| | Re: Re: Re: Re: Re: Navigace 9. 1. 2002 / 21:14 | Roman |
| | Zdáse mi to jednoduché. V každé navigační mapě od Jepresonu je přesně stanoven maják kam se musíš dostat a nebo průsečík kurzů dvou majáků. Přibližně to bývá cca 50 km - 100km od prahu dráhy. Stačí si pro orientaci promítnout osu dráhy atam směřovat letadlo. Předtím si musíš vyhledat jakou prekvenci má pro danou dráhu APR a nastavit ji. Při přiblížení k ose dráhy a zapnutí APR naskočí na NPP vzdálenost a zhasne se HDQ, neboť přebere automatický pilot řízení letu. Dále musíš mít dobrou výšku ńad majákem (střetovým bodem)ukazuje to NPP na pravé strane. pokud protneš glydepass pak se vypne řízení výšky ALT a převezme AP řízaní sestupu. Tak asi tak nějak. Podle kategorie se dokáže buďto přistát až na dotek a nebo při druhém signálu markru je nutné vypnout AP a převzít řízení na dotek. Přeji dobré přistání |
| |
| | Navigace - Vita Zenisek | 07. 01. 02 v 15:03 |
|
| | | | Navigace - Vita Zenisek | 08. 01. 02 v 14:54 |
|
| | | | | Navigace - Tom Meinlschmidt | 08. 01. 02 v 23:47 |
|
| | | | | | Navigace - Vita Zenisek | 09. 01. 02 v 08:47 |
|
| | | | | | | Navigace - Vita Zenisek | 09. 01. 02 v 12:48 |
|
| | Navigace - Marek Mincbergr | 07. 01. 02 v 16:15 |
|
| | | | Navigace - Marek mincbergr | 08. 01. 02 v 19:21 |
|
| | | | | Navigace - Vita Zenisek | 09. 01. 02 v 08:53 |
|
|