FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 28. 12. 2024, svátek má Bohumila Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Trochu slušnosti by někdy neškodilo Jeden příspěvek | Celý strom
Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 16:32
Bery
I když vim že občas jako ATC nebo jako pilot udělam naprostou hovadinu tak považuji za slušnost aspoň říct sory ale zvoral sem to. Protože vim že ostatním lidem akoráte přidělávam problémy. Jsou ovšem mezi námi i tací kteří ani kousku slušnosti v sobě nemaj. Toto je moje páteční řízení na LKMT_TWR.
P.S. i když jsem několikrát použil FORCE ACT
img_forumn/r88342_1.jpg (500x400)
 

Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 16:34
Bery
Jenom pro upřesnění tam to byl jenom takový orientační.
img_forumn/r88343_1.jpg (500x225)
 

Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 16:46
Neo OK AAA
Sakra to mě vážně štve. Pokud ten člověk čte fórum tak mi mohl vědět, že volačka OK AAA je moje. Jasně může jí použít ale podle mě je neslušnost používat volačku kterom má někdo přímo v jménu. Jak by se líbilo Petru Plintovi, kdybys se teď připojil s jeho volačkou OK-PPT to je hnus.
img_forumn/r88350_1.jpg (500x375)
 

Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 16:49
Rokba
Nojo...a co když nečte fórum? Z toho bych nedělal bramboračku
 

Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 16:49
Neo OK AAA
dobře tak ten člověk nevěděl ( nejspíš ) že ta volačka ( troufám si říct ) je moje. a tak je tady návrh pro Staff co udělat seznam volaček, které jsou používané. Třeba já nikdy neletěl s jinou volačkou než OK-AAA tak bych si ji booknul???????
 

Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 16:52
Tragédie v JRD
nemyslim ze je to dobry napad, bez ohledu na to, ze to technicky neni proveditelne, nevidim ani zadny jiny duvod , proc by melo byt mozne zablokovat nejakou volacku jenom kvuli tomu, ze ji nekdo nekde ma v loginu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 16:56
Neo OK AAA
já ji nechci zablokovat jenom by to byl seznam, kde by bylo napsano, že k těmto volačkám má někdo lásku a, že by nebylo dobré si ji brát. Nic by se nezakazovalo.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 16:57
Tragédie v JRD
No tak pak to nechapu vubec....
 

Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 16:50
Tragédie v JRD
sorry, ale na tom nevidim nci spatnyho .. treba periskop vubec necte... on zas periskop neni stredobod vesmiru ... navic ta volacka je tvoje? on ti ji nekdo pridelil? nevim o tom, ze jeji pouzivani na periskopu Ti dava exkluzivitu na jeji pouziti....
 

Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 16:54
Neo OK AAA
A jedna rejpavá: Tobě by nevadilo, kdyby tvoje milovaná volačka byla takhle znesvěcena ))))) Dobře měl jsem v plánu vzít si Miga a toho chlapa veřejně sestřelit, ale to bych asi dostal po hubě tak to radši neudělám.................i když.

Dobře tak já ho teda nesestřelím.....ach jo.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 16:56
Tragédie v JRD
proc rejpava? na tom neni nic rejpavyho ... kdyby si nekdo letel s moji volackou? no boze, tak bych si vzal nejakou jinou ... a?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 16:59
Petr Slavíček   
Svoji blokovanou volačku můžeš mít jen v rámci virtuálních aerolinií např. u Bohemia airlines apod. Bohužel pro tebe, nemůže mít tvar OK-AAA, ale třeba BHA111
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:03
Gustav ( BHA576 )   
Jo jo jo , přesně tohle jsem chtěl napsat. " My - hoši od virtuálních aerolinií" takové starosti naštěstí nemáme : )))))))))))
 

Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:27
bumper   
" on zas periskop neni stredobod vesmiru " jeste je tu backora ))))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 22:08
Už přistál   
myslíš http://backora.ic.cz ?
 

Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:13
OK-DAR
aha,tak to nejses ty?...ja ,ze mi neodpovida...))
 

Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 16:57
Gustav ( BHA576 )   
Nic si s toho nedělej Ondřeji.Pan SKO130 předváděl divy na LKPR v 18:00 LOC mnohem divočejší.3x marný pokus o zachycení ILS rwy 24 samozřejmě,že LKPR_TWR musel vydat Local Standby (možná to píšu nesprávně), takže jsem do Atén odlétal místo v 18:00 v 18:45 !!!!
Já vím - žádný učený z nebe nespadnul,ale naučit se zachycení ILS patří k základům ovládání letounu při off line natož pak na IVAO.
 

Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:11
Bery
Já tady vůbec nechci řešit kdo je jakej pilot sám vim čeho sem schopnej já...ale nechápu proč když už se něco takovýho stane proč je ten člověk eště drzej...já samozřejmě vim jeho jméno takže si už budu dávat pozor
 

Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 18:27
Masak
Ja tedy nevim co tomu predchazelo a nechci obhajovat toho cloveka ktery dela zmatek v provozu, ale dovolim si napsat, ze pokud vyjdu z komunikace (s nim) co jsi sem dal jako priklad, tak mi daleko vic arogantni prijdou ty tvoje vety. A vsadil bych se ,ze pokud bys mu napsal napr. ze udelal tu a tu chybu popripade mu nabidl pomoc, ze by to zkousnul mnohem lip a casem by se z neho mozna stal sporadany pilot. Zvlast pokud je to treba starsi pan, tak na nej jdes trochu zhurta. Vzdycky jsem mel za to, ze RLP je sluzba pilotum a tak by z ni piloti nemeli mit strach.Jinak nic ve zlem pane, ale jeste si neodpustim poznamku, ze pokud bys o me rekl, ze jsem drzy, tak nych se asi pekne rozcilil.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 18:32
pseudoMates
To se všechno dá, pokud má ATC čas a pokud má toho exceletního letce jedinýho v kontrolovaným prostoru. Jedna věc. Druhá věc, když někoho několikrát voláš a ten na tebe dlabe, nemáš nějak chuť se s ním příjemně bavit, když se ozve po Bůh ví jaký době. A pokud ti ten dotyčný sedá bez ohlášení na opačnou rwy a ty kvůli němu musíš brzdit někoho jinýho... Mě to jako přehnaná reakce nepřišlo. A pokud se chce stát "spořádaným pilotem" může k tomu využít offline a nedělat nepořádek na síti, kde na takovýhle extempore není čas ani prostor..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 18:38
Masak
Ok, ok. Jak rikam, nevim co predchazelo a pisu jen pocit z uvedeneho prikladu komunikace...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 18:40
Bery
Já ti děkuju za obhajobu...já samozřejmě nechci přednostně něomu vynadat já se snažim spoustě lidem poradit když vim něco co oni ne ale tady byl asi největší problém v tom že to bylo po textu což je mnohem pomalejší....a co se týče té drzosti...mě to vtu chvíli tak přišlo...jó kdyby napsal omlouvám se z toho a toho důvodu tak to beru a neni se očem bavit
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 18:50
Masak
Ok. Je fakt, ze i ridici je jen clovek a patent na nekonecnou trpelivost ma jen malokdo.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 19:00
Bery
Ne to je stejný jako kdyby například vzlítalz Ruzyně....začne si v klidu pojíždět což po chvíli zaznamenáš tak ho několikrát kontaktuješ...pořáde nic ...to už všechen provoz okolo máš zastavenej protože nevíš co se bude dít ... a nakonec ti napíše že si ho nekontaktoval a řekne ti "nechte toho kolego stalo se"
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 21:39
Dark Blue Man
já když jsem se poprvé připojil, tak sem se taky choval naprosto, z mého dnešního pohledu, šíleně, nevěděl jsem tenkrát ani jak se značí ranweje a kterym směrem se přistává, o komunikaci nemluvě. Připojil jsem se celkem třikrát, pokaždé to byla katastrofa (ne havárie), pak byli problémy s FS, joystickem,... no a ještě se to táhne teď, nicméně stojim blízko před novým začátkem.
Proto Vám chci říct toto: ti lidé kteří narušují síť, jako tenhle chudák o kterém se bavíte, si chcou zalítat po síti, chcou se s Vámi taky bavit, jsou nadšení z létání,

ALE NEVÍ CO VŠECHNO MAJÍ VĚDET.

Oni neví na jakou ranwej mají přistát, neví že si musí osvojit radionavigaci, neví jak a kdy mají kontaktovat řídícího. Oni si to létání představují úplně jinak. Možná by neškodilo dát někam návod úplně polopatický, pro tuto skupinu a případně to s nimi probrat po ICQ nebo tak nějak. Taky jsem takovej byl.
Ale teď už se řadim do druhé kategorie, tedy těch co už by ten první let zvládli bez většího vytočení řídícího, ale pořád je co vylepšovat, z té teoretické stránky a tak píší "bojim, bojim", ale co je teorie bez praxe?
Snažte se proto být pořád kamarádští a nenechte se vytočit. Po mikrofonu těžko poznáte jestli to dotyčný dělá schválně nebo jestli ...viz výše
Fanda
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 21:42
Marky Parky   
Nezbývá než postesknout si že návodů jak a co dělat se jen po českém internetu válí hromada a to včetně ukázkových letů které vedou za ručičku. Namátkou jen tutorial IFR let na stránkách české divize IVAO nebo velmi čitelně napsaná školička na stránkách www.lkpr.info/takeoff

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 21:45
Tragédie v JRD
Oni neví na jakou ranwej mají přistát, neví že si musí osvojit radionavigaci, neví jak a kdy mají kontaktovat řídícího. Oni si to létání představují úplně jinak. Možná by neškodilo dát někam návod úplně polopatický, pro tuto skupinu a případně to s nimi probrat po ICQ nebo tak nějak. Taky jsem takovej byl.
Ale teď už se řadim do druhé kategorie, tedy těch co už by ten první let zvládli bez většího vytočení řídícího, ale pořád je co vylepšovat, z té teoretické stránky a tak píší "bojim, bojim", ale co je teorie bez praxe?
Snažte se proto být pořád kamarádští a nenechte se vytočit. Po mikrofonu těžko poznáte jestli to dotyčný dělá schválně nebo jestli ...viz výše
Fanda
------------------
To nemyslis vazne? tech manualu je spousta, na nasem diviznim webu dokonce v cestine... Pruser ale je v tom, ze spousta "novacku" (umyslne v uvozovkach) vleze na ivao aniz by vubec mela o necem anung (a co je horsi, aniz by chtela mit o necem anung)... a to se pak proste neda nic delat... to je proste na vyhozeni Na silnici s autem taky muzes az kdyz mas nejaky tuseni ....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 21:57
Dark Blue Man
uznávam, máte pravdu, že návodů je dost
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 22:19
Tomino
No je to zajímavý,taky pamatuju jak jsem začínal,cca před dvouma a pul rokama,tak to bylo taky veselé,ještě na starým SB kdy měl člověk pustěných 5 programů,aby byl na síti.Moje prvni dva lety byly asi z pohledu řidicího uplna tragedie,pak jsem si požádal komunikaci v CJ a naučil jsem se komunikovat v CJ,pak jsem později přešel na angličtinu a dneska létám jenom anglicky,zrovna dnes jsem letěl Mošnov-Praha česky,a už to pomalu neumím a celkem mi to trva,jak je clovek zvykli jenom na anglictinu,tak je to pak někd zajímavé,ale pokud ten člověk má nalítanych už kolem 5-10 hodin,tak si myslím,že by ty uplný základy umět měl...K těm návodům maj kluci pravdu,je toho všude moc...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 23:48
Serž   
a nejen ze jich JE DOST, oni se stale VYTVARI DALSI a je to jen o ukaznenosti novacku (i tech ostatnich) jestli se na ne podivaji
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   23. 1. 2006 / 13:58
Bery
Vážení piloti a řídící...jelikož jsem toto téma začal tak mi dovolte abych ho i ukončil...vím že někteří z nás jsou více šikovní a méně šikovní (řadim se stále do té druhé skupiny) a zároveň vím že jsou lidé kteří jsou úplní začátečníci a nevedí o tomto létání vůbec nic a chtějí to postupně zkoušet...těm je samozřejmě pro blaho všech potřeba poradit a myslím že tak všichni činí jak nejlépe mohou... mě ovšem v tomto případě nešlo o um ale o slušnost a jakousi úctu k ostatním...když mam jako ATC na letišti úplného laika který ani neumí vyplnit letový plán tak mu prostě poradim ale předchází tomu to že řekne "omlouvám se ale neumim to" a né že začne bez jakéhokoliv upozornění pojíždět to je to o co tu šlo.
 

Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:12
Serž   
pan SKO130 je uz znama firma
tusim ze prave kvuli nemu jsem to jednou nevydrzel a sel off
 

Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:14
Dark Blue Man
no a pak se nebojte připojit poprvé online. Nevim jak ostatní, ale mě to docela odrazuje...?
 

Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:17
Petr Slavíček   
Co tě na tom odrazuje. Pokud zachováš slušnost a necháš si poradit, nikdo tě nebude propírat za to žes to třeba posadil vedle nebo se trefoval na třikrát. TAdy šlo spíš o někoho kdo asi moc neumí a ještě je nad to poněkud arogantně povznesen.
 

Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:18
Serž   
odrazuje to ridiciho ktery vi s tim erem nezmuze nic a to proto ze pilot poradne nezvladne na AP nastavit kurz, vysku, rychlost a frekvenci
jestli tyto 4 pozadavky nekomu pripadaji prehnane at mi ukaze jak to odridi on
 

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   23. 1. 2006 / 18:15
Orbith AVP4MP   
Například já autopilota !!!vůbec!!! nelítam a nemam ani ponětí jak se ovládá a přesto lítam na IVAO a už mam nalítáno přes 10 hodin(pro některý lidi npř. BHAxxx je to určitě jeden delší let z LKPR do KSFO)a dál si spokojeně lítam krátký lety jako LKPR->LKVO nebo LKTB->LKCM a dokonce mi to přijde víc adrenalinový.Hned po startu začít točit stoupat naladit na CTR nebo UNICOM občas zapnout zapomenutej sq,ale v tom už začít přiblížení na přistání s dalším přeladěním na určitý letiště.A když tohle VFR lítám v mlze (která v tomhle ročním období převahuje)o mracích 7-8/8 je to rozhodně zábavnější než strávit 10 hodin v kuse čučením na krásně probíhající let kdy šáhnutí na knipl ani nehne s letadlem.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   23. 1. 2006 / 18:33
pseudoMates
Nemá asi cenu rozebírat, co je zábavnější, jestli lety IFR nebo VFR. Pokud seš milovníkem VFR lítání, kdy se "kocháš" krajinou, tak si budeš stát za tím, že VFR je víc vzrušujcí. To, co jsi tady uvedl, je ale podle mě srovnání jablek s hruškama...
Nemůžeš srovnávat desetiminutovej let vr VFR letadle s desetihodinovým. Tak když už srovnáváš, tak srovnatelný.
Mě osobně přijde víc vzrušující IFR let, třeba hodinku (Düsseldorf-Kodaň), kde neustále někoho ladíš, s někým furt kecáš po rádiu, musíš furt poslouchat, abys věděl, co se kolem tebe děje a nebyl třeba překvapenej, že se ti na TCAS objeví ono nechvalně známé zčervenání a nezaměnitelné: "climb, climb, climb", do toho si děláš přípravu na přistání, do toho musíš (pokud máš FSP - žravit pacoše) atd. Než jen hodinu držet knipl, při silnějším větru se jen smutně koukat, jak mi groundspeed postupně klesá k nule a de facto se starat akorát o to, jestli mám nastaveno regionální QNH a čirou náhodou se někde nepotkal s ptákem, v horším případě s dráty vysokýho napětí..
Ale to už jsem i já záměrně překreslil.. Prostě jsem jen chtěl říct, že každý lítání má svoje kouzlo a je jedno, jestli VFR nebo IFR. Každej si najde to, co ho baví.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   23. 1. 2006 / 18:38
OK-DAR
tady nejde o to co je lepsi...jde o to,ze nekdo chce letat IFR a nezna zakladni veci,ktere by mel znat nejen na online,ale i offline a pokud ten zaklad nezna je opravdu problem takoveho cloveka dostat za husteho online provozu na zem...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   23. 1. 2006 / 19:45
Lowmick   
Ahaaaaa, takze pan rad lita VFR v mlze a v oblacnosti?! Tak vrat papiry! ))))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   23. 1. 2006 / 20:13
Orbith AVP4MP   
Zatim ješttě žádný nemám.Ale budou budou.Už 2 týdny se na nich pracuje.že lítat VFR v mlze je blbost.A když to chceš jen zkusit(jen se [při]zabít) tak tě stejně nepustí do vzduchu.Tak proč to nezkusit v FS
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   23. 1. 2006 / 20:16
Orbith AVP4MP   
Blbej edit.Nefunguje chtěl jsem napsat "já vim,že lítat v mlze je blbost.
 

Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   23. 1. 2006 / 15:30
Vita Zenisek
Neni treba se bat pripojit. Nevim jak na VATSIMu, ale na IVAO existuji vycvikove nedele.
Mysim ze je dobre je vyuzit. Neni asi nejlepsi pripojit se v utery, kdyz je nejvetsi provoz a zkouset svuj prvni let.

Ja jsem take zacal v nedeli a muzu jen doporucit. Bylo to tak ze jsem se necvicil jen ja, ale i ridici. Nad tim vsim bdel Filip Dvorak. Napsal jsem mu co si chci vyzkouset, pak jsem se do toho pustil a kdyz jsem delal neco spatne, dostalo se mi vysvetleni.

Opravdu se neni ceho bat.

Vita
 

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   23. 1. 2006 / 16:23
pseudoMates
Já jen doplnim, že to samé platí i pro ATC. Pánové, pokud si nejste jisti v kramflecích, tak se prosím v úterý večer nepřipojujte na LKPR. Přece jen je tam docela dost husto, občas zavítá i nějaký ten přespolní (nemám na mysli kolegy ze Slovenska, to bych řekl přesříční) a opravdu nejni nejlepší, když s ním komunikujete rádobyanglicky, ale přitom nemáte ani páru o tom, o čem je řeč a hlavně, pokud se začne řešit něco volnou řečí, nevíte vůbec, co se po vás chce... Neříkám, že je to nějaké omezení dané mnou, nebo divizí, ale jen vás prosím o trochu soudnosti o svých schopnostech. Přece jen, jsme ještě pořád opomíjeni a je škoda, když sem někdo zavítá ze západu a nerozšíří se o "zážitcích" z LKPR zrovna v dobrém slova smyslu. Myslím, že v úterý je i dost provozu na regionech.
Mates Quarda
CZ-AOC
 

Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:16
OK-DAR
to jsem sledoval a pote uprimne gratuloval veznikovi,ze ho uspesne dostal na zem...
 

Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:25
Gustav ( BHA576 )   
Víš Martine , já netvrdím,že člověk musí umět všechno.Například já neumím přistání s Jumbíkem na rwy 13,vím je to moje chyba mohu se to naučit offline,ale jednou mne poslali na třináctku a tak než bych tam vyrobil nějaký karambol,tak jsem se " raději hrdině odpojil " propad bych se totiž hanbou,kdybych musel klukům od ATC říct - já to bez ILS neumím : ((((
 

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:29
Serž   
nechces hodinu doucovani?
ja ted nemam co delat... akorat nevim jak to resi pmdg 747 kdyz tam za tebe radio ladi fmc
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:33
Gustav ( BHA576 )   
No on tam má pro rwy 13 frekvenci tuším OKL a tu naladí.Já jenom nechápu jak to,že z jednoho bodu ,který vysílá tu frekvenci se ti přesto pohybuje " ten růžový zaměřovač " i horizontálně i vertikálně?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:38
Tragédie v JRD
pri pristani na 13 na nejaky zamerovac kasli .. nejuspis mas na mysli FD ... a ten je rizen FMSkou protoze ona pocita sestup profil (a pokud je tam zadane cele priblizeni na 13 tak ho ukazuje i vicemene dobre, takze ho muzes i sledovat a ridit se jim)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:45
Serž   
presne tak, bud mas v mype vykresneou celou tu proceduru vordme a muzes letet podle toho protoze to odpovida tomu jak bys stejne letel pro nalitnuti radialu a vysku si ridis sam nebo to letis poctive s vor navigaci a v podstate neletis nic jineho nez inbound radial OKL, vysku si opet ridis sam... autopilot v NAV modu te dotahne na cca 1-2 majle od prahu drahy a tam uz musis sam ale zase ti s vyskou pomahaji PAPI svetla
 

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:36
OK-DAR
jasne,ja taky neumim vsechno...tedy neumim skoro nic......do Jumbiku nelezu vubec a vo tom to je,kdyz chce nekdo letat online,tak by mel umet aspon zaklad a ten local stanby zadal on,pokud si pamatuju,rekl bych dost zbytecne,protoze jsi mohl v poho odletet...nebudu spekulovat o tom jestli to nebyl konkurencni boj mezi aerolinkama...)))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 18:00
Petlok
Já zase nejsem dost "sžitý" s FMC a tak mě dost zaskočí, když dostanu příkaz odlišný od letového plánu. Než to překopu, nebo i jen zjistím kurz do požadovaného bodu, může se také řídící domnívat, že ho ignoruju . (Specialisté jsou na to Němci - mění trasy i FL i když široko daleko není jiné letadlo).
Přesto mi ale podrážděné výroky typu "Vy nevíte, co je pravá?" připadají přinejmenším neprofesionální a jsem potěšen, že jsem se s nimi setkával skutečně jen velmi zřídka (myslím všeobecně, ne zrovna vůči mě).
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 18:06
Serž   
aby si ridici nemyslel ze ho ignorujes mel bys rict "standby" nez se zacnes vrtat v fmc a zjistovat co a kde
dost casto se stava ze ACC pri po uvodnim "pozdravu" da "direct XYZ" kde XYZ je bod kde budes opoustet jeho vzdusny prostor a ten bod v fmc urcite mas
jestlize ti da bod ktery je uplne mimo, mas pravo ho odmitnout a zadat o vektor
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 18:10
Petlok
OK, Dík.
 

Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:39
Peter HK
A to sem ještě nazačal lítat online já-to budou nervy-hotovej horor hlavně pro řídícího-pokud se k tomu někdy dokopu
 

Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 17:43
Neo OK AAA
Jo to znám. To já, když jsem se poprvé připojil bez svého učitele tak to byl vyloženě horor. Nohy vyklepaný, pot se ze mě lil a asi tak 15 minut jsem čekal než jsem se odvážil promluvit do mikrofónu. Ale pak to tak nejak šlo a bylo to, první let byl za mnou.

Přeji mnoho úspěchů a hlavně ať (jakoby) svojí volačku používaš jenom ty ))))))))
 

Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 20:42
Balooo   
Já si jenom rejpnu, že správně to je: "What are you doing?"
Nebo s trochu agresivity: "What the f..k are you doin' outta there?!"

Přeju řídícím hodně asertivity a málo nasertivity
 

Re: Re: Re: Trochu slušnosti by někdy neškodilo   22. 1. 2006 / 21:12
Bery
Jo dobře polepšim se.... snad nebudu sám )))
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ