| | | Textury 13. 2. 2006 / 22:51 | |
| | Zdravim, mam dva dotazy.
1. Nevíte co udělat pro to aby mi při rozhlížení po okolí nenabýhali textury terénu až po určité chvíli(cca 300ms) ale aby naběhli hned? Myslíte že to spraví výkonější grafika? Chci jít do Radeona X700 128MB.
2. Nemáte někdo orto-foto nebo neco podobného pro Kladensko? ...na stránkách VFR project jsem našel odkaz ale je již nefunkční
Díky za rady...
Cirrus/Pindra |
| |
|
| | | Re: Textury 13. 2. 2006 / 22:57 | |
| | Jo,grafika tomu pomůže určitě,ale spíše bych to viděl v operační paměti,minimálně bych tak 2x 512Mb aby to chodilo slušně,a nebo si pohraj v nastavení FSky. |
| |
|
| | | | Re: Re: Textury 13. 2. 2006 / 22:58 | |
| | Mám 2 x 512MB DDR takže tim to rozhodně nebude. Jinak co prenastavit v FS netusim, vypada vse jako optimalne nastavene...ze to bezi docela plynule až na ten teren. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Textury 13. 2. 2006 / 23:04 | |
| | A vco procesor? Taky v tomhle hraje důležitou roly. Já mám 1.25G DDR AAti Radeona 128 ale slabej procesor a plynule si nezalétám nikdy. |
| |
|
| | | Re: Textury 14. 2. 2006 / 00:32 | |
| | No, tady je to taky o graficke karte, lepsi je uz koupit 256MB, pak muzes zkusit tuhle upravu FS9.cfg, odzkouseno, funguje.
(DISPLAY)
TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=40 |
| |
|
| | | | Re: Re: Textury 14. 2. 2006 / 00:34 | |
| | sakra, jeste jsem tam mel PS a to se nezobrazilo?!
Pokud mas tedy grafiku 128MB RAM, tak nezacinej hned na 400, ale zkus treba jenom 120, i to je rozdil. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Textury 14. 2. 2006 / 17:11 | |
| | 256MB na ramkach je absolutne k nicemu, to vim jiste, testovali jsme to se znamym. je to jen obchodni strategie a je to zbytecne drahy a nekdy maj ty pameti dokonce vetsi ping.
tu upravu configu zkusim.... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Textury 14. 2. 2006 / 17:28 | |
| | ne kazdy clovek hraje jenom Flight Simulator |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Textury 14. 2. 2006 / 18:36 | |
| | no to je sice pravda, ale dnešní ( a jeste dlouho i budoucí) graf.karty nedokážou uplne vyuzit ani tech 128MB. cetl jsem nekde výpocet kolik některý hry berou z ramek na grafarne a sotva to dosáhlo 60% a to to byly ty nejnáročnější hry dneška(FEAR, Quake4 apod.) ...ale tu upravu configu samosebou udelam - dík!
jinak do nový grafárny jdu, pak jeste bude na řadě procák (mám AMD Sempron 2400+) akorát na nej momentalne nemam a hlavne to pujde i se základovkou, protože na stávající mam jen Socket A
Cirrus/pindra |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Textury 14. 2. 2006 / 17:49 | |
| | No, bez te upravy je to k nepoznani, to je pravda, ale s touhle upravou tam potom prave tech 256MB poznas. |
| |
|
| | | Re: Textury 14. 2. 2006 / 17:34 | |
| | 2. jééééééé kladensko o tom už marně sním takovou dobu. Už jsem tak neštastnýá, že jsem si začal dělat vlastní Sítnou ( moje čtvrť ) neboť tady občas proběhne něco ve smyslu....... někdo na to dělá, ale nic bližšího nevím ) |
| |
|
| | | | Re: Re: Textury 14. 2. 2006 / 18:31 | |
| | aha, tak to je smůla, jen by mě zajímalo jestli to kladensko co se objevilo na VFR project vubec kdy fungovalo... :-/ škoda, no ostatně jak jde ta tvoje prace? kdyb jsi to nahodou někdys dodelal, tak se ozvi Nepotrebujes pomoct? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Textury 14. 2. 2006 / 18:40 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Textury 14. 2. 2006 / 18:43 | |
| | wow... cool. Mohl bys udelat i Rozdělov? Ten ti nafotim jak chces... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Textury 14. 2. 2006 / 18:56 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Textury 14. 2. 2006 / 19:13 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Textury 14. 2. 2006 / 19:31 | |
| | Ty krávo!!! Hustý... dobrá práce, kde to je? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Textury 14. 2. 2006 / 19:21 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Textury 14. 2. 2006 / 19:53 | |
| | Ahoj jen taková tecnická otázka... Kolik má ten komín v pruměru a kolik je vysokej.. Mě připadá že je tak v průměru 20m a na výšku má snad 200m |
| |
|
|