| | | Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 10:19 | |
| | Vážení přátelé,
dnes večer, v 1900Z ( 2000LOC ) proběhne na LKPR I1 zkouška mé maličkosti. Zkouška na I1 probíhá trošku jinak než zkoušky na které jste zvyklí - namísto zkoušení přímo schopností ATC je zaměřena na zkoušení schopnosti trénovat a vysvětlovat problematiku ostatním. Na stanovišti LKPR_TWR tedy bude sedět nebohý S3, na kterého budu dohlížet, a na toto mé dohlížení bude dohlížet zkoušející a hodnotit jej.
Aby ale bylo na co dohlížet a co hodnotit, je přeci jen potřeba nějaký ten provoz. Proto jsem vás chtěl požádat, zdali byste si mezi 2000 a 2100 LOC nedali v Praze zastávečku, ať už za IFR či za VFR.
Děkuji, váš (snad) budoucí I1 ) |
| |
|
| | | Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 10:23 | |
| | Chudák nebohý S3 ))) skusim sa teeda zastavit ))) |
| |
|
| | | Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 11:43 | |
| | Bohužel jsem pryč a nemám tu FSku, ale přeju hodně štěstí a držím palce!!! |
| |
|
| | | Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 12:07 | |
| | Tak tedy ti Marky budu držet palce a pokud mne večer nezavolají na let, tak mě tam uslyšíš. |
| |
|
| | | Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 14:23 | |
| | Filipe budu držet palce a ve 20:10 LOC tradičně BHA576 Heavy přistane z Atén do Prahy.
PS Go around už umím : ))))))))))))) |
| |
|
| | | | Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 15:11 | |
| | kdyz poradne rozjedu parni stroj a cestujici budou poctive padlovat tak tech M.85 udrzime a pred 2100loc sme taky tam, B767 z KJFK |
| |
|
| | | | Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 17:42 | |
| | Když už jsem na to tady narazil, nepoužívá se "Heavy" jen v USA? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 18:51 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 19:01 | |
| | Poslouchal jsem radiokorespondenci při letu z Gatwicku do Orlanda, a v Gatwicku Heavy neříkali. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 19:02 | |
| | Neuslyšíš to vždy,,ale mnělo by se to používat i v Evropě |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 19:04 | |
| | Mi řekni kdo dneska mluví přesně podle předpisů ) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 19:08 | |
| | Nekde jsem i cetl,ze "HEAVY" se pouziva na pocatecnim kontaktu na TWR/APP kvuli separaci.Ale nevim,jestli je to krome Ameriky aktualni jinde ve svete. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 22:12 | |
| | Na ACC taky. Taky kvůli separaci. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 19:11 | |
| | Tak to vím naprosto přesně: MATEJ !! )) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 19:15 | |
| | To bude zase hádka co Filipe?)))Jesli nemáš stejnej názor jako on... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 19:24 | |
| | Já nikoho nejmenoval viď Latome |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 19:33 | |
| | Heavy by se melo pouzit vzdy pri prvnim kontaktu s novym stanoviste, nasledne se uzivat nemusi az do dalsiho preladeni... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 20:26 | |
| | Kam to patří ? K volačce? Před nebo po potvrzení Atisu je-li to ještě na zemi?...
Dík |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 20:42 | |
| | Za volačku BHA576 heavy a je to mimo jiné i proto,že řídícího nepřímo upozorňuji na větší rozměry letounu kvůli pojížděčkám ( kdyby náhodou přehlédl typ letounu ve flight planu, a zároveň i pro druhá letadla , že to za mnou bude " trochu házet " )))) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 21:10 | |
| | jj, skoda ze tohle neni v FS9 implementovano, turbulence za HEAVY zelezem.... Bylo by to zajimave zpestreni, a kdyz uz jsou tak pekne udelane turbulence v pocasi, mohli to v ms udelat, zas takovy problem by to byt nemel. No, zase jeden dalsi bod na "wishlist" k FSX. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 21:34 | |
| | Není to podle rozměrů, ale podle hmotnosti, pokud se nemýlím |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 21:39 | |
| | No hej ale väčšia hmotnosť > väčšie rozmery > atď |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 21:41 | |
| | nemylis.. tyka se to er nad 300 000 liber |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 21:50 | |
| | Aktuálně 300 000 liber, nebo MTOW, nebo co? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Was Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... MARKY INSTRUKTOR 1 29. 12. 2005 / 21:53 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Was Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... MARKY INSTRUKTOR 1 29. 12. 2005 / 21:55 | |
| | Jubilejně první na virtuálním nebi v ČR,taky gratuluju i když jsem to udělal už po ICQ)) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Was Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... MARKY INSTRUKTOR 1 29. 12. 2005 / 22:00 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Was Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... MARKY INSTRUKTOR 1 29. 12. 2005 / 22:11 | |
| | Děkuji, každopádně bych rád připomenul, že I1 zkouška se sestává ze dvou praktických a že toto byla teprve první část. Takže I1 ještě nejsem... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Was Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... MARKY INSTRUKTOR 1 29. 12. 2005 / 22:17 | |
| | no a protoze vsichni vime ze tuto druhou cast muzeme v markyho pripade povazovat za samozrejmost tak vyzyvam vsechny soucasne S3 pripravene ke zkousce na C1 aby se hlasili u markyho at to ma co nejdrive za sebou a my mame historicky prvniho ceskeho I1 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Was Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... MARKY INSTRUKTOR 1, LUKAS INSTRUKTOR 1 15. 1. 2006 / 16:55 | |
| | jak uz jsem psal ve svem poslednim prispevku na toto tema, cituji "vsichni vime ze tuto druhou cast muzeme v markyho pripade povazovat za samozrejmost"...
stalo se a ne jen ze jednoho ale rovnou 2 Instruktory ma ceska divize
mega gratulace Lukasovi i Markymu a bylo mi potesenim se tohoto show zucastnit
uz se tesim na I2 ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 22:21 | |
| | Tak jsem teď něco hledal, a našel jsem, že se to používá při prvním kontaktu s ATC (již zmiňované), ale není to podle hmontosti, ale podle kategorie turbulence v úplavu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 22:25 | |
| | Mno .. a ta se odvozuje z hmotnosti (mctow) letadla...
H HEAVY, to indicate an aircraft type with a maximum certificated take-off weight of 136 000 kg (300 000 lb) or more;
M MEDIUM, to indicate an aircraft type with a maximum certificated take-off weight of less than 136 000 kg (300 000 lb) but more than 7 000 kg (15 500 lb);
L LIGHT, to indicate an aircraft type with a maximum certificated take-off weight of 7 000 kg (15 500 lb) or less.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes večer IVAO I1 zkouška mé maličkosti.... 29. 12. 2005 / 22:21 | |
| | MCTOW - maximum certified take off weight |
| |
|
|