| | | Zarejvání předního kola...... 11. 12. 2002 / 19:13 | Filip |
| | Ahoj, dneska jsem narazil na jeden problém:když zabrzdím, ta se mi přední kolo podvozku zareje do země nevíte někdo co s tím mám dělat nebo jestli na to není nějáká utilitka?Díky moc |
| |
|
| | | Re: Zarejvání předního kola...... 11. 12. 2002 / 19:14 | Jiří Jelínek / web |
| | Hmm, to se mi stává taky... jestli to nebude nějakou přidanou scenerií... |
| |
|
| | | | Re: Re: Zarejvání předního kola...... 11. 12. 2002 / 19:45 | Honza / web |
| | Zdar, s tim se neda nic delat.. je to vedlejsi
efekt add-on scenerii..
uzvejte
Honza |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Zarejvání předního kola...... 11. 12. 2002 / 19:56 | Filip |
| | Ale to mi dělá na všech letištích i defaultních.Nebo to poazila jedna scenerie?Díky |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Zarejvání předního kola...... 12. 12. 2002 / 07:34 | Laco |
| | Po zabrzdení odbrzdi a pridaj trocha plynu,to koliesko by tak malo vyskočit naspat,ak je to to,čo si myslím.Je to asi iba prepruzenie kolesa na doraz. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Zarejvání předního kola...... 12. 12. 2002 / 07:48 | Vita Zenisek |
| | Domnivam se, ze to nedelaji zadne pridane scenerie.
Podle mych informaci toto delaji modely udelane ve FSDS (napr. Z-142) a neda se s tim delat opravdu nic.
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zarejvání předního kola...... 12. 12. 2002 / 09:42 | |
| | Neni to jen specialne diky FSDS, ale diky tomu, ze neni animovano perovani podvozku - to se da udelat na modelu v Gmaxu a nebo ve FSDS 2.0.
( ve starsich verzich modelovacich programu to neslo - FSDS1.x, AF99, ... )
A taky to ovlivnuje nastaveni tuhosti perovani v aircraft.cfg |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zarejvání předního kola...... 12. 12. 2002 / 13:05 | Zbyněk |
| | Mohl by mi někdo poradit co konkrétně v aircraft.cfg mění tu tuhost pérování? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zarejvání předního kola...... 12. 12. 2002 / 14:22 | Filip |
| | Ano taky by mně to zajímalo.Jestli to jde.Díky |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zarejvání předního kola...... 12. 12. 2002 / 14:24 | Filip |
| | Mně to dělá Airbus320 Pro od Pheonix Software |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zarejvání předního kola...... 12. 12. 2002 / 15:57 | |
| | Je to v sekci "contact points" v souboru Aircraft.cfg ( pred upravami si zazalohujte originalni verzi! )
A souvisi to hlavne s temito sekcemi ( vytazek z SDK ):
Static Compression:
-------------------
The distance a landing gear is compressed when the empty aircraft is at rest on the ground, in feet. This term defines the strength of the strut; a smaller number increases the stiffness of the strut.
Ratio of Maximum Compression to Static Compression:
---------------------------------------------------
Ratio of the max dynamic compression available in the strut to the static value. Can be useful in coordinating the compression of the strut when landing.
Damping Ratio:
--------------
This ratio describes how well the ground reaction oscillations are damped. A value of 1.0 is considered critically damped, meaning there is little or no oscillation. A damping ratio of 0.0 is considered undamped, meaning that the oscillations continue with a constant magnitude. Negative values result in unstable ground handling, and values greater than 1.0 might also cause instabilities by being over-damped. Typical values range from 0.6 to 0.95.
Takhle vypadji ty contact points u default B737:
( predni kolo je "point.0" )
//0 Class
//1 Longitudinal Position (feet)
//2 Lateral Position (feet)
//3 Vertical Position (feet)
//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute)
//5 Brake Map (0=None, 1=Left, 2=Right)
//6 Wheel Radius (feet)
//7 Steer Angle (degrees)
//8 Static Compression (feet) (0 if rigid)
//9 Max/Static Compression Ratio
//10 Damping Ratio (0=Undamped, 1=Critically Damped)
//11 Extension Time (seconds)
//12 Retraction Time (seconds)
//13 Sound Type
//14 Airspeed limit for retraction (KIAS)
//15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS)
[contact_points]
point.0=1, 40.00, 0.00, -8.10, 1181.1, 0, 1.442, 55.92, 0.8, 2.5, 0.9, 4.0, 4.0, 0, 0.0, 0.0
point.1=1, -7.75, -8.58, -8.68, 1574.8, 1, 1.442, 0.00, 1.0, 2.5, 0.9, 6.9, 6.9, 2, 0.0, 0.0
point.2=1, -7.75, 8.58, -8.68, 1574.8, 2, 1.442, 0.00, 1.0, 2.5, 0.9, 7.1, 7.1, 3, 0.0, 0.0
point.3=2, -14.17, -47.33, 0.00, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 5, 0.0, 0.0
point.4=2, -14.17, 47.33, 0.00, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 6, 0.0, 0.0
point.5=2, -54.00, 0.00, 2.83, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 9, 0.0, 0.0
point.6=2, 42.67, 0.00, -3.75, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 4, 0.0, 0.0
max_number_of_points = 21
static_pitch=0.62 //degrees, pitch when at rest on the ground (+=Up, -=Dn)
static_cg_height=7.66 //feet, altitude of CG when at rest on the ground |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zarejvání předního kola...... 21. 1. 2003 / 21:14 | Filip / web |
| | Stáhl jsem si to dnešní ATR z FSPLANET a přední kolečko se tam zarejvá.Neporadil bys mi prosím co přesně mám v aircraft.cfg změnit?(pro Milana Lisnera)//0 Class
//1 Longitudinal Position (feet)
//2 Lateral Position (feet)
//3 Vertical Position (feet)
//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute)
//5 Brake Map (0=None, 1=Left, 2=Right)
//6 Wheel Radius (feet)
//7 Steer Angle (degrees)
//8 Static Compression (feet) (0 if rigid)
//9 Max/Static Compression Ratio
//10 Damping Ratio (0=Undamped, 1=Critically Damped)
//11 Extension Time (seconds)
//12 Retraction Time (seconds)
//13 Sound Type
//14 Airspeed limit for retraction (KIAS)
//15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS)
[contact_points]
point.0= 1.000, 35.000, 0.000, -13.600, 1574.803, 0.000, 0.518, 78.000, 0.250, 1.500, 0.900, 8.000, 8.000, 0.000, 0.000, 0.000
point.1= 1.000, -2.667, -7.200, -13.700, 1574.803, 1.000, 0.718, 0.000, 0.283, 1.500, 0.970, 9.000, 9.000, 2.000, 0.000, 0.000
point.2= 1.000, -2.667, 7.200, -13.700, 1574.803, 2.000, 0.718, 0.000, 0.283, 1.500, 0.970, 10.000, 10.000, 3.000, 0.000, 0.000
point.3= 2.000, -0.500, -42.667, 3.833, 1574.803, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 5.000, 0.000, 0.000
point.4= 2.000, -0.500, 42.667, 3.833, 1574.803, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 6.000, 0.000, 0.000
point.5= 2.000, -20.333, 0.000, -5.833, 1574.803, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 9.000, 0.000, 0.000
point.6= 2.000, 24.083, 0.000, -10.833, 1574.803, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4.000, 0.000, 0.000
static_pitch= 0.000
static_cg_height= 13.400
|
| |
|
|