| | | Teď na LKPR 12. 1. 2006 / 20:08 | |
| | To co vidíte,nebo lépe řečeno nevidíte jsem já po přistání z Atén.Trochu jsem měl bobky,abych v té mlze neodřel Adamovi metalízu )))) |
|
| |
|
| | | Re: Teď na LKTB 12. 1. 2006 / 20:15 | |
| | no to mi povídej ... ted Brno na finale .... |
|
| |
|
| | | | Re: Re: Teď na LKTB 12. 1. 2006 / 20:17 | |
| | sry, ale co to je za ero?
dik |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Teď na LKTB 12. 1. 2006 / 20:21 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Teď na LKTB 12. 1. 2006 / 20:26 | |
| | 1900D + RealityXp |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Teď na LKTB 12. 1. 2006 / 20:30 | |
| | jej |
| |
|
| | | | Re: Re: Teď na LKTB 12. 1. 2006 / 20:19 | |
| | Asi se mně v těch Aténách bojí.Protože jen jsem odlétl a byl cca 40NM od LGAV, tak se připojil LGAV_GND, LGAV_TWR, LGAV_APP - takové pokrytí jsem v Aténách dosud nezažil ))))))))))) |
| |
|
| | | | Re: Re: Teď na LKTB 12. 1. 2006 / 20:36 | |
| | No tak to je ještě docela dobrý. Já v 18.35 a při sedání na rwy 28 v LKTB uviděl světla pro rwy až když jsem byl těsně nad nimi . |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Teď na LKTB 12. 1. 2006 / 21:06 | |
| | ale no tak panove )) a co predpisy? ))
LKTB ILS RWY 28 DH 200 feetu , RVR 550 m ? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Teď na LKTB 12. 1. 2006 / 21:10 | |
| | Ale Tome nebuď na ně tak přísný.Zkrátka se už těšili domů na kafe )))))))))))) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Teď na LKTB 12. 1. 2006 / 23:35 | |
| | Hihi, znáš to... základní letecká lež: "počasí bylo přesně na minimech" ))
Karel |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Teď na LKTB 13. 1. 2006 / 15:22 | |
| | Hmmm, zrovna včera jsem si na tuhle pravdivou lež 2x vzpomněl. Při CAT II jsem potřebný světla uviděl 20ft nad minimem. Ostatně v Praze na jedničkový minima to odpoledne bylo podobný - "approaching minimum", tj.100ft na DA, a my byli pořád v tom... Už aby bylo jaro... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teď na LKTB REAL 13. 1. 2006 / 15:39 | |
| | Právě jsem byl na letišti, počasí pod psa, když v tom přistál Cirrus z Mnichova a v tom hlásí: "Žádáme cestující zrušeného letu ČSA do Prahy aby nastoupili do připraveného autobusu .... " ))) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teď na LKTB REAL 13. 1. 2006 / 15:50 | |
| | Cirrus se třeba míň bojí Vzpomínám si, zrovna v Brně jsem byl asi před třemi týdny na noc ,trochu sněžilo, já vědom si všech průserů co byly s neodmrazenými letadly to nechal ostříkat odmrazovací kapalinou, a vedle do Dash 8 přišla taková prostorově výrazná kapitánka dobráckého vzezření, řekla mi Gutntáááág, a odpálila to. Ostřikovat jsem ji neviděl |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teď na LKTB REAL 13. 1. 2006 / 16:16 | |
| | Z okna příjemně vytopené restaurace popíjejíc kávičku po dobrém obědě se na tu psotu ( FZFG SCT001 BKN002 OVC003) "pěkně koukalo" ))
Chudáci lidi co teď jedou v namrzající mlze po D1 do Prahy, nezávidím ani těm ani těm. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teď na LKTB REAL 13. 1. 2006 / 17:13 | |
| | Mohli by na HW frčku pridať aj nejaké tie oblaky, zažil osm už na IVAO dohľadnosť v METARe vyše 2-3 km ale z mrakov som sa vynoril (a teda uvidel ju) asi tak do 100 m pred prahom vo výške pár metrov... |
| |
|
| | | | Re: Re: Rano v EDDH 13. 1. 2006 / 10:08 | |
| | podobne to bylo dnes rano (13.1.) na finale v EDDH,jen jsem malinko podcenil metar,ten ukazoval 160/08 ale ve 4000ft jsem mel 305/30,tak jsem misto na rwy 11 sedal na rwy 33 a ejhle, asi ve 2000ft se to uplne otocilo...moc se stydim,ze jsem neveril metaru...)))) |
| |
|
| | | Re: Teď na LKPR 13. 1. 2006 / 14:50 | |
| | ) No hlavně, že vrháš stín ) A o lak se neboj, při tvé frekvenci letů budeš muset koncem měsíce stejně na přelakování. Máš to Jumbo už vočuzený jako prase ))
|
| |
|
|