FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 2. 12. 2024, svátek má Blanka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Neni už čas na výmenu ?!? Jeden příspěvek | Celý strom
Neni už čas na výmenu ?!?   5. 1. 2006 / 15:24
skyfly
nestálo by za to spolu s Tvrdíkom konečne vymeniť aj A310 za novšie éra ?
Kolko majú toho za sebou ?
http://aktualne.centrum.cz/domaci/bezpecnost-a-doprava/clanek.phtml?id=44217&tro1164_0_2

"Když jsme nasedli do letadla, kapitán nám řekl, že únik paliva opravovali kytem, který musel 24 hodin tvrdnout," to snad néééé! alebo ?
 

Re: Neni už čas na výmenu ?!?   5. 1. 2006 / 15:37
Tragédie v JRD
jeste by to chtelo nazor z druhe strany.. "nastavni" cestujici toho mnohdy napovidaj tolik .. a pak se treba taky zjisti, ze si 50% vymysleli ....
 

Re: Re: Neni už čas na výmenu ?!?   5. 1. 2006 / 15:47
skyfly
...to je možné....Ja som svoj dotaz smeroval skor tam ako je to vlastne zo stavom tých 310, či frekvencia a rozsah výskytu závad u nich ( prípadne ich nasadzovanie na lety ) zodpovedá fr.porúch u významných leteckých spoločností ....lufthansa, BA, etc.....Tiež. by ma zaujímalo ako sú na tom s opotrebovaním (vzhladom k životnosti) .
 

Re: Re: Re: Neni už čas na výmenu ?!?   5. 1. 2006 / 15:59
Tragédie v JRD
No .. 310 pravda neni nejnovejsi letadlo ... i zapadni aerolinky ho porad pouzivaji, nicmene neni to (uz) ero k mezikontinentalnim letum, lufthansa s nim lita na regionalkach ...

ad zavady - tech se denne stane tolik ... jenom o zlomku se dozvi novinari ... a pak v zavislosti na tom, kolik mista jim chybi k zaplneni to bud rozmaznou nebo ne.... nekdy se proste nezadari a to ero tam zustane dva dny trcet, ale kdyby mely novinari psat jenom o zavadach letadel, tak to vyda na samostatny denik (samozrejme, ne jenom CSA ale i dalsi, ty "vyznamne" spolecnosti ...
 

Re: Re: Neni už čas na výmenu ?!?   5. 1. 2006 / 15:47
Fabo™   
Keby len toľko...
 

Re: Re: Neni už čas na výmenu ?!?   5. 1. 2006 / 15:54
kuma   
No, byl to záchranář a byl tam už jedníu, asi leccos zažil - a podle mých zkušností takový bývá trpělivý déle, než ti ostaní, ale pak zas profesionálnějc nakrknutej, protože si dovede představit, jak by to mohlo být, kdyby se dělaly vci jak mají... Ten tmel popisují obě strany stejně, tak to s tm "germetikem" asi bude pravda.
 

Re: Neni už čas na výmenu ?!?   5. 1. 2006 / 15:50
Eurostar   
no i kdyby tak by asi nešlo o nějaký jen tak jaký kyt, který se dá koupit v drogerii takovej rapid tmel by asi při -60 vykazoval jistou nestabilitu )
 

Re: Neni už čas na výmenu ?!?   5. 1. 2006 / 15:51
Pjotr   
Jo,jo - také bych si rád vyslechl druhou stranu. Mám své zkušenosti - 10 let jsem drandil autobusem coby řidič po celé Evropě při poznávacích zájezdech. Co si někdy klienti dokázali při stížnostech vymyslet pod vidinou možné dodatečné slevy, to bylo až neuvěřitelné. Od té doby a pod tíhou těchto zkušeností nikdy nevěřím jednostraným novinovým článkům.
 

Re: Neni už čas na výmenu ?!?   5. 1. 2006 / 17:43
pseudoMates
No, z toho, co si pamatuju, bych dal do placu toto... Upozorňuju, že se jedná o neoficiální informace, které mám i já z druhé ruky.
OK-WAA a OK-WAB, pokud vím, byly dodány jako nové v roce 1991. Jejich průměrné denní vytížení bylo cca 15-17 hodin. Což si myslím, že je dost a je velmi pravděpodobné, že tahle éra jsou už dávno za zenitem.
OK-YAC přišel tušim od Air France, která ho taky asi slušně hoblovala, aspoň podle toho, co vykládali mechanici, když na tom éru dělali...
Ještě taková perlička.. Po letišti chodila taková fámička, že v JFK na letišti měli ATC instrukci, že pořadí jedna na přistání byl vždycky Concorde z Paříže a hned za ním CSA, poněvadž dolítávali "na výpary"..)
 

Re: Neni už čas na výmenu ?!?   5. 1. 2006 / 18:40
Viper
U mě nebudou ČSA pořádný aerolinky, dokud nepořídí nějaký "Heavy Metal". B747, A340 nebo A380.
Ať je na co koukat.
 

Re: Re: Neni už čas na výmenu ?!?   5. 1. 2006 / 20:25
Balooo   
Otázkou je, jestli je to ekonomicky rozumné. Předpokládám, že PRG skončí jako regionální letiště s krátkými spoji do uzlů (Paříž, Londýn, Amstr,...) a odtud se bude létat na dlouhé tratě. ČSA pravděpodobně bude frčet přes Paříž s AF. Ale jestli se jim vyplatí 4 kusy středně až dlohotraťových strojů, tak proč ne. Víc to ale nebude, protože v Česku nebude tak masivní poptávka po přímých linkových letech na tak dlouhé tratě. Je to ale možné vykrýt charterem.
 

Re: Re: Re: Neni už čas na výmenu ?!?   5. 1. 2006 / 20:35
Tragédie v JRD
vzdyt prece nemusi csa nabizet nutne lety z Prahy - Nekam ... nezapomen na roli PRG jako tranzitniho letiste, pri vhodne strategii muzou CSAcka bulikama ze zapadni evropy svazet kastany do PRG a pak je dalkovyma letadlama lifrovat smer vychod, asie, dalny vychod... a pak uz se ti hodi i treba 330/340, 787 ....
 

Re: Re: Re: Re: Neni už čas na výmenu ?!?   5. 1. 2006 / 22:32
Viper
To je fakt. Pokud nám sem lítají z Koreje, ze středního východu a třeba z Japonska zahraniční přepravci, tak proč nepřesvědčit kaštany ať lítaj s dálkovým ČSA-čkem. Tyhle linky jsou celkem dost vytížené, takže možnost se tam vecpat určitě je.
A nemusí to přímo být jen let do Prahy. Na PRG mohou přestoupit na další ČSA-čko a pokračovat dál po evropě.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Neni už čas na výmenu ?!?   6. 1. 2006 / 01:26
Balooo   
Těch možností je celkem dost, nechtěl bych tvořit stretegii ČSA na dalších 15 let, teda pokud se nerovná "1) prodat, 2) utratit na důchody".
A380 počítá s několika málo uzly a komutery, B777LR (nebo jak se jmenuje) může pálit přes půlku světa, kombinací je dost.
Jestli bude na Ruzyni v rozumné době druhá dráha, tak se může v konkurenci chytit. A nám by se asi všem líbil trochu těžší provoz na LKPR.

No uvidíme copak náš divizní generál v ČSA provede...
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ