FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Muj prvni let v CSAV Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Muj prvni let v CSAV   3. 2. 2006 / 08:34
Aldaran
Rypava odpoved (z vlastni zkusenosti) Mam pocit, ze tyto problemy vychazeji z jedne zakladni chyby (kterou jsem udelal take). Jde o spatnnou konsekvenci osvojeni letani na FS. Dovoluji si nastinit typicky spatny postup:

1. Instalce FS
2. Lety s defaultnimi eroplany, nejdriv cesna, (diky tomu ze nejsou scenerky, zacne byt priliz pomala, pak learjet, pak B737.
3. Manie stahovani hromady free eropalnu
4. Pripojeni na IVAO
5. Zjisteni ze to neni zadna pr.... a hledani neceho na ulehceni
6. Ziskani PMDG resp. neceho s FMS
7. Zvladnuti klikani a nastaveni FMS pro bezne standardni situace od startu az po pristani.

a tady se podle mne stala chyba. V tuto chvili totiz clovek ustrne a ma pocit, ze je "dobry pilot" protoze dokaze v souladu s pravidy dovest letoun az do cilove destinace, ale jen diky klikani a spravnemu vyplneni FMS.

FMS je jen podpurny prostredek a v realnem letani neni mozne se k nemu dostat drive nez se 100% zvladne let bez nej, klasicke ILS a dokonale ovladani letounu rukama. Mozna by to popsal nekdo kdo lita velke era, ale mam pocit, ze kdyz jde do tuheho, prasti do autopilota, vypne ho a leti na ruce. (co znamena ze to musi umet) Podle vyse uvedeneho principu je to presne naopak. Jakmile jde do tuheho, autopilot se zapina, aby pri nejhorsim dookazal udrzet ero v horizontalnim letu, aby byl cas na klovani do FMS a vyreseni situace.

Jakmile jsem do tohoto bodu dostal, da se rict, ze jsem se ucil znovu litat, offline za pekelneho pocasti jsem trenoval vse pouze na ruce, ucil se litat podle VOR a radialu bez autopilota a trenoval koordinace klesani stoupani, rychlosti klapky brzdeni.... Ted muzu rict, ze kdyz se autopilot zblazni, nebo dojde k nejake kriticke situaci, mam na joy namapovano AP OFF vemu to do ruky a jsem schopen pokracovat v letu bez toho, aby nastala "mimoradna situace". K tomuto muze dojit i treba tim ze ATC rekne.... tocte okamzite vpravo, vy jste po startu, mate 1000ft, malo rychlosti podvozek venku, mlha jko prase.... dokaze to rozhodit natolik, ze srovnate Karlstejn se zemi.

toz tolik jen zamysleni nad timto threadem.
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ