FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 9. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Analog plyn a trim vs. autopilot Jeden příspěvek | Celý strom
Analog plyn a trim vs. autopilot   30. 1. 2006 / 15:18
Jennik   
Diky novemu joysticku a par udelatkum jsem si krapet zkomplikoval zivot pri letani (misto aby to bylo naopak)... zajimalo by me, jak podobnou vec resite vy:

1. Trim
Doted jsem mel trim na tlacitkach joysticku. Ted jsem neodolal a namapoval jsem jej na osu (X-52). Jenze ejhle. Kdyz vytrimuju po vzletu a pak zapnu AP, tak po nejake dobe dojde k tomu, ze si Ap sam vesele trimuje - nicmene muj otocny knoflik nikoli. dyz pak sahnu rucne na plynovou paku a ovladac se jakoby "probere", FS si nacte bleskove udaj z meho analogoveho trimu (v tu chvili uz uplne mimo) a AP to strasne rozhodi.

2. Plyn
Jde vlastne o ten samy problem. Na rozdil od realu, kde AP fyzicky pohybuje pakama plynu, takze po odpojeni AP mate letoun v ciste konfiguraci - tady se deje neco podobneho. Po odpojeni AP se mi nahle zvysi tah motoru neb naopak kvuli tomu, ze moje plynova paka neodpovida poslednimu nastaveni plynu AP.


Kdyz potom pri pristavani vypnu autopilota (nelitam letadla s FMS), docela mi to da praci udrzet letadlo v nejakem slusnem rezimu na finale, pac se mi vzdy dost rozhodi trim a plyn...
 

Re: Analog plyn a trim vs. autopilot   30. 1. 2006 / 16:14
PjSky   
Jojo to je divne: muj plyn= ciste odpor pres gameport, analog. doslova "nuti" paku v kokpitu. Takze po vypnuti AP spadne tah morotu na nastavenou hodnotu... spis bych to videl na ovladac. Pro trimovani doporucuju spis nekonecne kolecko, nez posuvnik...
 

Re: Re: Analog plyn a trim vs. autopilot   30. 1. 2006 / 16:45
Jennik   
Problemum s trimem jsem unikl pouzitim skveleho RealTrim z avsimu... Ale ten plyn me porad stve...
 

Re: Re: Re: Analog plyn a trim vs. autopilot   30. 1. 2006 / 23:52
PjSky   
Aha.. noveho joye: ze to je USB?
 

Re: Re: Analog plyn a trim vs. autopilot   30. 1. 2006 / 18:49
Teflon_490   
No, mne po odpojeni AP zustane plyn tam, kde byl pri odpojeni, a az jakmile pohnu pakami plynu, tak spadne plyn tam kam pohnu pakami. Ale jeste predtim, nez AP odpojim, tak dam paky zhruba do polohy, kde je s nimi zrovna AP (resp. AT) a pak nemam problem, jen mirne zkoriguji a pak si to uz hlidam sam.
 

Re: Analog plyn a trim vs. autopilot   30. 1. 2006 / 16:45
KS
Při brouzdání a hledání informací jsem nalezl tohle http://www.opencockpits.com , kde je spousta skvělech a jednoduchejch řešení. Rozhodl jsem se postavit si berany a pedály, zatím mám 60% pedálů podle Juana Gordona a vypadá to skvěle až budou pošlu obr. Taky se chystám na Throtlly se servem, takže AP s nimi bude hýbat podle potřeby a odpadne ten problék o kterým píšeš.Informace o tom jsou taky tady v Powerpointu chce to víc hledat.
 

Re: Re: Analog plyn a trim vs. autopilot   1. 2. 2006 / 09:50
Saludo   
Mohl bys dát link na ty pedály? Nějak se mi to nepovedlo najít...
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ