FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 9. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dieter :-) Jeden příspěvek | Celý strom
Dieter :-)   28. 1. 2006 / 20:00
Eurostar   
Ahoj, zaslechl jsem že Dieter Saltzl dneska někoho poslal k zemi. Prej srazil dvě éra ve fl 290 máte k tomu někdo nějaké podrobnosti???
 

Re: Dieter :-)   28. 1. 2006 / 20:01
Eurostar   
Nicméně jak koukam tak ho to nijak nezaskočilo, už je zas na LOVV_CTR
 

Re: Re: Dieter :-)   28. 1. 2006 / 20:29
Tomino
No,docela bych se tomu i divil,protože cca kolem 17 hodin se od severu do LOVV_CTR řídilo celkem hodně letadel z našeho Firu,a sledoval jsem to na OBS a rozestupy byly mimání,tak je možné,že Salzl tenzvládl právě tento vlášek,Fili Bareš byl u nás na oblasti a zvádnul to perfektně,a mohl by vědět komu ty era zrovna předával,jesli tam náhodou nebyl Dietre
 

Re: Re: Re: Dieter :-)   28. 1. 2006 / 20:35
Eurostar   
dieterle tam byl odpoledne a ted tam je, ten vlacek myslim nedělal
 

Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   28. 1. 2006 / 20:45
Marky Parky   
Nesrazil, dle jeho vlastních slov nařídil pilotům visuální separaci Když pominu fakt že FL290 je RVSM prostor a tedy tam nic takového nařídit nesmí, tak i kdyby náhodou tak separoval letadla někde kde se to smí (třeba na finále), tak se to dělá úplně jinak. Jeho technika spočívala v tom že dal traffic information a tím považoval problém za vyřešený.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)+dnešní G/A na LKPR   28. 1. 2006 / 21:03
Tomino
Ještě takový malinký postřech z dnešního odletu Bohemek.Je to celkem závažná věc,tedy alespoň pro řídicího velice důležitá,pokud Vám řídíci řekne frázi"are you ready for immidiately departure?"Tak se ptá,jesli jste schopni okamžitého tzv.rychlého vzletu.Většinou když ATC tohle řekne,znamená to,že má na finále nějáky letadlo,ale pokud budete rychlí,tak vás pustí ještě do vzduchu.Pokud pilot odsouhlasí že je schopen okamžitého vzletu.Narážím na to,že pokud pilot řídicímu na tu frázu řekne"yes nebo affirm"tak to pro řídicího znamená,že vám povolí start s tím,že bude váš start urychlen,a ne že vstoupíte na dráhu a ještě další minutu nebo dvě budete čekat na dráze a pak se dáte do pohybu viz dneska na LKPR.Není žádna ostuda řídicímu odpovědět na frázi "are you ready for immidiately departure?" negative..Jde pouze o to,že pokud odsouhlasíte,a budete stát na dráze a nevzlétnete rychle,tak letadlo na finále bude muste na Go arounf a vznikne nepříjemnost pro všechny.Diky
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)+dnešní G/A na LKPR   28. 1. 2006 / 21:09
pseudoMates
Tak za a) Tome, už jsem si to s dotyčným vyříkal a beru to teda spíš ten tvůj příspěvek jako obecné pravidlo, než nějakej konkrétní případ.
a za b) píše se "postřeh"...))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)+dnešní G/A na LKPR   28. 1. 2006 / 21:13
Tomino
a zase jsem tam udělal nějákou chybu,já to myslel všeobecně,ne na toho dotyčného,jenom mně to tak napdalo,že bych to mohl napsat,když uz se tu napsalo o dnešku,ať se případně podobné situace nestávají,jinak co si budeme namlouvat,že mi k tomu přístpěvku ten dotyčný dneska pomohl,ale nebylo to myšleno proti jemu...))
 

Re: Dieter :-)   28. 1. 2006 / 21:01
pseudoMates
Byly to dvě éra letící po stejné trati směrem na Stockerau. Jeden byl na voice ve FL330 a druhý na textu ve FL220. Spodní měl stoupat do cestovní FL350 a horní klesat na přistání do Vídně. Ve chvíli, kdy měly od sebe horizontálně 2NM, tak byly na stejné FL. Naprosto neodseparovaný a nijak řešený... To je prostě fakt už moc, co tam ten dědek plesnivej vytváří. Pak se Borkovi hájil tím, že ten na textu chtěl vidět toho před sebou asi, tak proto je tak povolil.. A že prej měly "vizuální separaci". A že prej s tím nemohl nic dělat... Bodejť by mohl, když nezná vektorování pro separaci..
A jinak ten šílenej vlak do Vídně už zaplať pán Bůh neřídil on, ale i tak to tam nekočírovali zrovna nejlíp, mládenci ve Vídni.
 

Re: Re: Dieter :-)   28. 1. 2006 / 21:04
Eurostar   
já sice neřídím ale není rozestup 2 letadel na stejné FL 5Nm? (také s ohledem na to jestli ten první je heavy)?
 

Re: Re: Re: Dieter :-)   28. 1. 2006 / 21:07
pseudoMates
dá se to tak říct. Oba musí být (v našem FIRu) na vektorech a pokud letí za sebou, jako ve stejné FL, měly by mít 10NM. Ale jak je to přesně, řeknou asi jiní.. Pochybuju, že zrovna on to měl na vektorech...
 

Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   28. 1. 2006 / 21:36
Eurostar   
třeba to měl na háku )
 

Re: Re: Dieter :-)   28. 1. 2006 / 21:21
Filip   
Naděláte .) To se občas stane všude, akorát se o tom nemluví )
 

Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 17:43
Rozšafín Ctibum   
http://www.ivao.aero/members/person/top100-2.asp

 

Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 17:48
OK-DAR
zkuseny to borec.....je potreba ho dosadit do staffu...))))
 

Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 17:55
Rozšafín Ctibum   
Ve Staffu samozřejmě je....Austria Division Training Advisor....training.....hmmm
 

Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 18:03
OK-DAR
kdo trenuje jeho,tak proto ma C3..
 

Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 18:33
pseudoMates
A jestli se nepletu, tak je i LOVV-ACH (nad jeho "výkony", je opravdu jedinou možností, si jen povzdechnout), čili, asistent šéfa vídeňskýho FIRu...)
 

Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 17:50
Tragédie v JRD
ten clovek fakt nedela niuc jinyho nez sedi na ivao .. clenem IVAO je necele tri roky... a pri poctu hodin, ktere ma online... tak to vychazi na denni davku 15 hodin...
 

Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 18:31
pseudoMates
A při objemu jeho "zkušeností", tak asi na 0,5 hod denně..
 

Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 18:35
Tomino
Zase to vem tak,že co má ten duchodce celý den dělat,ale i tak 15 hodin denně průměr,to je šílený,to si fakt nedovedu představit,15316 hodin to je fakt vražda,celkem mu ten čas závidimím,ale nevím jesli by mně celý den bavilo sedět za radarem a čumět do monitoru...
 

Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 18:36
pseudoMates
A teď si vem, že do toho čumíš 15 hodin denně a vůbec tomu nerozumíš..))) (mám teď na mysli hlavně jeho..)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 18:40
Tomino
))by mně celkem zajímalo,co ta jeho stará,ale prý tam říkala na freq jednou že dietr šel venčit psa a že za chvilku příjde))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 18:50
LS
Kdyz jsem se s nim bavil naposledy, tak rikal, ze je sam a ma jen psa...Ale fakt 15hodin denne, tam asi budou delat dost dlouhe lety, kdy i spal..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 18:51
Tomino
Že by nějáká ctitelka????)))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 19:45
Eurostar   
Akorád mi nejde do hlavy že člověk který do toho vejrá 10-15 hodin denně, tak snad proboha se to musí naučit za tejden každá lama, to přece nejni možný aby ty principy za tu dobu nepochopil
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 19:50
pseudoMates
Víš, můj osobní názor je tento..: Až do TWR včetně, se to dá více méně nabiflovat. Od APP vejš, už na to musí mít člověk buňky... Dieter ty buňky nemá, nebo se z něj stává těžce senilní stařec, jehož jedinou starostí je, aby vedl tabulky s počtem odřízenejch hodin...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 20:01
Tomino
Víte kdy zaručeně neuvidíte Dietra na LOVV_CTR???Mužete hádat třikrát))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 20:17
Latom   
1) Když přilétá pseudopilot. ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 20:18
Tomino
No,to taky,už jsi blízko))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 20:45
pseudoMates
Hele hele hele...) Hlavně, když mi jako předvoj letí CVZ041..)
 

Re: 8x: Re: Dieter :-)   30. 1. 2006 / 18:07
Latom   
No jasně, páč chce stihnout před tebou komunikaci a ne lítat jen na UNICOMu. )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 20:20
Michael   
Teď?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 20:24
Tomino
Tak já vám to řeknu,když se Mates připojí na naši oblast,tak Dietr bere roha,a je to osvědčeny)))Většinou je do 10 min pryč,viď Mates)))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 20:44
pseudoMates
Koukni se, když se mi něco nelíbí (např. předávání příletů do LKPR nad Lanuxem ve FL290 a vyšší), tak mu to prostě vpálim. Proč já bych se měl pak zabejvat nějakým vyklesáváním letadla jen proto, že on je naprosto neschopnej cokoliv řešit..?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 20:51
Teflon_490   
No, tak to sem chtel prave napsat, ale par dni zpatky jsem videl prave Mateje a Dietra spolu na svych oblastech, a tato "symbioza" trvala vice nez hodinu, mozna i dyl, pak jsem to uz nezkoumal. Takze Dieter uz nema takovej strach jako zamlada...))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 20:53
pseudoMates
Tak to nejni možný.. Takovou symbiozu, bych snad ani nedopustil..)) Jestli mas na mysli úterý, tak to tam vydržel zatim rekordních 20 minut...))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 20:56
Teflon_490   
Nene, bylo to max 2-3 dny zpatky, Dieter tam byl uz svych standardnich nekolik hodin, a ty neco malo pres hodku, sem se prave divil
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 21:01
pseudoMates
Aha, tak to už si ani nepamatuju... Jooo...! Už vim...! To bylo tehdy, kdy tam měl ty dvě éra na 2NM od sebe a na stejný hladině..))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dieter :-)   29. 1. 2006 / 21:03
Tomino
No ja bych to viděl tak,že Diter tam je do tý doby,než si všimne Matese,kdyby mněl na svým radaru nějáký alarm vždy když se Mates připojí na oblast,tak se vsadím,že tam nebudou společně ani minutu)))
 

Re: Dieter ...no a? :-)   30. 1. 2006 / 12:50
Gmilan
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/4660644.stm
 

Re: Re: Dieter ...no a? :-)   30. 1. 2006 / 12:57
MaPa   
Tak se nejspíš dopraváci začali učit lítat ve skupině. Začátek je vždycky těžkej.
 

Re: Re: Dieter ...no a? :-)   30. 1. 2006 / 12:59
kuma   
Jak to souvisí? Tyhle éra nebyly v kolizní pozici - jsou dost daleko od od sebe, což je na první pohled zřejmé podle vzájemné velikosti detailů a rozpětí - zjevně jde o zkreslení teleobjektivem a velkou vzdáleností. Odhadoval jsem podletoho zhruba vzdálenost na 1-3km (není jistá vý¨ška letu, kdy byla éra zachycena) - to ještě než jsem dočetl článek do konce, kde podle číhosi vyjádření byla éra dokonce dvě a půl majle - navíc asi v jiných hladinách. Takže ještě dál (dál od sebe - a asi i dál od Dietera...)
 

Re: Re: Re: Dieter ...no a? :-)   30. 1. 2006 / 16:04
Tragédie v JRD
http://www.planes.cz/foto1.asp?mode=detail&id=LQHCZHSW&jazyk=cz

moooc peknej ....
 

Re: Re: Re: Re: Dieter ...no a? :-)   30. 1. 2006 / 16:06
Tomino
krásny,ale to musí bejt dobrej foťák))
 

Re: Re: Dieter ...no a? :-)   30. 1. 2006 / 13:00
Eurostar   
ono když ze země pořídíš takovouhle fotku teleobjektivem, tak to může dost skreslit. přitom rozestup může být poměrně velký. nějak mi přijde ta fotka divná. neříkám že je to fotomontáž ale je to dost divnej záběr ze kterýho skutečnej rozestup těžko posoudit
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ