| | | Ranny METAR na LZKZ 23. 1. 2006 / 04:15 | |
| | Takze dnes rano pocasie na LZKZ
METAR LZKZ 230300Z 01030G41KT 9999 DRSN SKC M19/M26 Q1037=
celkom slusny vietor
Peter |
| |
|
| | | Re: Ranny METAR na LZKZ 23. 1. 2006 / 07:53 | |
| | Hned si idem vytiahnut Cesnicku z hangaru.... |
| |
|
| | | Re: Ranny METAR na LZKZ 23. 1. 2006 / 07:55 | |
| | Víc než vítr je poslední dobou zajímavý tlak. Včera ve večerních hodinách už chybělo jen pár hektopaskálů, a měli bychom Transition Level 40. |
| |
|
| | | | Re: Re: Ranny METAR na LZKZ 23. 1. 2006 / 11:10 | |
| | Ona i venkovní teplota byla poněkud "netradiční". Přes celé Polsko a hodně daleko do Ruska ve FL 410 pouhých -28,5°C, teprve až někde u Misku jsem si všiml, že spadla pod těch - ns tu výšku běžných - minus 40 ... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Ranny METAR na LZKZ 24. 1. 2006 / 08:12 | |
| | Hej, letel som v sobotu do Kyjeva a v hladin 330 som mal len o 4 stupne viac než na zemi ) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Ranny METAR na LZKZ 24. 1. 2006 / 12:00 | |
| | No, jde o to, jestli si se v letu dival na SAT nebo TAT. To ti udela dost velkej rozdil. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Ranny METAR na LZKZ 24. 1. 2006 / 12:21 | |
| | No to co sa mi ukazuje nad engine gauges... (737-300) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ranny METAR na LZKZ 24. 1. 2006 / 12:25 | |
| | Nevim, 733 nelitam, ale nemelo by tam byt tim padem nic jinyho nez TAT. Nevim presne o kolik se lisi od SAT (OAT), ale rozdil tam minimalne 20 stupnu bude. TAT je totiz teplota, ktera sem meri na povrchu letadla pri rychlosti dopadajiciho vzduchu (vim ze to nepisu technicky spravne), a pokud chces videt skutecnou venkovni teplotu, najdi si to v FMC, nekde to tam musi byt (melo by to byt na strance progress). Jinak sleduj TAT teplotu pri rozjizdeni na TO, a uvidis. |
| |
|
| | | Re: Ranny METAR na LZKZ OT pokus o vtip 23. 1. 2006 / 16:29 | |
| | Při této teplotě, dostaneš-li psa na vyčůrání ven, musíš ho potom ukopnout..) |
| |
|
|