Taky jsem si ten thread prohlidnul a mam z toho smisene pocity. Vyplyva z nej:
1) pocasi ve FS+IVAO neodpovida realu a ze uz jsem VFR v realu nejakou tu hodinu nalital.... problem je prave s viditelnosti pri zemi. Jakmile jste ve 2000ft, je videt az na zem, italie, super podminky pro VFR. Zacnete klesat a je to v cudu, viditelnost klidne 300m, na drahu sedate podle ILS se stazenum zadkem. Tohle v ralu proste neexistuje. Kdyz je hnusne tak je hnusne, takovato situace neni ani fyzikalne mozna. Ale budiz, zacnu klesat, zcela nepochopitelne zacnu ztracet vizualni kontakt s drahou, mel bych zacit stoupat a premyslet kam divertovat. Bohuzel se Zlinem do Mnichova nedoletim a nad CR se to bude chovat vsude stejne. Co potom?
2) Kdyz už se sejde u compu 10 lidi na let ve skupine a je zrejme ze ihned po odlepeni budou VFR podminky super, (dohlednost na zem v horizontu nad 20 km). Co maji delat? Navzajem si poprejou zbytek vikendu a odpoji se od IVAO a pujdou odhrabavat snih?
No, vyplýva mi z toho aby se dodrzovali dve poucky, ktere jsem dostal od starsich pilotu.
a) kdyz chces delat kraviny, dobre si je naplanuj a promysli
b) kdyz nahodou chces delat nekazen, tak takovym zpusobem, aby to nikdo nevedel
c) nedelej nic z bodu a) a b)
|
|