FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 19. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Let přes vodu Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Let přes vodu   4. 2. 2006 / 15:24
pseudoMates
A abych nezapomněl. Pro přelet Atlantiku řízeného ATC, je potřeba mít už pokročilé znalosti pilotáže a frazeologie. O nutnosti rozumnět dobře anglicky ani nemluvě...
Jen pro ty, co by rádi letěli, ale nevědí, co by je čekalo...
Vstup do Oceanic prostoru se na IVAO žádá písemně, ale než mě dneska zradil stroj, tak jsem slyšel, jak si o to žádají všichni ústně. Samotné řízení nad Atlantikem probíhá procedurálně, čili je zapotřebí znát, jak se podává tzv. "full position report". ATC totiž nemá k dispozici radarový obraz o poloze letadel, je tedy potřeba tato hlášení ovládat. (hlásí se přelet bodu, v jaké FL, jakou rychlostí, resp. Mach, předpokládaný čas přeletu dalšího bodu a další bod za tímto bodem) Ony body jsou nad Atlantikem průsečíky poledníků a rovnoběžek a hlásí se pouze každý desátý poledník. Do Oceanic prostoru se vstupuje cca na 20. stupni záp. délky a na straně Kanady se opuští cca na 60. stupni záp. délky. Řídící při řízení používá hlášení časů k tomu, aby zajistil separace.
Problém je složitější, jen jsem ho trochu nastínil, abyste měli představu, pokud o tom nemáte ponětí, jak to tam probíhá. Proto se dobře rozmyslete, jestli opravdu ste schopni toto zvládnout.
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ