| | | Je třeba flightplan? 15. 1. 2006 / 12:35 | |
| | Mam dotaz.Musim při letu na IVAO odeslat na vnitrosatátnim letu VFR po malých letištích(kde není velký provoz)flightplan?Ve skutečnosti to tak není a když nám jde o as real as it gets,tak by taky neměl být třeba,nebo ano? |
| |
|
| | | Re: Je třeba flightplan? 15. 1. 2006 / 12:48 | |
| | Když si přečteš pravidla Ivao tak se tam píše, že FP má být vyplněn ke každému letu. |
| |
|
| | | Re: Je třeba flightplan? 15. 1. 2006 / 12:56 | |
| | Pokud jde o flightplan na IVAO, tak při takovýchto letech je možné jej zjednodušeně vyplnit systém, kdy se vyplní jen odletové a cílové letiště a do route dáš DCT. To odeslání letového plánu je nutné z toho důvodu, aby tě síť po nějaké době neodpojila. Je to taková ochrana, aby se tam nepřipojovali lidičky jen proto, aby jim nabýhaly letové hodiny, a aby bylo případným ATC jasný co se to či ono letadlo chystá dělat. |
| |
|
| | | | Re: Re: Je třeba flightplan? 15. 1. 2006 / 13:03 | |
| | dík a ještě jeden dotaz,když pošlu FP.Jak se řídícím zobrazí-tím myslim zobrazí se i na LKPR_twr když pošlu FP na UNICOM. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Je třeba flightplan? 15. 1. 2006 / 13:06 | |
| | Ty ho neposílá vlastně na žádnou frekvenci, ale prostě do systému a pak ho vidí všichni kdo potřebují |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Je třeba flightplan? 15. 1. 2006 / 13:10 | |
| | | |
|
|