Jestli někdo je nebo není dobrý pilot, vůbec nezáleží na tom, jestli je to kluk nebo holka. Bohužel holky se u lítání rozdělují poměrně výrazně (výrazněji než kluci) na dvě skupiny: ty co lítání baví a pak ty, co lítají proto, aby něco dokázaly (zpravidla chlapům). Ta první skupina, s těma je radost lítat. Dokonce jsou dle mého názoru mnohdy lepší než chlapi. Typickým příkladem jsou ty dvě, co už dělají u ČSA kapitány. A několik takových znám přímo z kokpitu jako 2.pilotky.
Ta druhá skupina, to je za trest. Ohromné ego (ano, přesně to ego, o kterém normální ženy tvrdí, že nemají takové jako my a mají pravdu) a poměrně nízké schopnosti. Možná bych to mohl napsat i ostřeji.
Do které skupiny lze tuto dívku zařadit, je zcela jasné a nevycházím pouze z tohohle článku, u letectví se totiž utají máloco Mimochodem takovýmhle článkem se lidi zpravidla totálně deklasují, jí už se to zjevně povedlo. Nemůže mít můj respekt člověk, který tvrdí, že má nespočet hodin a pak ze sebe vysouká, že 150. Resp. lítá na všem a vysouká ze sebe, že Blaníka, Zlín 142 a v druhé půli roku možná Albatros.
P.S. speciálně pro Zunuse, když už jsme to nakousli:
-máš příliš nekritické a neobjektivní názory ohledně rozdělení civilní/vojenské létání. Budiž ti odpuštěno s ohledem na tvůj věk. Ano, netajím se tím, že jedni z nejlepších kopilotů, které jsem měl, jsou kluci 25-35let, co přišli nedávno z armády. Protože už jsou u letectví poměrně dlouho, 8-12let. Když ale dostanu kluka, který stejně tak dlouho lítal jinde (aerotaxi, aeroklub), nevidím žádný rozdíl. Oni totiž vykukují nad těmi čerstvě ze škol právě proto, že mají nalétáno. Ale nenech se zmýlit. Po přibližně 1500hodinách, tj. dva,tři roky, se rozdíly smyjí a zůstávají lepší a pak ti horší, ale je úplně jedno, odkud přišli. Záleží totiž na tom, co mají v sobě a co jsou schopni se naučit.
|
|