Este doplnim Kobosa ze existuje soft s nazvom AirEd v ktorom sa spracovava letova dynamika (*.air), ono niektore veci v tomto programe su logicke, ale zial vacsina premennych je zial dost nezrozumitelnych. Svojho casu som chcel urobit takto presnu letovu dynamiku na MiG-21 kedze som mal k dispozicii letove charakteristiky 21cky, ale zial zrejme je asi rozdiel v chapani letovej charakteristiky na ruskej (sovietskej) casti / literature a na zapadnej, respe. skor v ponimani moznosti FS, takze este skuste tento program, snad pridete na nieco na co sme my ostatny neprisli. Ono je pravda ze MS moc veci o tomto moc nepustil do sveta, ono v podstate az na nejake male zmeny sa *.air subor moc nemenil takze este eventualne skusit SDK pre stare FS, viem ze napriklad z pohladu scenerii bol velmi obsiahli FS2000 SDK, su veci ktore tam su napisane ktore v novych SDK niesu popisane a funguje to, takze eventualne este zalovit v kalnych vodach internetu a preskumat stare SDK, k FS2000 alebo este k starsim, FS98...
Peter |
|