| | | Pro frajery 23. 1. 2006 / 22:03 | |
| | | |
|
| | | Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 22:05 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 22:07 | |
| | Jsi byl rychlejší...
|
| |
|
| | | Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 22:06 | |
| | | |
|
| | | Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 22:07 | |
| | Jo, to je klasika "Courchevel", mimochodem existuje parádně udělaná scenérka i s takto krásně křivou dráhou pro FS9. Bohužel jsem při reinstalu přišel o všechny webové odkazy, ale určitě někdo bude mít link na web ke stažení. Stojí to za to vyzkoušet |
| |
|
| | | | Re: Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 22:10 | |
| | Pred par lety jsem tam byl na 14 dni lyzovat a minimalne tretinu doby jsem stravil oprenej o hulky sledujice provoz. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 22:52 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 22:15 | |
| | Ta původní je sice rovná ale jsou tam hned za drahou stromy |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 22:42 | |
| | Asi před rokem jsem viděl video jak tam na tý cca 400m ploše přistává c-130.Ještě lepší byl ale vzlet.Jinak Courchevel(doufam, že to píšu správně) je nejvýše položené letiště vůbec a je ve vejšce přes 2000m(6000ft)pro drobnůstkáře,ale to vy fšichni asi víte |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 22:43 | |
| | Nejvyse polozene letiste vubec? Mas na mysli jen Evropu ne? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 23:15 | |
| | to nevim.V tom videu bylo napsano nejvyse polozene letiste |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro frajery 24. 1. 2006 / 08:31 | |
| | Světově nejvýš ani zdaleka není, třeba v Nepálu je hromada letišť i docela velkých ve vyšších výškách. Např. VNLK (Lukla), která se sklonem dráhy mimochodem dost podobá Courchevelu je okolo 9000ft nad mořem. Leitště je i ve FS9, takže stačí vyhedat. Bohužel scenerka tam žádná není, jen pruh trávy. A okolo je ještě pár dalších letišť v podobné výšce. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 22:48 | |
| | Co tam dělala C-130 ??? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 23:17 | |
| | C130 je letoun neuvěřitelných možností,ja se vůbec nedivím,jedou C130 přistála i na letadlové lodi)) |
| |
|
| | | | Re: Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 22:21 | |
| | |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Pro frajery 24. 1. 2006 / 20:18 | |
| | Nevíte,jde-li(případně jak) vytvořit RWY nebo TWY se sklonem jako je to zde na obrázku? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Pro frajery 25. 1. 2006 / 07:57 | |
| | 1) Dělá se to tak že na dané místo prostě dáš ortofotomapu s obrázkem runwaye a nedáš tam žádnou runway.
2) AI na to neumí přistávat
|
| |
|
| | | | Re: Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 23:52 | |
| | Mě spíš zaráží jedna věc. Když vezmu, kde se to letiště nachází, a jak tam mají elegantně uklizenou rwy, tak mě napadá, proč to takhle nevypadá i v LKPR při sněhový "kalamitě"...? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Pro frajery 24. 1. 2006 / 10:54 | |
| | Ty aby sisi nerejp, viď? .-)
Nebude to tím, že to maj z kopce a líp se jim to zametá ? ) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Pro frajery 24. 1. 2006 / 11:24 | |
| | Ked musi, tak musi.
Inac ony ten snech porad odhrunu na lyziarske drahy |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Pro frajery 24. 1. 2006 / 12:43 | |
| | Takže se hlásíš jako dobrovolník k lopatě (hrablu), aby jim to na LKPR šlo příště líp ? ) |
| |
|
| | | | Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 13:24 | |
| | Courchevel to je moja srdcová záležitosť !!!
Je tam jedna moja láska- úžasné hory a lyžovanie hneď vedla druhej - úžasného letiska
Ta free scenerka bola myslím na stránkách projektu vfr france,už si nepamatám adresu, ale mám scenerku v PC ak by niekto chcel.Každopadne je k tomu nutné mať aj nejaký real mesh lebo v default FS nie len, že neni sklon rwy ale ani kopce v okoli vobec neodpovedaju realite-už sa to tu na fore par krat riešilo aj z mojeho popudu.
Inak VELMI by sa mi páčilo niekedy urobiť VFR zlet práve v Courchevel, podmienkou by ale bolo aby všetci zúčastnení mali nainštalovanú spomínanú scenerku a napr.global mesh, ...potom ešte nastavit pekný bočný vietor a turbulence na max, zobrat Cessny, Pipery , Zlíny alebo aj Dash8, L410 príp C130 a hurá na zlet! Bolo by to zaujímavé sledovat ako si kto s pristátím poradí.Tak uvidíme, možno sa to niekedy na IVAO uskutoční a ak nie tak si tam snáď niekedy zaletím "aspoň" v reále |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 14:05 | |
| | Znie to velmi dobre. Let v Alpach to znie dobre. A este k tomu dobra parta a pocasie. WOW!!! Ked to bude sobotu po obede beriem hlasim sa ako ucasnik. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 17:27 | |
| | sem pro... ,) sobotni poledne je dobry cas na divoceni. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 18:23 | |
| | Copak ono jde při létání online nastavovat vlastní počasí ? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 19:03 | |
| | ja myslim, ze ciste technicky vzato by to ist malo ( zablokovat stahovanie online a nastavit vlastne ) ale pravdupovediac som to este neskusal, odpovie nam iste niekto povolanejsi |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 20:04 | |
| | Technicky dá, ale legislativně to není povolené Co by to bylo za zmatkky kdyby si každý |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 20:05 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 20:23 | |
| | Když bude dodržovat výšky, tak to řídící snad nepozná, ne?
|
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 20:28 | |
| | jak muzes udrzovat spravnou vysku, kdyz mas jiny tlak nez okoli? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 20:32 | |
| | Tlak si nastavím CTRL+B podle efesky, řídícímu zopakuju ten jeho a je vymalováno. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 20:34 | |
| | no .. a co ? a je vymalovano .. budes treba o 1000 fítu vejs nebo niz ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 20:35 | |
| | A co nad převodní hladinou? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 20:35 | |
| | A nebo co let na oblastní QNH? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 20:40 | |
| | Já ten nick nemám jenom aby byla sranda. Ale 1000 ft jsi přehnal, ne? Když jsem pod převodní hladinou, tak mám nastavený skutečný tlak, nad ní samozřejmě standard. Myslel jsem, že oblastní QNH je skutečnému tlaku tak blízko, že by to nemělo být poznat. Můžete to nějak vysvětlit výpočtem, případně jak se určije oblastní QNH? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 20:45 | |
| | Mno .. pokud jses nad prevodni hladinou a mas na vyskomeru 1013 a mas jiny skutecny tlak vzduchu (= jine pocasi nez ostatni) tak jses v jine vysce... pokud budes mit jine pocasi a budes pod prevodni hladinou a pojedes na ctrl-b tak by jsi mel byt ve stejne vysce... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 20:49 | |
| | To mi nedocvaklo, máš pravdu. Jsem pitomec.
Takže na VFR u země pohoda |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 22:05 | |
| | Na VFR u země pohoda taky ne, protože ten samý problém nastává s oblastním QNH na kterém létáš mimo okrsky a ATZ letišť.
Ad skoro 1000ft - to vůbec není přehnané, tento týden se tlak opakovaně pohybuje v rozmezí 1035 - 1040 hPa, což nám dává od tlakové roviny 1013hPa odchylku cca 620 - 756 feetu
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 25. 1. 2006 / 00:57 | |
| | Už nebudu opakovat, co jsem, myslím, že jednou to stačilo. Dík. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 25. 1. 2006 / 07:56 | |
| | To nebylo mysleno jako inzultace...
Ještě k určování oblastního QNH - to se určuje tak, že meteorkáři vezmou předpověď tlaku na příští 3 hodiny, najdou v ní nejnižší tlak a ten stanoví jako oblastní QNH. Je to z toho důvodu, že se tím zajišťuje, že letadlo které naladí tenhle tlak bude určitě fyzicky "výš" než mu ukazuje výškoměr a to je téměř vždy bezpečnější. (Téměř píšu proto, že díky tomuto se kuriózně mohou VFR letadla za určitých podmínek dostat například zespoda do TMA, i když pilot si pořád myslí že je pod ním).
Když pak je předpověď že za tři hodiny bude přes Karlovy Vary přecházet fronta, která stlačí tlak někam hluboko dolů, zatímco nad Ostravou se momentálně jěště tetelí výběžek tlakové výše, můžou být rozdíly opravdu veliké - a to už je zase nechtěná věc. Tak pokud tlakové rozdíly mezi místním QNH a předpovězeným oblastním QNH jsou větší než 9 hPa, stanovuje se oblastní QNH menší právě jen o těch 9 hPa a zkracuje se jeho platnost. I těhle 9 hPa ale dá necelých 300ft a to je skoro třetina minima rozstupu , takže je to opravdu znát. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 24. 1. 2006 / 20:21 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 25. 1. 2006 / 19:04 | |
| | haha - že ja viem čim poletíš ?
Ja už s ním trénujem na mieste činu
Niekedy sa dohodneme - možno bude lepšie nejaky multiplayer cez IP adresu, aby sa nam Cirrus zobrazil ako Cirrus, čo mysliš?
|
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 25. 1. 2006 / 19:06 | |
| | jak to, že stále nefunguje možnosť editovanim pridavat obrazky k povodnemu prispevku ? |
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 25. 1. 2006 / 19:30 | |
| | Už vím,kam bych chtěl jet na lyžovačku))) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 31. 1. 2006 / 13:15 | |
| | Scenerka je to úžasná, hlavně, když se použije poslední MESH a k tomu příslušné textury.
Má to však drobnou chybu. Musí se tam doletět, protože oficiál AF data, který sou gefault součástí FSky sou jaksi o kopec mimo.
Proto sem je už skoro celý předělal a jak to budu mít, tak je sem přihodím ke stažení, aby se letiště líp hledalo.
Drobný dotaz nazávěr, výšku letiště a přesnou polohu pro GPSku mám vztáhnout k výšce prahu dráhy, když to je takhle nestandardní? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 31. 1. 2006 / 13:22 | |
| | No ked ti poslem to pps tam je presna vyska letiska.
Inac uz sa tu tento problem preberal aj bolo nejake riesene ale uz si nespominam. Treba pozriet historiu |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 31. 1. 2006 / 13:33 | |
| | Já už sem schopnej se umístit do Start Location i na 3 parkingy a 2 gates přímo ve scenerii. Jen mi ještě chybí dorazit to s tou výškou a umístit Tower Wiev pokud možno do věže. Pak to sem můžu pustit jako AF2_LFLJ.bgl, které se umístí někam do knihovny krajin s nižší prioritou než vlastní letiště.
AI na to skutečně nejspíš nebude umět přistávat, teda spíš bude umět, ale létadla budou po přistání zajíždět skrz dráhu do kopce. Ale i tohle zkusím testnout. |
| |
|
| | | | | | | | | For You: pro frajery - VFR fly-in v Courchevel - AF data 1. 2. 2006 / 20:29 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: pro frajery - a čo tak VFR fly-in v Courchevel ??? :-) 31. 1. 2006 / 15:41 | |
| | | |
|
| | | Re: Pro frajery 23. 1. 2006 / 22:38 | |
| | .. to je nějakej bug ve scenerce, ne? ))) |
| |
|
| | | Re: Pro frajery 28. 1. 2006 / 20:08 | |
| | | |
|
| | | Re: Pro frajery 30. 1. 2006 / 08:39 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Pro frajery 31. 1. 2006 / 11:50 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Pro frajery 31. 1. 2006 / 12:02 | |
| | Mam jednu PPS prezentaciu Courchevelu a tam je a ukazovane pristavanie a startovanie. Vyzera to pekne nejakych 10 obrazkov. Kto ma zaujem nech sa ozve a da sem mail a ja to poslem po 15:00 |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Pro frajery 31. 1. 2006 / 12:30 | |
| | Mail mám uvedený v profilu, tak se tedy ozývám. Předem dík. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Pro frajery 31. 1. 2006 / 13:06 | |
| | Ozývám se také a mail mám v profilu.Díky |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Pro frajery 31. 1. 2006 / 14:54 | |
| | tak to posli aj mne mail mam v profile, dik moc |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Pro frajery 31. 1. 2006 / 14:55 | |
| | Takze hlasi sa este niekto 10 krat to nebudem posielat... |
| |
|
|