FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 13. 12. 2024, svátek má Lucie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ako na letisko Jeden příspěvek | Celý strom
Ako na letisko   29. 1. 2006 / 12:16
Vulcan
Cavinko, ako by som si mohol urobit jednoduche letisko do FS 2004 priradit mu suradnice proste niekde ho umiestnit ... davnejsie ked som mal 98 bol na to program airport for Windows teraz to uz asi nedokaze tak v com to robia ostatni? dakujem
 

Re: Ako na letisko   29. 1. 2006 / 12:31
Tragédie v JRD
i dnes je program airport.... a pak gmax....
 

Re: Re: Ako na letisko   29. 1. 2006 / 14:14
PjSky   
A kdyz "nekdo" splaca boudicky v Gmaxu, nejde se nekdo kdo z toho dodela letiste?
 

Re: Ako na letisko   29. 1. 2006 / 14:13
bumper   
Airport for Windows 3.0, SceneGenX, Flight simulator Scenery Generator ... a na tvorbu objektu G-MAX, FSDS, EOD, moznosti je vcelku dost.
 

Re: Re: Ako na letisko   29. 1. 2006 / 15:43
jardas   
Zajímalo by mě, který z těch prográmků je asi nejlepší, hlavně nejpříjemnější na propojení letiště + následné rozmístění g-maxových budov...
 

Re: Re: Re: Ako na letisko   29. 1. 2006 / 15:56
ondrys   
na umisteni objektu vytvoreneho v gmaxu se pouziva soubor s koncovkou xml, ktery vznikne exportem z programu Gmax spolecne se souborem *.mdl ostatni programy se pouzivaji k jinym vecem jako napr pojizdeci drahy atd.
 

Re: Re: Re: Re: Ako na letisko   29. 1. 2006 / 16:03
jardas   
aha, ja doposud exportoval z gmaxu přimo bgl soubor a souřadnice jsem vyplnil do formulaře při exportu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko   29. 1. 2006 / 16:25
anatolij   
Tak to chodilo v SDK pro FS2002. Stáhni si nová SDKčka od MS (pokud nemáš). Tam se při exportu vytvoří soubory MDL a XML a ty pak přes přibalený bglcomp zkompiluješ na BGL.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko   30. 1. 2006 / 14:21
jardas   
Já ale exportuju přímo z gmaxu do bglka na daný souřadnice i pro FS2004 a zdá se mi že není problém. Existuje nějaký důvod proč dělat nejdřív mdl + xml a teprve z toho konečný bgl soubory? Díky.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko   30. 1. 2006 / 14:52
anatolij   
Existuje
- třeba snadnější korekce souřadnic pokládaných objektů (nemusíš spouštět gmax, stačí jen to upravit potřebné hodnoty v XML)
- pohodlná a velmi rychlá kompilace a nainstalování BGLek přes dávkové soubory BAT.
- možnost dělat nestandardní fígle úpravou ASM souborů - třeba sníh na střeše v zimě, schování letadel na noc atd. (ASM soubory jsou meziprodukt mezi gmaxem a formátem MDL)
- možnost dalších několika nastavení v XML - rozmisťování efektů, vytváření knihovny objektů atd.
- je to přímo pro FS2004, vytváření BGL z gmaxu je záležitost FS2002.

Takže rozhodně doporučuji stáhnout a nainstalovat toto "nové" SDK.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko   30. 1. 2006 / 15:01
jardas   
Hmmm, to je duvodu vic nez dost ...a dobrych
Takze diky za radu, jdu do toho!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko   30. 1. 2006 / 15:17
MaPa   
Tak mě napadá, když to umí uklízet na noc letadla (předpokládám, že jen modely poházené v rámci scenerek a ne třeba AI éra), tak by to také mohlo umět otevírat a zavírat vrata od hangáru, nebo se pletu?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko   30. 1. 2006 / 15:19
bumper   
nepletes, muze to i otevirat pivo.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko   30. 1. 2006 / 15:27
anatolij   
Mohlo, třeba na LKSU to tak je
 

Re: Re: Re: Re: Ako na letisko   7. 2. 2006 / 14:41
jardas   
Včera jsem jen tak cvičně vyexportoval objekt z gmaxu do MDL (doposud jsem exportoval rovnou do BGL) ale ouha... místo aby se vytvořily soubory MDL a XML, tak se vytvořil jenom ten MDL. Poradíte někdo, kde může být chybka? Díky.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ