| | | airport 2.6 - par otazek 3. 1. 2002 / 01:24 | |
| | udelal jsem si letiste (LKCE) vcetne budov apod. mam par otazek
- jak presne spocitat flatten, popr. exclude (jde to nejak odmerit?)
- jak reknu fs, ze ma letadlo (novy let) umistit tam a tam (pokud to jde)
- docela se morduju s umistenim - kdyz dam souradnice podle AIP, tak to nesedi o stovky metru s tim, co je ve fs2k2, takze jak s tim?
- jak poznam, ktere textury mam prihrat do texture folderu - v menu mi to ukaze jen napr. grass.r8, kterou jsem pouzil na polygon, ale co textury budov apod?
diky moc
ps: kdyby nahodou byl ochoten mi poslat mailem .apt source od nejakeho projektu, byl bych velice zauzlovan |
| |
|
| | | Re: airport 2.6 - par otazek 3. 1. 2002 / 12:25 | |
| | Odmereni flatten a exclude udelas nejlip tak, ze se prepnes ve FS do SLEW modu a premistujes letadlo do rohovych bodu a zapises si ty souradnice.
Novy let: bud ve stylu starych FS - v Airportu pridas Init location (nejak tak se to tusim jmenuje), nebo ve stylu novych FS a to asi nejlip tak, ze v Notepadu napises par radek a pomoci SCASMu to prelozis.
Textury - pokud pouzijes nejakou novou, tebou vytvorenou, pripadne od nekoho prebranou texturu, tak ji tam pridas - ostatni nepridavas - ty jsou v hlavnim adresari textures ve FS a ma je tam kazdy kdo ma spravne nainstalovany FSko. |
| |
|
| | | | Re: Re: airport 2.6 - par otazek 3. 1. 2002 / 14:58 | |
| | super - ten SLEW me nenapadl. Jetse jedna vec - kdyz to flatten udelam vetsi nez letiste (mam ho treba zahnuty, ze bych pak musel delat 3 obdelniky) - je lepsi udelat jeden velky flatten nebo ro rozdelit a udelat
flatten.1=... ?
diky |
| |
|
| | | | Re: Re: airport 2.6 - par otazek 4. 1. 2002 / 09:35 | |
| | ad airport 2.6 - zjistil jsem, ze build 122 a vys (jiz je 130) umi udelat jak flatten, tak i exclude - exclude je pak formou dalsiho BGL, takze o starost min |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: airport 2.6 - par otazek 4. 1. 2002 / 15:10 | |
| | No ono jde udelat oboje dvoje do BGL - flatten i exclude, ale Airport asi oboje neumi. Pokud to tak chces, tak to musis delat rucne ve SCASMU. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: airport 2.6 - par otazek 4. 1. 2002 / 15:50 | |
| | jasne, pak staci ten SCASM, co vygeneruje airport pro _EXL pridat do puvodniho... flatten se pridava do puvodniho automaticky.
je skoda, ze tu nekdo nevystavi svoje letiste i se zdrojem, aby to bylo mozny prozkoumat, jak se delaji svetla, jak stojanky apod. mozna by to prispelo ke tvorbe dalsich.. ja mam v planu udelat LKCE (pro 2002, pro 98 tam nechodi), LKLB, LKPS + vzdy prilehle objekty, jako jsou rozhledny, casti mesta apod. |
| |
|
|