| | | Trans level 17. 1. 2006 / 00:55 | |
| | Jednou z položek pro vyplnění v FMC je TL. Pokud je různá na místě odletu a příletu, která se tam má správně uvádět? Dík za odpověď. |
| |
|
| | | Re: Trans level 17. 1. 2006 / 04:41 | |
| | Nerikas u jakeho letadla.. pokud vemu napr. B737 od PMDG, tak TA (pri stoupani) zadavas na strance PERF INIT a TL (pri klesani) zadavas na strance DESCENT-FORECAST (tohle varim z hlavy, nemam to ted tady) |
| |
|
| | | Re: Trans level 17. 1. 2006 / 07:04 | |
| | imho nastaveni TL nic nemeni, resp meni se pouze styl zobrazeni planovanych vysek u jednotlivych bodu a mit nekde FL80 nebo 8000 bych rekl ze je malickost protoze tlak na vyskomeru stejne nastavujes manualne a pri pruletu TL/TA |
| |
|
| | | | Re: Re: Trans level 17. 1. 2006 / 10:16 | |
| | No ja bych rekl, ze nastaveni TL meni to, kdy (v jakem FL, udanem podle ATISU ridicim), se ti na PFD zvyrazni alt settings, ze mas zmenit tlak na lokalni.
A jeste pro Petloka, TL je prave udavana v destinaci ridicim podle aktualniho tlaku, TA je vzdy udana v mapach k danemu letisti. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Trans level 17. 1. 2006 / 11:16 | |
| | Děkuji všem , už mi to došlo. V dotazu jsem se vyjádřil nepřesně - šlo mi o vyplnění TA v PERF INIT ne TL... A protože jde o údaj vztahující se ke stoupavému letu, bude asi rozhodující údaj z mapy letiště vzletu. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Trans level 17. 1. 2006 / 11:59 | |
| | Ano, presne tak, TA je udany v mape, a pouziva se pri odletu. |
| |
|
|