FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Alfa a DXTBmp Jeden příspěvek | Celý strom
Alfa a DXTBmp   13. 2. 2006 / 20:44
Neo OK AAA
jak mám uložit texturu s alfou tak, aby se mi to povedlo zobrazit v Gmaxu ( mám to přidat jako obyčejnou texturu ) . A další věc v Gmaxu se mi hned projeví jako průhledné hned nebo musím něco nastavovat. Sorry za stupidní otázky ale blbou alfu se snažím rozchodit už nejmíň 45 minut
 

Re: Alfa a DXTBmp   13. 2. 2006 / 23:00
Pavlouš   
V FSce jsou problémy řešené hodiny až dny. 45min.je pouhá chvilka Jinak tady na foru je mraky odpovědí na tvoje problémy.
 

Re: Alfa a DXTBmp   14. 2. 2006 / 07:57
brendon (SVK832)   
NO v Gmaxu ju das ako normalnu texturu. Ale pri konecnej uprave pre FS sa musi upravit. Ja som mal s tym tiez problemi ale jeden nemenovany pan mi poslal taky dobry programik ktory to spravi za mna...
 

Re: Alfa a DXTBmp   14. 2. 2006 / 09:35
Milan Lisner   
V Gmaxu muzes priradit texturu do materialu ve vice formatech ( kdyz si prepnes typ souboru ) - pouzitelne jsou BMP ( ale obycejne, ne DXT ), JPG

a pak jeste TGA a PSD a ty 2 muzou obsahovat ten alfa kanal.
Stejne se tedy nevyhnes minimalne 2 sadam textur - jedny ve FS a jedny pro Gmax
 

Re: Re: Alfa a DXTBmp   14. 2. 2006 / 12:05
jardas   
Docela jsem čubrněl, když jsem se ukliknul a photošopácký formát PSD je do gmaxu normálně načetl. Nicméně pro konečnou scenérku je jediný použitelný formát BMP a pokud obsahuje alfakanál, musí být 32bitový je to tak?
 

Re: Re: Re: Alfa a DXTBmp   14. 2. 2006 / 12:09
brendon (SVK832)   
Nemusi. Jam pouzivam format DXT1 a alfa kanal je.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ