FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problem s texturou (ako suborom) a jeho dlzkou nazvu. Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s texturou (ako suborom) a jeho dlzkou nazvu.   10. 2. 2006 / 00:28
xWing   
Ked som pozeral LKBC.BGL v notepade, tak zistil som, ze obsahuje retazce $CONCR~1.R8.
Alebo LKKV.BGL obsahuje retazce LKKV_L~2.BMP apod.
Cize Airport zkompiloval to BGL tak, ze nazov dlshsi ako 8 znakov skratil na ten dosacky.
To by bolo OK, lebo XP by si mal pod tymto nazvom hladat subory s nazvom zacinajuci $CONCR...alebo LKKV_L... a v nasom pripade teda subor $CONCRETE.R8 alebo LKKV_L_Con.bmp
Lenze mne z neznameho dovodu to proste FSka alebo XP nevie nejako prelozit do dlheho nazvu a preto to bere ako neexistujuci subor (texturu) a mam bile TWY.
Len mi neni potom jasne, preco mi funguje ortotextura, ked tam sa pouzivaju textury s dlzkou nazvu napr. 011223113121021lm.bmp
#%@#$@@%!&^#!#
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ