| | | nocni textury 11. 1. 2002 / 14:49 | |
| | ahoj,
nevite nekdo, jak se maji delat nocni textury (pro budovy)? vim, ze existuje nejaka specialni paleta, ale ja s tim, nevim. chci to pouzivat v gmaxu.
diky
PS: neco z me chystane tvorby je na www.meinlschmidt.org/fs/pics |
| |
|
| | | Re: nocni textury 11. 1. 2002 / 16:16 | |
| | Jak je to se s objekty do scenerie a gmaxem ti nereknu, delam spis letadla.
Ale zkus se podivat do dalsich diskusnich for.
Treba tady se o tom diskutovalo ( bylo to pro letadla z Gmaxu, ale treba to byde podobny )
http://www.iflypsa.com/cgi-bin/freeflight.cgi?read=23509
Pak muzes zkusit forum na Avsimu, kde je specialni sekce pro scenerie:
http://www.avsim.com/cgi-bin/dcforum/dcboard.cgi
treba to bude podobny jako pro letadla, kdy textuery se jmenujou nejakynazev_T.bmp a nejakynazev_L.bmp , ci *_LM.bmp a pak pri generovani BGL se zaskrtne "hasnightmap", pripadne "haslightmap"
kdyz se nic nedozvis jinde, budes muset experimentovat
Milan
|
| |
|
| | | | Re: Re: nocni textury 11. 1. 2002 / 21:29 | |
| | cauka. tak jsem na to prisel, a vypada to asi takhle )
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: nocni textury 12. 1. 2002 / 09:49 | |
| | To vypada pekne.
A co takhle se s nama podelit o to, jaks to udelal?
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: nocni textury 12. 1. 2002 / 10:54 | |
| | klasicka textura (ne nocni), prirazena v gmaxu. udelana nova (nocni), stejne jmeno s _LM. vsechno prevedeno do DTX3. pri exportu do bgl zaskrnout haslightmap (dal jsem pro jistotu oboji (hasnightmap)) a voila |
| |
|
|