| | | High density flight 19. 1. 2006 / 21:05 | |
| | Teda nechci být zase tak úplně zvědavý, ale přece jenom mi není jasné jak se ti tam všichni vešli |
|
| |
|
| | | Re: High density flight 19. 1. 2006 / 21:19 | |
| | leda me napada ze by cargo byly nejake urny... |
| |
|
| | | | Re: Re: High density flight 19. 1. 2006 / 21:22 | |
| | ... švábi |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: High density flight 19. 1. 2006 / 21:29 | |
| | ale ne, zadni svabi ani mrtvoly...
uz jste videli vlak v indii? no tak mam B350 - podle indickeho oznaceni kapacita do 350 osob vcetne pilotu a co teprve takova C152 |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: High density flight 19. 1. 2006 / 21:31 | |
| | a Z-526? ) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: High density flight 19. 1. 2006 / 21:33 | |
| | A co ten endurance, kde máš přídavné nádrže? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: High density flight 19. 1. 2006 / 21:38 | |
| | endurance je uplne v poradku, normalne palivo staci na 5 hodin, ja letim na 1 motor
tzv low cost airlines |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: High density flight 19. 1. 2006 / 21:39 | |
| | v tom pripade ti pro zmenu hapruje vyska, Beech 350 ma na jeden motor dostup max 210 .o) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: High density flight 19. 1. 2006 / 21:41 | |
| | zbyvajici 2 hladiny tlaci cestujici, jak jsem rekl... low cost airlines
a brzdy taky nemam |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: High density flight 19. 1. 2006 / 21:42 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: High density flight 19. 1. 2006 / 21:43 | |
| | hehe, tys taky pracoval u low cost airlines nebo jsi na to prisel sam kde LC airlines chodi na inspiraci? |
| |
|
|