|  |  | Klesání při vektorování 1. 2. 2006 / 10:45 | |
|  | Čaute. Stalo se mi předvčírem v Budapešti, že mě řidicí na přiblížení na 31R vektoroval a dal mi klesat na 4000ft. Nakonec mě otočil na hdg 280 a dal mi clrd ILS. Pokud bych letěl na publikovaném přiblížení, tak bych si v tu chvíli začal sám podle mapy klesat na 2500 ft, kde sá má v Pešti nalítavat ILS. Ale já byl na vektorech. Otázka: měl mi dát ATC i novou výšku (jako to v Praze pokud vím vždy při vektorování dělá) a nebo jsem udělal chybu já, když jsem to pak musel za zvracení pasažérů dohánět?  |
| |
|
 |  |  | Re: Klesání při vektorování 1. 2. 2006 / 11:04 | |
|  | Podle mého, pokud tï řídící dá cleared ILS ***, tak je to všechno včetně výšky ve tvých rukách a řídíš se přibližovací mapou. |
| |
|
 |  |  | Re: Klesání při vektorování 1. 2. 2006 / 11:05 | |
|  | No, pokud dostanes CLRD to ILS RWxx, a jsi jiz na kurzu na zachyceni LLZ, tak si podle mne muzes zklesat na vysku na zachyceni G/S podle mapy, mas to povoleny v tom predchozim povoleni. Takze ti to sice mohl rict sam a driv, ze mas jit niz, ale pokud ti uz dal povoleni na ILS tak klesani uz nechal na tobe, pocital podle mne s tim. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Klesání při vektorování 1. 2. 2006 / 11:15 | |
|  | A mě právě zmátlo, že když letím do Prahy, tak dostanu třeba "after RASIM clrd ILS..." a klesám sám na 4000 ft, ale při vektorování dostanu výšku pro zachycení vždy explicitně (aspoň se mi to tak vždy stalo) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Klesání při vektorování 1. 2. 2006 / 11:18 | |
|  | No, pokud si vektorovanej, tak by ti mel ATC dat vysku, ktera je v mape na zachyceni G/S, pokud te necha vejs, tak muzes pozadat o zklesani do potrebne vysky, bud ti to povoli nebo ne, ale potom muzes odmitnout pokracovani na ILS app protoze nebudes moct podletet G/S, takze by ti to mel ve vlastnim zajmu nejlepe povolit automaticky, nebo aspon na tvou zadost. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Klesání při vektorování 1. 2. 2006 / 13:34 | |
|  | pohledej tady ve foru ... cca pred tydnem, dvema tydny maximalne tu kdosi vysvetloval jak to je presne s tim na co se ptas (bud to byl lukas svaton, marky parky nebo pseudopilot)... |
| |
|
|