Viděl jsem to, pitomost to nebyla, akorát mi to chvílema přišlo přitažený za vlasy. Opakování by se mělo dát zjistit z webu CT podle mě. Jinak jsem moc nepochopil, když nějaký anglický řídící, říkal, že v Anglii jsou oblasti bez řízení a že se jim tam pořád sbližujou vojenskej a civilní provoz, to moc nechápu. Snad všude musí bejt řízení ne? Mlele tam něco vo tom, že nevede třeba přímá cesta do EHAM a že se jim nechce lítat okolo a tím pádem letěj v oblasti bez řízení? Chápu, že to neznamená, že tam opravdu jsou místa bez pokrytí ATC, ale že je to evidentně špatně přeložený, ale ejste to někdo schopni vysvětlit?
PS: Naprosto skvěle tam byla popsaná situace na LFPG...žabožrouti na sebe mluví žabožroutsky a zbytek anglicky, tudíž vzniká šílenej bordel a všichni si na to stěžujou. Už to stálo život jednoho pilota - britská přepravní společnost s dvoumotorovým Shortsem letěla asi EGLL-LFPG a zpátky. Při odletu z LFPG dostali povolení přejet RWY, přičemž druhý letadlo dostalo povolenej vzlet z identický RWY, ale jelikož angličanům to říkali anglicky a žabožroutům francouzsky, tak angličani nevěděli co se dějej, nemohli si udělat obrázek o situaci a jeden zahynul. To mě celkem dostalo. A bylo to několik tejdnů poté, co se všichni piloti Air France vzbouřili proti tomu, že jim vedení nakázalo mluvit i ve francii Anglicky, vedení to vzdalo a za pár tejdnů ejhle...JEstli jsem doteďka o francouzích neměl valný mínění, tak teď už je opravdu nechápu. |
|