| | | Alfa a DXTBmp 13. 2. 2006 / 20:44 | |
| | jak mám uložit texturu s alfou tak, aby se mi to povedlo zobrazit v Gmaxu ( mám to přidat jako obyčejnou texturu ) . A další věc v Gmaxu se mi hned projeví jako průhledné hned nebo musím něco nastavovat. Sorry za stupidní otázky ale blbou alfu se snažím rozchodit už nejmíň 45 minut |
| |
|
| | | Re: Alfa a DXTBmp 13. 2. 2006 / 23:00 | |
| | V FSce jsou problémy řešené hodiny až dny. 45min.je pouhá chvilka Jinak tady na foru je mraky odpovědí na tvoje problémy. |
| |
|
| | | Re: Alfa a DXTBmp 14. 2. 2006 / 07:57 | |
| | NO v Gmaxu ju das ako normalnu texturu. Ale pri konecnej uprave pre FS sa musi upravit. Ja som mal s tym tiez problemi ale jeden nemenovany pan mi poslal taky dobry programik ktory to spravi za mna... |
| |
|
| | | Re: Alfa a DXTBmp 14. 2. 2006 / 09:35 | |
| | V Gmaxu muzes priradit texturu do materialu ve vice formatech ( kdyz si prepnes typ souboru ) - pouzitelne jsou BMP ( ale obycejne, ne DXT ), JPG
a pak jeste TGA a PSD a ty 2 muzou obsahovat ten alfa kanal.
Stejne se tedy nevyhnes minimalne 2 sadam textur - jedny ve FS a jedny pro Gmax |
| |
|
| | | | Re: Re: Alfa a DXTBmp 14. 2. 2006 / 12:05 | |
| | Docela jsem čubrněl, když jsem se ukliknul a photošopácký formát PSD je do gmaxu normálně načetl. Nicméně pro konečnou scenérku je jediný použitelný formát BMP a pokud obsahuje alfakanál, musí být 32bitový je to tak? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Alfa a DXTBmp 14. 2. 2006 / 12:09 | |
| | Nemusi. Jam pouzivam format DXT1 a alfa kanal je. |
| |
|
|