| | | Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 20:36 | |
| | Tak tomuhle říkám zkouška na C1.Seznam mašin pro odlet je úctyhodný. |
|
| |
|
| | | Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 20:40 | |
| | A k tomu opravdový nálet na Tatry |
|
| |
|
| | | | Re: Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 20:45 | |
| | Koukněte na momentální statistiku LKPR a LZTT na čelných místech v provozu podle letišť |
|
| |
|
| | | Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 20:47 | |
| | to je mazec...ja byt na vezi,tak uz se jdu obesit...opravdu nezavidim...
|
| |
|
| | | | Re: Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 23:04 | |
| | Byl to síla, měl sem šílený štěstí, nemusel jsem vyčkávat ani go around. Musim říct, že ta jedna TWY je celkem zajímavá To co se děje na věži, z toho bych se asi taky zbláznil. V současný době nelze odlétnout a letiště se stále plní |
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 23:07 | |
| | jj,meli to tam kluci opravdu tezky....s takovymhle provzem bych to nechtel delat... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 23:13 | |
| | ..tak to jsem ještě nezažil, abyh čekal na odletové povolení 45min. Jinak super. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 23:15 | |
| | Mno, ja som čakal 90min a stejne som nedostal... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 23:19 | |
| | Já čekal 20min na povolení,10 min na pojíždění po pushbacku,na TS byl v PRG totalní zmatek,po 45 min jsem se odlepil z PRG,pak jsem měl jedno Go around v Popradu,kvůli nějákýmu eru na rwy,a na finále novýho přiblížení už po mně řvalo palivjo jak blbý,takže plánovaný přilet v 21:45 se změná na přílet v 23:15)))JInak dobry.. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 23:35 | |
| | To jsem byl já, dělal jsem co jsem mohl, ale klidně tě mohl poslat, bylo to s rezervou. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 23:36 | |
| | ahano ja jak jsem pak vyklizel a backtrackoval,tak to bylo taky tesny,byl tam nejaky prilet tak jsem sebou hodil,ono me to nevadilo az tak moc ten goaround,ale nemel jsem paliva moc,vyslo to uplne na doraz) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 25. 1. 2006 / 09:33 | |
| | veznika jsem opravdu litoval,exam jako remen,bohuzel to asi neslo s mene zkusenostma zvladnout...kdyz se tam navali takovych letadel najednou a vsichni chteji letet hned,ja jsem to v klidu poslouchal,ale obcas jsem v tom mel taky gulas,hledal jsem ero,ktery volalo mezitim se ozvalo dalsi piloti si skakali do reci...opravdu to byla dobra zkusenost tohle pozorovat jako nestrany pozorovatel...preji panu veznikovi hodne stesti pri dalsi zkousce |
| |
|
| | | Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 23:25 | |
| | No žádná sranda. Chtěl jsem taky do LZTT, ale když jsem natáhnul a prozkoumal scenérii Popradu, tak jsem radši zvolil Košice. S Tu-154 bych tam udělal asi pěknej špunt, pokud bych ji teda neodstavil na trávníku vedle toho Blaníka. Znáte to, armádní speciály jsou vždy Number one for landing |
|
| |
|
| | | | Re: Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 23:39 | |
| | Když jsem přistál, tak na TWY Z stála 763 (tuším BHA 083 nebo 073, nevzpomenu si) Takže s Tu-154 by ses možná vešel, otázka jak by to bylo s šířkou TWY a rozchodem kol |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 23:45 | |
| | Kdysi davno (asi před dvěma reinstalacemi efesky) jsem to zkoušel a bylo to v pohodě. Jen jsem neměl kde zaparkovat Největší, co bych risknul, by byla B736, ale to není taková legrace.
Mimochodem - máš ode mě mejla. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 23:50 | |
| | Tak takhle jsem dopad...LZTT
|
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 23:52 | |
| | LZTT a vyýpadek hyrdauliky a motoru číslo 1. těsně před přistáním,nakonec to už růco nebyl probém.. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 24. 1. 2006 / 23:54 | |
| | omlouvám se,obrázek zde...Já tě Borku viděl jak jsi byl jestě na finále v pohodě,pak jsi se mi stratil z TCASU |
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 25. 1. 2006 / 14:46 | |
| | Na LZTT neni s TU 154 problem. (ani v realu) V takovem provozu jako byl vcera je trochu nestastne ze musis backtrack 09 a otocit se, jinak i s plnejma nadrzema se da v ohode odstatovat i pristat. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 25. 1. 2006 / 16:10 | |
| | A kde se tam potom parkuje? Existuje tam push-back, nebo se to proste posadi napric pres ty hlavni stojanky u terminalu?
Dnes se na to podivam... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Martin a peklo na LKPR 25. 1. 2006 / 17:41 | |
| | Pokiaľ viem tak pushback v LZTT nieje. Appron (aj ked nevyzerá) je dost velký na to aby sa tam otocila po vlastných 737 alebo Tu-154. Raz pred mnoho rokmi (to som bol este decko tucko 154 pri takomto otacani sa pred hlavnou budovou vyrazila vacsinu okien. Ako to vyzerá pri parkovaní vidno na fotkách http://www.airport-poprad.sk/index.html A ak mam pravdu povedať, na LZTT je obcas vidieť aj Russlan (tak preco nie 76 ten sa vsak uz na approne neotoci a tak ostava sediet na dráhe a letisko je vtedy scasti uzavreté. |
|
| |
|
| | | | Re: Re: Martin a peklo na LKPR 25. 1. 2006 / 16:09 | |
| | No počkaj, raz sa stretneme, ja v SSG (slovenska vlada) a ty v CEF (ceska vlada). Potom si mel daco o No.1 (podotykm ze pojde o slovenske letisko) ;o) |
| |
|
|