| | | Ako na letisko 29. 1. 2006 / 12:16 | |
| | Cavinko, ako by som si mohol urobit jednoduche letisko do FS 2004 priradit mu suradnice proste niekde ho umiestnit ... davnejsie ked som mal 98 bol na to program airport for Windows teraz to uz asi nedokaze tak v com to robia ostatni? dakujem |
| |
|
| | | Re: Ako na letisko 29. 1. 2006 / 12:31 | |
| | i dnes je program airport.... a pak gmax.... |
| |
|
| | | | Re: Re: Ako na letisko 29. 1. 2006 / 14:14 | |
| | A kdyz "nekdo" splaca boudicky v Gmaxu, nejde se nekdo kdo z toho dodela letiste? |
| |
|
| | | Re: Ako na letisko 29. 1. 2006 / 14:13 | |
| | Airport for Windows 3.0, SceneGenX, Flight simulator Scenery Generator ... a na tvorbu objektu G-MAX, FSDS, EOD, moznosti je vcelku dost. |
| |
|
| | | | Re: Re: Ako na letisko 29. 1. 2006 / 15:43 | |
| | Zajímalo by mě, který z těch prográmků je asi nejlepší, hlavně nejpříjemnější na propojení letiště + následné rozmístění g-maxových budov... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Ako na letisko 29. 1. 2006 / 15:56 | |
| | na umisteni objektu vytvoreneho v gmaxu se pouziva soubor s koncovkou xml, ktery vznikne exportem z programu Gmax spolecne se souborem *.mdl ostatni programy se pouzivaji k jinym vecem jako napr pojizdeci drahy atd. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Ako na letisko 29. 1. 2006 / 16:03 | |
| | aha, ja doposud exportoval z gmaxu přimo bgl soubor a souřadnice jsem vyplnil do formulaře při exportu. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko 29. 1. 2006 / 16:25 | |
| | Tak to chodilo v SDK pro FS2002. Stáhni si nová SDKčka od MS (pokud nemáš). Tam se při exportu vytvoří soubory MDL a XML a ty pak přes přibalený bglcomp zkompiluješ na BGL. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko 30. 1. 2006 / 14:21 | |
| | Já ale exportuju přímo z gmaxu do bglka na daný souřadnice i pro FS2004 a zdá se mi že není problém. Existuje nějaký důvod proč dělat nejdřív mdl + xml a teprve z toho konečný bgl soubory? Díky. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko 30. 1. 2006 / 14:52 | |
| | Existuje
- třeba snadnější korekce souřadnic pokládaných objektů (nemusíš spouštět gmax, stačí jen to upravit potřebné hodnoty v XML)
- pohodlná a velmi rychlá kompilace a nainstalování BGLek přes dávkové soubory BAT.
- možnost dělat nestandardní fígle úpravou ASM souborů - třeba sníh na střeše v zimě, schování letadel na noc atd. (ASM soubory jsou meziprodukt mezi gmaxem a formátem MDL)
- možnost dalších několika nastavení v XML - rozmisťování efektů, vytváření knihovny objektů atd.
- je to přímo pro FS2004, vytváření BGL z gmaxu je záležitost FS2002.
Takže rozhodně doporučuji stáhnout a nainstalovat toto "nové" SDK. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko 30. 1. 2006 / 15:01 | |
| | Hmmm, to je duvodu vic nez dost ...a dobrych
Takze diky za radu, jdu do toho! |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko 30. 1. 2006 / 15:17 | |
| | Tak mě napadá, když to umí uklízet na noc letadla (předpokládám, že jen modely poházené v rámci scenerek a ne třeba AI éra), tak by to také mohlo umět otevírat a zavírat vrata od hangáru, nebo se pletu? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko 30. 1. 2006 / 15:19 | |
| | nepletes, muze to i otevirat pivo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako na letisko 30. 1. 2006 / 15:27 | |
| | Mohlo, třeba na LKSU to tak je |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Ako na letisko 7. 2. 2006 / 14:41 | |
| | Včera jsem jen tak cvičně vyexportoval objekt z gmaxu do MDL (doposud jsem exportoval rovnou do BGL) ale ouha... místo aby se vytvořily soubory MDL a XML, tak se vytvořil jenom ten MDL. Poradíte někdo, kde může být chybka? Díky. |
| |
|
|