FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problem s texturou (ako suborom) a jeho dlzkou nazvu. Jeden příspěvek | Celý strom
Problem s texturou (ako suborom) a jeho dlzkou nazvu.   8. 2. 2006 / 23:57
xWing   
Od neviem kedy, ale nie dlho mam problem s dlzkou nazvu suboru.
Za priklad som vybral 2 vzorky (scenerky) LKKV a LKBC.
Na oboch mam biele TWY a Apron.
Na LKBC aby som videl nektore TWY biele a musel som premenovat subor $CONCRETE.R8 na $CONCR~1.R8
Na LKKV som musel premenovat vsetky textury s nazvom LKKV_*.bmp.
Napr LKKV_concrete.bmp na LKKV_C~1.BMP.
Vy pozornejsi a skusenejsi vo Windows viete, ze su to DOSacke formaty nazvu suborov (8.3)
Mozete mi povedat co sa mi to pohnojilo vo Windows (alebo v FSke ? ), ked mi bere len textury v dosackom formate, cize nedokaze precitat subor o dlzke viac ako 8 znakov ???
Mam Win XP SP2 a NTFS.
Budem Vam vsetkym co pomozete vdacny...
 

Re: Problem s texturou (ako suborom) a jeho dlzkou nazvu.   9. 2. 2006 / 08:35
cmar
no to je dost čudné, pretože windows standardne berie "dlhe" mena a featura na vytvaranie "mien" vo formate 8.3 (dos) sa da vypnut. Naopak to nejde. Teda aspon o tom neviem. Ešte prípadne skusim pohladat ...

Creation of short filenames -
If disabled Windows file system will stop generating an 8.3 filename for each new file created on the volume. If you don't use 16 Bit (Windows 3.x) applications, turning off this checkbox can speed up file system operations. Please keep in mind that even some modern applications (e.g. installers from Norton Systemworks or ATI Catalyst drivers) are still 16 bit and will not work with this option turned off.
 

Re: Re: Problem s texturou (ako suborom) a jeho dlzkou nazvu.   9. 2. 2006 / 09:22
cmar
hm .. ešte ma napadlo, to skoro vyzera, ze mas oný prevodník na kratke mena vypnute a FS to hlada podla kratkych ?? alebo mas corrupted .. skus utilitku

Sulfnbk.exe is a Windows utility that is used to restore long file names. This utility is not required to run Windows, but it is necessary if you need to restore long files names if they become damaged or corrupted.
MAs ju niekde asi vo windows adresari, pohladaj ...
 

Re: Re: Re: Problem s texturou (ako suborom) a jeho dlzkou nazvu.   9. 2. 2006 / 09:25
cmar
edit stale nejde ... tak ta utilitka v xp uz nie je .. hm ..
 

Re: Re: Re: Re: Problem s texturou (ako suborom) a jeho dlzkou nazvu.   9. 2. 2006 / 10:19
PetrS
A nekopíroval jsi to pomocí nějakého prehistorického nástroje typu Norton Commander z dob DOSu? Ten ty jména takhle zkrátí. Například Salamander (a Průzkumník samozřejmě) zachovává dlouhé názvy.
PetrS
 

Re: Re: Re: Re: Re: Problem s texturou (ako suborom) a jeho dlzkou nazvu.   9. 2. 2006 / 10:56
Tragédie v JRD
on napis ma trosku jiny problem .. ne ze se mu jmena zkratila.. ale ten, ze on to ma podle dlouhych jmen ale znejakeho duvodu to FSka hleda pod kratkym jmenem ....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s texturou (ako suborom) a jeho dlzkou nazvu.   9. 2. 2006 / 11:03
MaPa   
Zkusil bych vymáznout soubor "něco".dat v kořenovém adresáři scenerie. Tam si totiž FSka láduje všechno, co ve scenerii je a je možné, že už si to tam naládovala ve zkráceným formátu 8:3 a teď si s tím neví rady. Pkud se totiž nezmění ty BGLka, tak ten soubor nepředělává. Po spuštění, když tam chybí, tak si ho ale vytvoří znova.
Přiznám se, že netuším, zda si tam láduje i odkazy na textury, které BGLka ve scenerce vyžadují, ale zkusil bych to.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s texturou (ako suborom) a jeho dlzkou nazvu.   10. 2. 2006 / 00:28
xWing   
Ked som pozeral LKBC.BGL v notepade, tak zistil som, ze obsahuje retazce $CONCR~1.R8.
Alebo LKKV.BGL obsahuje retazce LKKV_L~2.BMP apod.
Cize Airport zkompiloval to BGL tak, ze nazov dlshsi ako 8 znakov skratil na ten dosacky.
To by bolo OK, lebo XP by si mal pod tymto nazvom hladat subory s nazvom zacinajuci $CONCR...alebo LKKV_L... a v nasom pripade teda subor $CONCRETE.R8 alebo LKKV_L_Con.bmp
Lenze mne z neznameho dovodu to proste FSka alebo XP nevie nejako prelozit do dlheho nazvu a preto to bere ako neexistujuci subor (texturu) a mam bile TWY.
Len mi neni potom jasne, preco mi funguje ortotextura, ked tam sa pouzivaju textury s dlzkou nazvu napr. 011223113121021lm.bmp
#%@#$@@%!&^#!#
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ