| | | OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 13:31 | |
| | | |
|
| | | Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 14:10 | |
| | ) chichi .. to uz UL asi nebude .))) |
| |
|
| | | Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 14:13 | |
| | by mě zajímalo jak pilot dostane dolů to éro,když bude mít glass cocpit a spadne mu elektrika(např se odpojí baterka nebo vlítne do bouřky)-vždyť tam nejsou žádný přístroje nezávislý na elektrice. |
| |
|
| | | | Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 14:16 | |
| | no .. i v digitalni verzi tam ma rychlomer a vejskomer... coz neni mnoho ale lepsi nez dratem do oka...
PS: do bourky bych neletel ani s funkcni elektrikou |
| |
|
| | | | Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 14:17 | |
| | No a v takom A320 su? Tam je zavisle este aj riadenie a nikomu to nevadi... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 14:21 | |
| | ale tam je např ten joystick 4x(asi se mýlim,ale určitě hodněkrát)jištěnej.A taky pochybuju,že tenhle tecnam bude mít x baterek pro případ že by se nějaká odpojila nebo zkolabovala. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 14:29 | |
| | A320 a vejš lze ovládat i v případě vysazení elktriky a posilování....Mechanicky jsou spojený pedály se směrovkou a vyvažování...to na přistání stačí a maj to samozřejmě odzkoušený... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 14:29 | |
| | Na zatáčení v nouzi směrovka stačí a na podrovnává se trimem. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 14:32 | |
| | většinou se 2x BAT a 2x ALT dává do IFR mašin |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 15:39 | |
| | Počkej, až si tohle přečte nějakej Ábusář. Tenti dá na frak, že tomu kniplu říkáš joystick. Ono se to správně jmenuje Sidestick. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 15:41 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 15:44 | |
| | To už je ale téma jinam .... heslo: bačkora |
| |
|
| | | Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 18:44 | |
| | Excelentni, to ze vyrabi Italove? Parada, po zkusenostech s Pindolinem si myslim ze to nikdo kupovat nebude |
| |
|
| | | | Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 10. 2. 2006 / 21:48 | |
| | a co Echo??Je to ten nejhodnější ultralight(myslim tu menší verzi,s tim většim sem neletěl),kterej znam??A řekl bych,že nějaký problémy s kvalitou neměl.V Benešově má F-air 2 ultralighty a ještě nějaký normální Echo.A ještě poznámka:Jelikož Benešov je pro zbohatlé pilotíky daleko od Prahy a přestává se jim líbit ta cesta tam a zpět tak F-air chystá dát 1 nebo 2 éra(Echa ale asi ne)do Bubovic.Ale až po postavení novýho hangáru. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 11. 2. 2006 / 00:27 | |
| | No .. to co psal andrew byla bud provokace a nebo ironie )) ale vazne to rozhodne myslet nemohl, protoze by to signalizovalo jistou ... no nemoc .) ale to snad bylo jasny od zacatku .)
PS: nepripadam si jako zbohatlik .) a tech UL ma trosku vic nez dva a nejaky to echo
jinak na to co rikas (odvolavani se na eche) by se dalo odpovedet take tak, ze proc ne, ze echo je v porovnani s pendolinem hracka, kterou jeste taliani zvladnout mohli |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 11. 2. 2006 / 03:04 | |
| | 1) Echo ma dva typy:ULL Echo a normální Echo(váhová kategorie Zlína atd.)
2)V Benešově jsem dlouho nebyl tak si nepamatuju kolik tam čeho maj.(Něco mohlo bejt rozpučovaný v časech kdy jsem tam byl)
3)Já sem ten komentář nebral vážně,jen jsem na něj vážně odpověděl.Pochybuju,že by si nějakej člověk kterej vybírá mezi dvěma érama(jedno italský a k němu se přiklání)vybral jen kvůli pendolínu to druhý.Leda že by to byl strojvůdce)) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 11. 2. 2006 / 04:40 | |
| | Mno .. tak nevim kde jsi vzal, ze by echo melo nejake dva typy... navic ve vahove kategorii zlina..) a ani f-air ho nemel/nema
pravdepodobne mas na mysli P92-JS, coz je ale vicemene puvodni echo, ale s certifikaci na kategorii JAR-VLA, max.TO weight zvysenou na 550 kilo (kterou ma jako konstrukcni i ULL varianta, ale diky tomu ze je "jen" v kategorii ULL tak max to weight je 450) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 11. 2. 2006 / 11:44 | |
| | Přiznam se že o tom druhym nic nevim,jen jsem ho viděl(to už je hodně dávno)a táta říkal že je to jen o něco větší,jinak úplně stejný. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 11. 2. 2006 / 11:48 | |
| | jj.. to je pravda... je o asi dva metry delsi ... |
| |
|
| | | | Re: Re: OT: jen trochu větší Echo :-) .... aneb něco pro příznivce Tecnamu 11. 2. 2006 / 20:08 | |
| | Musím se Echa zastat (bodejď ne když je to můj "miláček" a mám na něm nalítáno skoro 300hod )
Jen pro zajímavost, Tecnam kromě letadel vyrábí i komponenty pro ATR 42/72, Douglas, Boeing, LearJet, Falcon, Dornier, Augusta ...a např. jen ve Španělsku lítá skoro stovka Ech a je to zde nejrozšířenější UL. |
| |
|
|