| | | runway 24 Ruzyne 17. 12. 2002 / 19:57 | Lukas |
| | Cus lidi,
ja teda nevim ale mel sem vzdycky pocit ze se vzlita a pristava na RW 24...tak proc me vzdycky AI navede na vzlet na Rw 6? to dost dobre nechapu... |
| |
|
| | | Re: runway 24 Ruzyne 17. 12. 2002 / 20:07 | Filip |
| | Flight simulator to dělá podle směru větru.Default je 360 stupnů nebo tak nějak.Zkus si nastavit třeba 220 stupňů a pak by ti to mělo fungovat na 24.... |
| |
|
| | | | Re: Re: runway 24 Ruzyne 17. 12. 2002 / 20:11 | |
| | no ....dobra otazka.....
mam upne stejnej problem....dik za info |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: runway 24 Ruzyne 17. 12. 2002 / 20:32 | PavelS |
| | AI vždy používá nejdelší dráhu na letišti s nejnižším číslem, na LKPR tedy 06. Tato se změní jen při zadání poměrně silného bočního/protivětru. Blbý, ale je to tak. Možná by se v archivu našla uprava nějaké konfigurace AI, která základní použití dráhy 06 změní na 24 bez ohledu na vítr.
PavelS |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: runway 24 Ruzyne 17. 12. 2002 / 21:32 | Radoslav / web |
| | Osobne jsem si nechal aktivni pouze 24 a 31.
Jednoduše přeeditujete v AFCADu. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: runway 24 Ruzyne 17. 12. 2002 / 21:43 | |
| | Největší sranda je to, že i po náhradě, AFD dat, kde se tvrdí, že bude fungovat jak 24/06 tak 13/31, mi to nechodí (samozřejmě po korekci větru..), ale počítám s tim, že je chyba někde mezi klávesnicí a židlí a nechce se mi to moc řešit, jenom, neměl jste někdo stejnej problém?? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: runway 24 Ruzyne 17. 12. 2002 / 22:08 | Tomáš 2 / web |
| | No mě to chdí vše OK, jenom ještě musíte nastavit zhruba sílu větru okolo 6 uzlů. Jinak směr větru nemá žádnej vliv na používanou dráhu, když žádnej neni. |
| |
|
| | | Re: runway 24 Ruzyne 17. 12. 2002 / 23:23 | tomas knaifl |
| | Nevim, ale cas od casu (nikoli zridka) mi litaji startujici letadla nad barakem... a vzhledem k tomu, ze bydlim v bohnicich, tak to bude RWY 6...
na druhou stranu je fakt, ze mnohem casteji mi nad barakem litaji letadla, ktera jdou na pristani...
tk |
| |
|
| | | | Re: Re: runway 24 Ruzyne 18. 12. 2002 / 09:52 | PavelS |
| | Jsme sousedi.
Draha 06 se používá. Jednak častěji bývá východní vitr, jednak při slabém větru se raději používá 06, protože pro lety od západu je to kratší příletová trať. Ale hlavní přistávací směr je 24 ( tomu odpovídá i vybavení RWY24 ).
PavelS |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: runway 24 Ruzyne 18. 12. 2002 / 10:33 | Palo-LM |
| | No neviem ale zda sa mi prirodzene vlet a sadanie proti vetru.Myslim ze je to bezne a s vetrom sa sada len velmi VYNIMOCNE ! |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: runway 24 Ruzyne 18. 12. 2002 / 11:40 | PavelS |
| | Neni to tak hrr.
Jde o to, že je stanovena dráha v používání a ta je proti větru.
Když je malý provoz, tak si řada příletů vyžádá dráhu, která sice je po větru( s povolenou složkou rychlosti větru ve směru přistání,což je dáno letovou příručkou ), ale má kratší příletovou trať, čímž se hodně ušetří na palivu.
PavelS |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: runway 24 Ruzyne 18. 12. 2002 / 15:39 | |
| | S tou úsporou na přistání bych to zas tak moc neviděl pro vyžadování dráhy, znám pilota, který je schopen si nastavit autopilot tak, ze mu při klesání přidá až na markru, jinak celou dobu jde na volnoběh. Ale tady v LKPR je hlavně problém s dlouhým pojížděním na 31 a 06, což na druhou stranu je jen kousek proti Madridu a jiným letištím, kde se s klidem pojíždí i 15 minut. To nepočítám ještě čekání ve frontě na startující letadla.
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: runway 24 Ruzyne 19. 12. 2002 / 18:28 | Lukas |
| | jo jasne diky za pouceni, ale jak to teda mam predelat? a hlavne v cem??? dik |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: runway 24 Ruzyne 19. 12. 2002 / 18:50 | |
| | v novejsich verzch programu AFCAD lze pro jednotlive runwaye urcit, zda se ma pouzivat pro takeoff a zda se ma pouzivat pro landing |
| |
|
|