|  |  | Analog plyn a trim vs. autopilot 30. 1. 2006 / 15:18 | |
|  | Diky novemu joysticku a par udelatkum jsem si krapet zkomplikoval zivot pri letani (misto aby to bylo naopak)... zajimalo by me, jak podobnou vec resite vy:
1. Trim
Doted jsem mel trim na tlacitkach joysticku. Ted jsem neodolal a namapoval jsem jej na osu (X-52). Jenze ejhle. Kdyz vytrimuju po vzletu a pak zapnu AP, tak po nejake dobe dojde k tomu, ze si Ap sam vesele trimuje - nicmene muj otocny knoflik nikoli. dyz pak sahnu rucne na plynovou paku a ovladac se jakoby "probere", FS si nacte bleskove udaj z meho analogoveho trimu (v tu chvili uz uplne mimo) a AP to strasne rozhodi.
2. Plyn
Jde vlastne o ten samy problem. Na rozdil od realu, kde AP fyzicky pohybuje pakama plynu, takze po odpojeni AP mate letoun v ciste konfiguraci - tady se deje neco podobneho. Po odpojeni AP se mi nahle zvysi tah motoru neb naopak kvuli tomu, ze moje plynova paka neodpovida poslednimu nastaveni plynu AP.
Kdyz potom pri pristavani vypnu autopilota (nelitam letadla s FMS), docela mi to da praci udrzet letadlo v nejakem slusnem rezimu na finale, pac se mi vzdy dost rozhodi trim a plyn... |
| |
|
 |  |  | Re: Analog plyn a trim vs. autopilot 30. 1. 2006 / 16:14 | |
|  | Jojo to je divne: muj plyn= ciste odpor pres gameport, analog. doslova "nuti" paku v kokpitu. Takze po vypnuti AP spadne tah morotu na nastavenou hodnotu... spis bych to videl na ovladac. Pro trimovani doporucuju spis nekonecne kolecko, nez posuvnik... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Analog plyn a trim vs. autopilot 30. 1. 2006 / 16:45 | |
|  | Problemum s trimem jsem unikl pouzitim skveleho RealTrim z avsimu... Ale ten plyn me porad stve... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Analog plyn a trim vs. autopilot 30. 1. 2006 / 23:52 | |
|  | Aha.. noveho joye: ze to je USB? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Analog plyn a trim vs. autopilot 30. 1. 2006 / 18:49 | |
|  | No, mne po odpojeni AP zustane plyn tam, kde byl pri odpojeni, a az jakmile pohnu pakami plynu, tak spadne plyn tam kam pohnu pakami. Ale jeste predtim, nez AP odpojim, tak dam paky zhruba do polohy, kde je s nimi zrovna AP (resp. AT) a pak nemam problem, jen mirne zkoriguji a pak si to uz hlidam sam. |
| |
|
 |  |  | Re: Analog plyn a trim vs. autopilot 30. 1. 2006 / 16:45 | |
|  | Při brouzdání a hledání informací jsem nalezl tohle http://www.opencockpits.com , kde je spousta skvělech a jednoduchejch řešení. Rozhodl jsem se postavit si berany a pedály, zatím mám 60% pedálů podle Juana Gordona a vypadá to skvěle až budou pošlu obr. Taky se chystám na Throtlly se servem, takže AP s nimi bude hýbat podle potřeby a odpadne ten problék o kterým píšeš.Informace o tom jsou taky tady v Powerpointu chce to víc hledat. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Analog plyn a trim vs. autopilot 1. 2. 2006 / 09:50 | |
|  | Mohl bys dát link na ty pedály? Nějak se mi to nepovedlo najít... |
| |
|
|