| | | Real Air - stoji za to? 8. 2. 2006 / 09:43 | |
| | Od RA mam jejich update cessny zadax ale abych pravdu rekl, nejak jsem nepoznal ze by byla lepsi jak default [zadny div, sem letecka lama]
http://www.realairsimulations.com/products/index.php
Mate nekdo zkusenost se spitem [vypada uuzasne] / tamtim cervenym lehkym leetadlem? |
| |
|
| | | Re: Real Air - stoji za to? 8. 2. 2006 / 09:48 | |
| | Spitfire ber všemi deseti! Krásná mašinka, letový model. Prostě všechno, nádherné polétání! Jen potom pozor na budíky, vyplatí se je sledovat) |
| |
|
| | | | Re: Re: Real Air - stoji za to? 8. 2. 2006 / 10:40 | |
| | cetl jsem cosi o vypadcich motoru pri zmene vysky - funguje to taky? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Real Air - stoji za to? 8. 2. 2006 / 10:54 | |
| | Změna výšky na to nemá vliv. Je to jen o teplotách oleje a vody! Prostě když se ti to přehřeje tak se z toho začoudí a už to nenahodíš! Jinak Spita doporučuju! Je to dokonalej stroj!!! |
| |
|
| | | Re: Real Air - stoji za to? 8. 2. 2006 / 11:46 | |
| | Spita ber, jeden z mála strojů, ve kterém se člověk cítí opravdu autenticky. |
| |
|
| | | | Re: Re: Real Air - stoji za to? 8. 2. 2006 / 20:34 | |
| | Jj precetl jsem si mnogo pochvalnych clanku.. tak az bude prilezitost tak se odmenim Spita jsem mel kdysi od Revellu... mnoho dni prace a pak jsem zjistil, ze chybi v pulka leve vyskovky B-O nastalo lopotne odlevani fake dilu...
A pak si ho po vsem tom pachteni pujcil 5ti lety capart (
http://www.revell.com/catalog/products/Spitfire_MKII-633-7.html
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Real Air - stoji za to? 8. 2. 2006 / 20:50 | |
| | Jj.toho sem měl taky,ale ne MKII ,ale MKIX nebo něco jinýho blízko desítky.Bohužel to byl jeden z mých prvních plastikových modelů.Byla to taková obrovská koule lepidla(zatuhlýho) a v něm polorozpadlosestavenej Spitfire,kterej vypadal jako po přistání do skály.)) |
| |
|
| | | Re: Real Air - stoji za to? 8. 2. 2006 / 12:29 | |
| | Spitfire je super... SIAI-Marchetti SF260 je tiez super, ale trochu nezvyk-riadi sa to z pravej strany.. |
| |
|
| | | | Re: Re: Real Air - stoji za to? 8. 2. 2006 / 12:48 | |
| | Mam Spita i Decathlona a oba jsou super. Spit je ovsem mnohem divocejsi, doporucuju si uvolnit ostruhove kolecko v aircraft.cfg |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Real Air - stoji za to? 8. 2. 2006 / 12:57 | |
| | Aha? Spit nema odemykatelne? meresi to pedaly + differencialove brzdy? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Real Air - stoji za to? 8. 2. 2006 / 13:04 | |
| | Prave ze opravdickej spit ma volne kolecko, ale oni ho maji sprazene s pedaly. Takze je potreba ho jen odprahnout |
| |
|
| | | Re: Real Air - stoji za to? 8. 2. 2006 / 13:17 | |
| | Jeste k tomu cim se lisi ta Cessna
1) Kdys vystrcis klapky, pordane to brzdi
2) Umi skluz (ikdyz je pry na cessnach zakazany)
3) Umi vyvrtku |
| |
|
| | | | Re: Re: Real Air - stoji za to? 8. 2. 2006 / 14:13 | |
| | I když ty vývrtky u těhle letadel jsou takový pseudo...musíš to v ní pořád držet, jakmile se pustíš, tak se rozmotá okamžitě, ani jednu otočku samo... |
| |
|
|