera mi asi pri pojizdeni nekdo naboural do veze takze spadla FSka a s tim i vizualni kontrola
no a pred chvili spadl i cely radar takze timto jako posledni ridici ukoncuji akci LKMT FLY IN
celkem bylo zaznamenano 16 priletu a 12 odletu, s tim ze jeden z odletu mel po vzletu pozar motoru a pristaval po vetru na rwy 04, cestujici prezili bez ujmy na zdravi. podle udaju z radaru 6 stroju to nezvladlo az na cilove letiste (CEF, BHA242, dalsi nevim). jeden pilot (nastesti ne nas) nebyl schopen sklesat protoze mu to udajne nebrzdilo, po ironickem navrhu aby si stahnul tah na motorech se zjistilo ze to funguje. ocekavalo se pretizeni apronu IFR stroji a muselo by se na vylozeni cestujicich cekat ruzne po pojezdovych, k tomuto ale nedoslo a vsichni cestujici byli dopraveni vcas. na vzlet v jednu chvili cekali 4 stroje, na pristani krome VFR vyckavali asi 3 stroje na OTA a jeden musel jit do pruletu. bylo zajimave videt jak pri prvni vlne priletu ostrava v poctu pohybu predbehla LKPR,EDDF,LFPG,LSSZ a dalsi velka letiste (co z toho ze mame jen jednu rwy) a s 18 pohyby se celosvetove umistila na 4. miste!! celkove si myslim ze tato akce byla i pro vas zajimava a poucna a ze se budete tesit i na dalsi pokracovani. za ucast vsem dekujem
Prilety:
TVS490
OKWIL
OMKMO
CSA774
CSA123
TVS125
OKRAM
OKPNC
BHA410
OKABD
SVK245
OKFAI
BHA105
BAW216
CSA170
CSA123
Odlety:
OKFLY
ESK035
SVK226
OMKMO
OKRAM - pozar
OKPNC
CSA123
OKRAM
OKFAI
BHA410
BHA105
RTV357 |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! a vyhodnoceni 15. 2. 2006 / 13:56 | |
| | K tomu (ne)brždění - po mém prvním nedokonaném pádu FSky to také vypadalo, jako kdyby se právě změnilo počasí rychlost vyskočila na OVERSPEED a letadlo myslím, že spadlo o cca 300ft. Taky jsem najednou letěl o pár stupňů doleva. Valil jsem to ~310IAS (580km/h) ve ~FL100 a dostal klesání na 080 při rychlosti 200 a méně. Tak jsem vyhodil kvalt a čekal na rychlost kolem 370 km/h. V čistý konfiguraci mi to ale vůbec nechtělo brzdit a po dobrždění jsem na volnoběh klesal kolem 4 m/s. S naloženým Tu-134! Když jsem vyhodil podvozek tak už to bylo o něco lepší a pak to stejně spadlo definitivně. Nevím jak v reálu, ale na tomto modelu (z www.protu-154.com) nelze zvednout spojlery před dosednutím. Každopádně to je stejně verze 0.něco. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! a vyhodnoceni 15. 2. 2006 / 14:04 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! a vyhodnoceni 15. 2. 2006 / 15:05 | |
| | Uf! Zbyňku - ty mi dáváš... A já si myslel, že si vystačím s diskuzemi v angličtině. Ale po obroušení školních znalostí jsem z toho pochopil, že Tu-134, kromě verze B-3, nemá spojlery, ale pouze interceptory. Nevím, jestli je ta terminologie stejná i v angličtině, ale pochopil jsem, že spojlery se používají ke zpomalení ve vzduchu a interceptory, jako rušiče vztlaku, pouze na zemi, protože ve vzduchu by se to letadlo znatelně propadlo a mělo by problém letět.
Koukám, že už jsme trochu off-topic... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! a vyhodnoceni 15. 2. 2006 / 14:38 | |
| | to brzdeni ale nebylo na tebe, kolego
vyvadel tam BAW216, B747-400 a pilot byl holandan |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! a vyhodnoceni 15. 2. 2006 / 15:09 | |
| | Bylo to hned potom, co jsem nahlásil pád, ale běželo to dál. Požádal jsem o pokračování, ale neovládaný stroj se mi mezitím rozjel na 600km/h a vypnul se AT. Reportoval jsem těch 310IAS a heading. a dostal vektory na levý "tear-drop" (má to český název?) pro ILS22. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! a vyhodnoceni 15. 2. 2006 / 16:07 | |
| | Český název je "základní zatáčka". |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 14.2. LKMT FLY IN. - Stále padá ! a vyhodnoceni 15. 2. 2006 / 17:03 | |
| | Pilot byl holanďan a dokonce bych řekl, že na něj sedlo - "bludný"... Po původním hlášení, že potřebuje navíc 50 traťových majlí na sklesání, jsem si řekl, že ho od severozápadního cípu TMA, "vohnu", na jihozápadní a pak zpět do polohy po větru. Jaké bylo mé překvapení, když jsem s ním ostravské TMA obletěl 3x...!)) A nejvíc ze všeho mi vyrazilo dech, že ho nenapadlo na plyny hrábnout rukou... Že mu třeba nebylo divný, že to éro má vysoký otáčky... No nic.. Ještě štěstí, že se mi tam nepřihnal, když jsem tam měl "narváno".. To bych se z něj asi po***l..) |
| |
|
|